مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر رامون مونگال درای وود (Ramon Monegal Dry Wood)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: گریپ فروت، ریحان، لیمو

نت میانی: یاس، بنفشه، نعنای هندی

نت پایانی: خزه بلوط، لوبیای تونکا، مشک

گروه عطری: چوبی آروماتیک

ادامه مطلبنمایش کمتر
12,584,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8436543924121
توضیحات

رامون مونگال درای وود (Ramon Monegal Dry Wood)

ادو پرفیوم درای وود رامون مونگال عطری است که با رایحه چوبی و خاکی خود، ذات طبیعت را تداعی می کند. این عطر ترکیبی از مواد طبیعی است که رایحه ای گرم و دلپذیر ایجاد کرده و آن را برای هر مناسبتی ایده آل می کند. خرید ادو پرفیوم درای وود بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به رایحه های ماندگار علاقه مند هستند.

بررسی نت های Dry Wood Ramon Monegal

در قلب این عطر رایحه چوب سدر نهفته است که به خاطر رایحه چوبی و بالزامیک خود شناخته شده است. این نت با افزودن نعناع هندی تقویت شده که رنگی مشک و خاکی به عطر می دهد. این ویژگی اصلی ترین دلیلی است که این عطر را به بهترین انتخاب برای خرید عطر زنانه ادو پرفیوم تبدیل می کند. این دو نت با افزودن ظریف چوب صندل متعادل می ‌شوند، که رایحه ‌ای از شیرینی و گرمی را ایجاد می کنند. اگر بتوانید در کنار این عطر، خرید عطر مردانه ادو پرفیوم را نیز انجام دهید، در واقع یک ست جذاب را ایجاد کرده اید که نظیر آن در هیچ برندی یافت نمی شود!

Ramon Monegal Dry Wood Edp  همچنین دارای چندین ماده طبیعی دیگر از جمله خس خس، عنبر و مشک است. وتیور عصاره ریشه ای است که رایحه ای دودی و خاکی دارد، در حالی که عنبر کیفیتی شیرین و صمغی به عطر می بخشد. از سوی دیگر، مشک یک ماده مصنوعی است که رایحه مشک حیوانی را تقلید می کند و عمق و پیچیدگی عطر نهایی را نیز فراهم می کند. قیمت عطر زنانه و مردانه رامون مونگال درای وود نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می توانند به راحتی برای خرید عطر مردانه خوشبو مورد علاقه خود، درای وود را انتخاب کنند.

ویژگی های منحصر به فرد درای وود

یکی از جذاب ترین جنبه های درای وود، تطبیق پذیری آن است. این عطر هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است و برای هر موقعیتی به عنوان بهترین انتخاب معرفی می شود؛ چه یک گردش غیر رسمی یا یک مراسم رسمی باشد. گرما و غنای عطر آن را برای ماه‌ های خنک ‌تر ایده‌ آل می‌ کند، اما می ‌توان آن را در فصول گرم ‌تر نیز استفاده کرد؛ زیرا رایحه ‌ای تسخیرکننده ندارد. با خرید عطر اصل درای وود و هر بار اسپری کردن آن، می توانید به راحتی به این نتیجه دست پیدا کنید که چرا این عطر هم برای فصول گرم مناسب است و هم سرد.

بررسی طول عمر و سیلاژ عطر

از نظر طول عمر و سیلاژ، درای وود چشمگیر است. این عطر تا چندین ساعت بر روی پوست ماندگاری دارد و رایحه آن بدون این که مشکلی را برای افراد ایجاد کند، جذابیت خود را حفظ می کند. این عطر همچنین به خوبی طراحی شده و هر نت به طور یکپارچه با نت بعدی ترکیب می شود تا رایحه ای منسجم و هماهنگ ایجاد کند. خرید عطر رامون مونگال درای وود همچنین برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه لاکچری هستند، انتخابی عالی است.

خرید اینترنتی عطر لوکس رامون مونگال درای وود

به طور کلی، درای وود رامون مونگال برای کسانی که عاشق عطرهای چوبی و خاکی هستند، انتخابی عالی است. با رهاپرفیوم می توانید خرید اینترنتی این عطر را در کنار خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود داشته و عطر مورد علاقه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8436543924121

مشخصات

نام برند
رامون مونگال
نام انگلیسی
Ramon Monegal Dry Wood Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
چوبی آروماتیک
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
اسپانیا
عطرساز
Ramon Monegal
نت ابتدایی
ریحان
لیمو
گریپ فروت
نت میانی
بنفشه
نعنای هندی
یاس
نت پایانی
خزه بلوط
لوبیای تونکا
مشک
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
رامون مونگال
نام انگلیسی
Ramon Monegal Dry Wood Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
چوبی آروماتیک
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
اسپانیا
عطرساز
Ramon Monegal
نت ابتدایی
گریپ فروت
ریحان
لیمو
نت میانی
بنفشه
نعنای هندی
یاس
نت پایانی
خزه بلوط
لوبیای تونکا
مشک

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام