مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پاکو رابان اینویکتوس (Paco Rabanne Invictus)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: نت های دریایی، پرتقال ماندارین، گریپ فروت

نت میانی: یاس، برگ بو

نت پایانی: عنبر سائل، نعناع هندی، چوب گایاک، خزه بلوط

گروه عطری: چوبی دریایی

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,719,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3349668515660
توضیحات

پاکو رابان اینویکتوس مردانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

عطر پاکو رابان Invictus Paco Rabanne عطری است با رایحه چوبی و مخصوص آقایان. Invictus در سال 2013 توسط Veronique Nyberg، Anne Flipo، Olivier Polge و Dominique Ropion ساخته و روانه بازار شد. نت‌های ابتدایی آن ترکیبی از نت‌های دریایی، گریپ فروت و پرتقال ماندارین هستند. نت میانی برگ خلیج و یاس می‌باشند و در انتها نیز نت‌های پایه عبارتند از عنبر، چوب گوایاک، خزه بلوط و نعناع هندی. خرید اینویکتوس ادو تویلت مردانه بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به دنبال رایحه‌های ساده و طبیعی هستند.

معرفی، نقد و بررسی پاکو رابان اینویکتوس مردانه ادو تویلت

عطر ادکلن Invictus Paco Rabanne عطری است چوبی-آبی مردانه و انتخابی عالی برای دسته افرادی که قصد خرید عطر مردانه ادو تویلت را دارند. این عطر از سال 2006 به صورت خصوصی وارد بازار شد، اما زمانی که افراد با تقاضای بسیاری برای خرید عطر مردانه ادو تویلت رو به رو شدند، از سال 2013 به شکل رسمی آن را معرفی کردند. همان‌طور که اشاره نیم کردیم، عطر پاکو رابان توسط Veronique Nyberg، Anne Flipo، Olivier Polge و Dominique Ropion ساخته شده است. قیمت پاکو رابان اینویکتوس مردانه ادو تویلت به گونه‌ای توسط رهاپرفیوم ارائه می‌شود تا تمامی افراد بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کرده و از رایحه بی‌نظیر آن لذت ببرند.

قدرت، پویایی و انرژی ویژگی‌هایی هستند که در این عطر به چشم می‌خورند. Invictus در زبان لاتین به معنای شکست ناپذیر است و دقیقا این شخصیت است که به شما پس از استفاده از این بطری می‌دهد. اگر به دنبال خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما پاکو رابان را در لیست خود قرار دهید.

ترکیب حسی تازه و اسپرت با رایحه گریپ فروت، آب دریا و نارنگی اولین رایحه‌ای است که به هنگام اسپری این عطر، استشمام می‌کنید. پس از آن، با خرید عطر با کیفیت در نت میانی آن، ترکیبی که با برگ بو و یاس وجود دارد، نظر شما را به خود جلب می‌کند. این عطر با پایه‌ای از چوب گایاک، گلسنگ بلوط، نعناع هندی و عنبر به شکلی عجیب ترکیبی بی‌نقص را ارائه می‌دهد. خرید ادکلن اینوکتوس مردانه با قیمت مناسب برای افرادی مناسب است که به دنبال رایحه‌ای با شدت متوسط بوده و می‌خواهند مناسب برای استفاده روزانه و غیر رسمی در روزهای گرمتر از بهار تا پاییز باشد.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید عطر و ادکلن

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید خرید عطر مردانه ارزان را به راحتی و در سریع‌ترین زمان انجام دهید. تنها کافیست عطر مورد علاقه خود را از بین صدها مدل عطر موجود در این فروشگاه انتخاب کرده و سپس ثبت سفارش خود را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم همواره خرید عطر خوشبو را تنها از رهاپرفیوم بخواهید؛ زیرا این فروشگاه بهترین‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

شما می‌توانید ابتدا به بررسی قیمت این محصولات مانند قیمت ادو تویلت مردانه پاکو رابان اینویکتوس اصل پرداخته و سپس عطری که با بودجه شما برابر است را برای خود ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان به دست شما برسد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3349668515660

مشخصات

نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Invictus Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چوبی دریایی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Anne Flipo
Dominique Ropion
Olivier Polge
Veronique Nyberg
نت ابتدایی
نت های دریایی
پرتقال ماندارین
گریپ فروت
نت میانی
برگ بو
یاس
نت پایانی
خزه بلوط
عنبر سائل
نعناع هندی
چوب گایاک
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Invictus Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چوبی دریایی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Dominique Ropion
Veronique Nyberg
Anne Flipo
Olivier Polge
نت ابتدایی
نت های دریایی
پرتقال ماندارین
گریپ فروت
نت میانی
یاس
برگ بو
نت پایانی
نعناع هندی
چوب گایاک
خزه بلوط
عنبر سائل
شاید دوست داشته باشید :
3,146,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
جنسیت: مردانه حجم: 100 میلی لیتر نت ابتدایی: لیمو، اسطوخودوس، زنجبیل، نعناع نت میانی: هل، ارس، گل شمعدانی، سیب نت پایانی: آمبروود، لوبیای تونکا، خس‌خس گروه عطری: چوبی ادویه‌ای

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام