مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر تروساردی ای وی فور هیم (Trussardi A Way For Him)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: گریپ فروت، ترنج، لیمو

نت میانی: آب دریا، سیب

نت پایانی: چوب سفید، وانیل، نعناع هندی

گروه عطری: شرقی چوبی

ادامه مطلبنمایش کمتر
3,367,430 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8011530870027
توضیحات

تروساردی ا وی مردانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

عطر A Way for Him که توسط Trussardi عرضه شده است، عطری است کهربا وودی مخصوص مردان. تروساردی ا وی مردانه ادو تویلت 100 میلی لیتر در سال 2014 روانه بازار شد. سازنده این عطر الکساندرا کوسینسکی یکی از بهترین عطرسازان جهان است. نت‌های ابتدایی این عطر ترکیبی از گریپ فروت، لیمو و ترنج هستند.

ت‌های میانی سیب سبز و نت‌های دریایی بوده و در انتها نیز نت‌های پایه عبارتند از وانیل، چوب سفید و نعناع هندی. خرید تروساردی ای وی مردانه  ادو تویلت بیشتر برای دسته آقایانی مناسب است که علاقه به عطرهای طبیعی و تا حدودی خنک دارند.

معرفی تروساردی ا وی مردانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

عطر مردانه A Way for Him توسط Trussardi در سال 2014 به سرپرستی الکساندرا کوسینسکی برترین عطرساز جهان عرضه شد و خرید ادکلن مردانه ادو تویلت برای علاقه‌مندان بسیار ساده کرد. این عطر به نوعی توسط همتای زنانه خود یعنی A Way for Her تکمیل می‌شود. این موضوع به این معناست که شما می‌توانید با خرید عطر زنانه ادو تویلت یک ترکیب خاص و عالی در کنار نوع مردانه آن به همراه پارتنر خود داشته باشید.

در رابطه با قیمت ادکلن تروساردی ا وی مردانه نیز بایستی گفت که اگر فروشگاهی معتبر مانند رهاپرفیوم را برای خرید انتخاب کنید، می‌توانید با هزینه‌ای بسیار مناسب اقدام به خرید این عطر بی‌نظیر کنید. رهاپرفیوم همچنین امکان خرید عطر زنانه با پخش بوی بالا در دیگر برندها را نیز برای شما ارائه می‌دهد.

در رابطه با نت‌های فوق‌العاده عالی این عطر نیز باید گفت که رایحه ابتدایی آن با طراوت گریپ فروت، لیمو و ترنج آغاز می‌شود که خرید عطر مردانه خاص را برای ما به همراه خواهند داشت.

نکی آب دریا در قلب، همراه با نت‌های میوه‌ای سیب که به تدریج پایه‌های چوب، نعناع هندی و وانیل را به همراه دارند، طراوتی بی‌همتا را به همراه خواهند داشت.

شدت و ماندگاری متوسط عطر، تجربه بویایی تازه‌ای را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از این عطر در طول روز و در تمام طول سال استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین روش برای خرید ادوتویلت مردانه تروساردی ا وی فور هیم هستید، در ادامه همراه ما باشید.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید عطر و ادکلن با کیفیت

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید به راحتی خرید عطر خوشبو مردانه و زنانه را برای خود به همراه داشته باشید. شما همچنین می‌توانید قبل از خرید به راحتی به بررسی قیمت این محصولات مانند قیمت عطر ادکلن تروساردی ا وی مردانه اورجینال بپردازید و سپس خرید عطر باکیفیت که مناسب با بودجه خودتان است را انجام دهید.

رهاپرفیوم امکان ثبت سفارش در هر زمان از شبانه روز را برای شما میسر می‌سازد

افیست از بین صدها مدل عطر و ادکلنی که در این فروشگاه موجود است، بهترین را برای خود انتخاب کرده و سپس ثبت سفارش را انجام دهید. عطر مورد نظر شما پس از ثبت و بررسی کارشناسان رهاپرفیوم، در سریع‌ترین زمان برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. پس با خیالی آسوده خرید عطر و ادکلن خود را از طریق این فروشگاه اینترنتی معتبر انجام دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8011530870027

مشخصات

نام برند
تروساردی
نام انگلیسی
Trussardi A Way for Him Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alexandra Kosinski
نت ابتدایی
ترنج
لیمو
گریپ فروت
نت میانی
آب دریا
سیب
نت پایانی
نعناع هندی
وانیل
چوب سفید
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
تروساردی
نام انگلیسی
Trussardi A Way for Him Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alexandra Kosinski
نت ابتدایی
گریپ فروت
ترنج
لیمو
نت میانی
سیب
آب دریا
نت پایانی
نعناع هندی
چوب سفید
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام