مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر ایو سن لورن لهوم لنویی (Yves Saint Laurent La Nuit De Lhomme)

جنسیت: مردانه

حجم:100و 200 میلی لیتر

نت ابتدایی: هل

نت میانی: ترنج، سدر ویرجینیا، اسطوخودوس

نت پایانی: خس‌خس، زیره سیاه

گروه عطری: چوبی ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
حجم
6,186,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3365440041875
توضیحات

ایو سن لورن لوم لنویی مردانه ادو تویلت 200 میلی لیتر

L'Homme by Yves Saint Laurent عطری است مردانه از مشک گلی چوبی. L'Homme در سال 2006  توسط Anne Flipo، Pierre Wargnye، Dominique Ropion و Juliette Karagueuzoglou ساخته و روانه بازار شد. خرید ایو سن لورن لوم لنویی مردانه ادو تویلت بیشتر برای دسته مردانی مناسب است که علاقه به رایحه‌های طبیعی و گلی دارند. ترکیب نت‌های این عطر، توانسته رایحه‌ای بی‌نقص را ارائه دهد.

معرفی ایو سن لورن لوم لنویی مردانه ادو تویلت

این عطر یکی از محصولات بسیار هیجان انگیز از برند ایو سن لورن است که در کشور فرانسه تولید و در حال حاضر در سراسر جهان برای پرفروش ارائه می‌شود.این رایحه بسیار خاص که قدرت مردانگی و همچنین نشاط را به ارمغان می‌آورد، در ماه مارس 2006 روانه بازار شد. طرفداران خرید ادکلن مردانه ادو تویلت امروزه همواره به انتخاب این عطر بی‌نظیر می‌پردازند تا از رایحه‌ی بی‌نظیر و ماندگار آن بهره ببرند. 

این عط احساس اشرافی را به فردی که در حال استفاده کردن از آن است می‌دهد؛ زیرا خالقان آن به گونه‌ای به طراحی نت‌های آن پرداخته‌اند که هر فرد بتواند با خرید عطر ایو سن لورن لوم لنویی، به نوعی بهترین عطر را برای خود به همراه داشته باشد. نت‌های اولیه زنجبیل، ترنج و لیمو هستند. رایحه میانی ادویه، برگ بنفشه، فلفل سفید و ریحان بوده و در انتها نیز نت‌های پایه دانه تونکا، سدر و وتیور تاهیتی هستند. 

قیمت ادو تویلت ایو سن لورن لوم لنویی مردانه به قدری مناسب است که شما می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم ثبت سفارش خود را انجام دهید تا این عطر فوق‌العادهدر سریع‌ترینزمان برای شما عزیزان ارسال شود. رهاپرفیوم نه تنها خرید ادکلن مردانه را برای شما میسر می‌ساز، بلکه به شما این اجازه را می‌دهد تا به بررسی تمامی عطرهای مردانه پرداخته و از بین آن‌ها، بهترین را برای خود انتخاب کنید.

چرا باید رهاپرفیوم را برای خرید ایو سن لورن لوم لنویی انتخاب کنیم؟

دلایل بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد چرا ما باید برای خرید این ادکلن بی‌نظیر، رهاپرفیوم را انتخاب کنیم. در ابتدا، اولین دلیلی که در این بین وجود دارد این است که رهاپرفیوم این زمینه را برای شما میسر می کند تا با خرید این عطر بتوانید در صورت نیاز به راحتی نسبت به خرید ادکلن زنانه نیز اقدام کنید. 

از طرفی دیگر، شما همچنین می‌توانید در سریع‌ترین زمان خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه لهوم لنویی با قیمت مناسب را نیز انجام دهید. رهاپرفیوم برای دسته افرادی که چندین مدل عطر احتیاج دارند، این زمینه را مهیا می‌کند تا همزمان به خرید ادکلن زنانه ادو تویلت و همچنین نوع مردانه آن بپردازند. دیگر مزیتی که انتخاب رهاپرفیوم برای شما ارمغان می‌آورد، بررسی قیمت‌ها، علی‌الخصوص قیمت ادو تویلت مردانه ایوسن لورن لهوم لنویی اصل است. یعنی شما نیازی ندارید تا برای اطلاع از قیمت یا ثبت سفارش با بخشی دیگر ارتباط برقرار کنید. این موضوع یعنی رهاپرفیوم به شما عزیزان به عنوان مشتری، احترام تمام و کمال را دارد و همچنین برای وقت شما ارزش قائل است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3365440041875

مشخصات

نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent La Nuit de l'Homme Edt 200ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
200ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Anne Flipo
Dominique Ropion
Pierre Wargnye
نت ابتدایی
هل
نت میانی
اسطوخودوس
ترنج
سدر ویرجینیا
نت پایانی
خس‌خس
زیره سیاه
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent La Nuit de l'Homme Edt 200ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
200ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Anne Flipo
Pierre Wargnye
Dominique Ropion
نت ابتدایی
هل
نت میانی
سدر ویرجینیا
اسطوخودوس
ترنج
نت پایانی
زیره سیاه
خس‌خس
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام