مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پاکو رابان وان میلیون کولون (Paco Rabanne 1 Million Cologne)

جنسیت: مردانه

حجم: 125 میلی لیتر

نت ابتدایی: پرتقال ماندارین، هل، رایحه دریا، مرکبات

نت میانی: رز، میوه ارس

نت پایانی: دانه تونکا، چرم، نعناع هندی

گروه عطری: چوبی ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
3,121,800 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3349668530045
توضیحات

پاکو رابان وان میلیون کولون (Paco Rabanne 1 Million Cologne) عطری پر زرق و برق برای آقایان

بعضی عناصر نماد قدرت، ثروت، تجمل و شکوه هستند. طلا از جمله همین عناصر است. برند پاکو رابان نیز با الهام از این فلز باارزش و گرانقیمت، عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون کلون را طراحی کرد. این عطر با گروه بویایی چوبی اویه ای توسط عطارانی زبردست به نامهای Olivier Pescheux و Michel Girard متولد شد.

اگر به دنبال رایحه و عطری متفاوت با آن چیزی هستید که تا به الان داشته اید، ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون کلون را به شما توصیه می کنیم؛ زیرا رایحه ای تازه، پرانرژی، غنی، اغوا کننده و جذاب دارد. با اسپری این عطر در هر ساعت از شبانه روز، ضیافتها و فصل بهار، پاییز و زمستان همانند طلا در بین جمعهای مختلف می درخشید. در واقع این عطر، رایحه ای همه کاره و همه پسند دارد و می توانید آن را در اکثر زمانها و مکانها بپوشید.

مشخصات منحصر به فرد عطر پاکو رابان وان میلیون کلون ادو تویلت

برند مشهور و موفق پاکورابان در سال 2015 عطر پاکورابان وان میلیون کولون را برای آقایان به دنیای عطر و ادکلن معرفی کرد. رایحه یِ ادکلن پاکو رابان وان میلیون، گرم، ادویه ای تا حدودی شیرین با لایه های تند از نتهای چرمی و چوبی است. 

این عطر کلاسیک و تاثیر گذار در حجم 125 میلی لیتر و غلظت ادوتویلت در بازار یافت می شود. ماندگاری و دوام ادکلن وان میلیوم کلون با توجه به غلظتش قابل قبول است و میزان پخش نسبتا خوبی دارد. 

رایحه یِ عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون کلون

با اولین اسپری از عطر پاکو رابان وان میلیون کلون بر نبضتان به ساحل دریا و باغ مرکبات خواهید رفت. نتهای اعجاب انگیز و با طراوتِ ابتدایی شامل روایح پرتقال ماندارین، هل، رایحه دریا و مرکبات است. اگر از طرفداران عطرهای برند پاکورابان هستید می توانید با خرید عطر زنانه گرمِ آن ستی خارق العاده در مجموعه عطری دو نفریتان داشته باشید.

در ادامه در قلب هرم بویایی رایحه یِ شیرین و دلچسب گل رز و میوه ارس به مشامتان خواهد رسید. در پایان با رایحه یِ دانه تونکا، چرم و نعناع هندی حسی از تندی و خنکی عجیب؛ اما دلچسبی را حس خواهید کرد. خرید عطر مردانه گرم پاکورابان اصل را از فروشگاه رهاپرفیوم انجام دهید.

ویژگیهای منحصر به فرد ظاهریِ عطر 1 Million Cologne Paco Rabanne

عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون کلون ظاهری همچون شمش طلا دارد. این عطر با ظاهر باشکوه و گرانبهایش از جنس پلاستیک است؛ اما این جنس از میزان جذابیت ظاهری آن نکاسته است. این عطر را می توانید بر میز آرایشیتان گذاشت و از  زیبایی و درخشش آن لذت ببرید.

بر شیشه طلایی رنگ و مکعب مستطیل نام عطر را می بینید که با فونتی خاص نوشته شده است و سبب بالا رفتن درخشش و گیرایی آن شده است. سریِ اسپری از زیر درپوش شفاف آن کاملا مشخص است. این عطر درون جعبه ای مقوایی قرار داده شده است. جعبه یِ عطر وان میلیون به همان رنگ عطر و اطلاعات روی بطری است. اگر برایتان خرید عطر لاکچری مهم است این عطر را می پسندید.

قیمت وان میلیون کلون ادو تویلت مردانه 

برای خرید عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون کلون حواستان را جمع کنید که فروشگاه معتبر و مطمئنی را برای خرید عطر و ادکلن انتخاب کنید؛ زیرا در بعضی از فروشگاه ها عطری غیر اصل به فروش می رسد که رایحه، ماندگاری و قدرت پخش عطر اصل و اورجینال را ندارد. 

فروشگاه رهاپرفیوم از نمونه فروشگاه های اینترنتی معتبر است که شما می توانید از طریق آن خرید اینترنتی عطر مردانه خاص و زنانه را با خیال جمع از اورجینال بودنش انجام دهید. قیمت Paco Rabanne 1 Million Eau De Toilette در این فروشگاه عالیست. علاوه بر عطرهای پاکورابان شما می توانید خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا و مردانه را از دیگر برندها با کمک مشاوران انجام دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3349668530045

مشخصات

نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne 1 Million Cologne Edt 125ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Michel Girard
Olivier Pescheux
نت ابتدایی
رایحه دریا
مرکبات
هل
پرتقال ماندارین
نت میانی
رز
میوه ارس
نت پایانی
دانه تونکا
نعناع هندی
چرم
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne 1 Million Cologne Edt 125ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Michel Girard
Olivier Pescheux
نت ابتدایی
هل
رایحه دریا
مرکبات
پرتقال ماندارین
نت میانی
رز
میوه ارس
نت پایانی
چرم
نعناع هندی
دانه تونکا
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام