مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر (Art Parfum Enigma Bois Noir)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: دارچین، ترنج

نت میانی: هل، گل یاس

نت پایانی: عنبر، مشک

گروه عطری: چوبی ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
540,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6627021020028
توضیحات

آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

عطر ادکلن انیگما بویس نویر توسط آرت اند پرفیوم-Enigma Bois Noir عطری است با رایحه چوبی تند مختص به مردان. این یک عطر جدید است که رایحه آن به گونه‌ای طراحی شده تا هر فردی که به دنبال عطری خاص می‌باشد، بتواند با انتخاب آرت اند پرفیوم انیگما آن را برای خود داشته باشد. Enigma Bois Noir در سال 2021 عرضه شده و تا به امروز که حدودا حدودا 3 سال از عرضه آن می‌گذرد، فروش خوبی را کسب کرده است. خرید آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر مردانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به رایحه‌های طبیعی علاقه بسیاری دارند.

معرفی آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر مردانه

یکی از لوکس‌ترین عطرهایی که به تازگی در بازار عرضه شده است و رایحه فوق‌العاده عالی را نیز برای خود به همراه دارد، آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر می‌باشد. شاید این عطر برای دسته مردانی که به دنبال خرید عطر مردانه شیرین هستند مناسب نباشد، اما می‌تواند گزینه عالی برای دسته افرادی باشد که هم علاقه به رایحه‌های تند داشته و هم بودجه محدودی برای خرید ادکلن مردانه اصل دارند؛ زیرا قیمت ادو پرفیوم مردانه آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر نسبت به این که یک عطر مردانه اورجینال محسوب می‌شود، بسیار مناسب است. 

پس اگر به دنبال خرید عطر زنانه شیرین و یا مردانه شیرین هستید، می‌توانید محصولات دیگر رهاپرفیوم را مورد بررسی قرار دهید، اما آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر مردانه یک شاهکار بی‌نظیر در عطرسازی نوین است که گزینه بسیار عالی برای خرید عطر می‌باشد. اگر بخواهیم اطلاعاتی در رابطه با نت‌های این عطر به شما عزیزان بدهیم، می‌توانیم بگوییم که نت‌های ابتدایی ترنج، اسطوخودوس و سیب هستند. نت‌های میانی سرو، هندوانه و دارچین هستند. نت‌های پایه چوب صندل، نعناع هندی و عنبر هستند. همین ترکیب نشان می‌دهد که چرا خرید عطر مردانه با پخش بوی بالا آرت اند پرفیوم از 3 سال پیش تا به امروز، تا این اندازه مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته است. 

نگاهی کلی به عطر آرت اند پرفیوم انیگما

  • رایحه ای خنک
  • مشابه رایحه پاکاروبان اینوکتوس
  • قیمتی مناسب
  • غلظت بالا
  • ماندگاری بسیار

شما می‌توانید با خرید عطر با ماندگاری بالا آرت اند پرفیوم و استفاده آن در هر زمان از شبانه روز، رایحه‌ای خوش را برای خود به همراه داشته باشید.

نحوه خرید آرت اند پرفیوم انیگما بویس نویر مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی ادو پرفیوم مردانه آرت اند پرفیوم را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم انجام دهید. رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند که ابتدا به بررسی قیمت خرید ادو پرفیوم انیگما بوییس نویر اورجینال پرداخته و سپس خرید آن را انجام دهید. به طور کلی، رهاپرفیوم انتخابی عالی برای خرید عطر و ادکلن با قیمتی مناسب است. فرقی نمی‌کند که شما به دنبال خرید عطر زنانه و مردانه شیرین باشید یا تند، این رهاپرفیوم است که بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6627021020028

مشخصات

نام برند
آرت اند پرفیوم
نام انگلیسی
Art & Parfum Enigma Bois Noir Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
ترنج
دارچین
نت میانی
هل
گل یاس
نت پایانی
عنبر
مشک
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آرت اند پرفیوم
نام انگلیسی
Art & Parfum Enigma Bois Noir Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
دارچین
ترنج
نت میانی
گل یاس
هل
نت پایانی
عنبر
مشک

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام