مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پرادا لونا روسا اکستریم (Prada Luna Rossa Extreme)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: کهربا، اسطوخودوس، فلفل سیاه، میوه ارس، ترنج، لادن

نت پایانی: رایحه حیوانی

گروه عطری: شرقی ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
5,830,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8435137735150
توضیحات

پرادا لونا روسا اکستریم (Prada Luna Rossa Extreme)

پرادا لونا روسا اکستریم عطری است که تجمل و پیچیدگی را به نمایش می گذارد. این عطر که در سال 2013 عرضه شد، بخشی از مجموعه لونا روسا پرادا را به خود اختصاص می دهد. مجموعه لونا روسا از مسابقه قایق های بادبانی شدید، جام آمریکا، و طراحی، نوآوری و فناوری که برای ساخت این قایق های با کارایی بالا استفاده می شود، الهام گرفته شده است. این مجموعه همان روح رقابت، نوآوری و برتری را منعکس می کند که در عطر پرادا لونا روزا اکستریم مشهود است. خرید عطر ادکلن مردانه پرادا لونا روسا اکستریم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به رایحه های خاص علاقه دارند.

بررسی نت های عطر پرادا لونا روزا اکستریم مردانه ادو پرفیوم

این عطر با نت های بالایی پرتقال تلخ و اسطوخودوس باز می شود که شروعی تازه و نیروبخشی دارد. نت های قلبی مریم گلی و نعناع بوده طعمی از طراوت گیاهی را اضافه می کنند، در حالی که نت های پایه آمبروکسان و عنبر هاله ای گرم و حسی را به همراه دارند. ترکیب این نت ها رایحه ای منحصربفرد ایجاد می کند که هم تازه و هم گرم بوده و از سویی دیگر، به عنوان بهترین انتخاب برای خرید ادکلن مردانه گرم معرفی می شود. البته اگر خرید ادکلن زنانه گرم را نیز در کنار آن انجام داد، می توان یک ست عالی را برای خود و پارتنرتان ایجاد کرد که جذابیت فوق العاده ای را با خود به همراه دارد.

بررسی ویژگی های خاص لونا روزا اکستریم

یکی از بارزترین نکات در مورد عطر پرادا لونا روزا اکستریم، طول عمر آن است. این عطر تا ساعت ها ماندگاری دارد و حتی پس از یک روز طولانی باز هم می توانید آن را روی پوست خود استشمام کنید. سیلو آن نیز نسبتا چشمگیر است، به این معنی که اطرافیان شما قادر خواهند بود عطر را بدون اینکه بیش از حد تحت تاثیر قرار بگیرند، استشمام کنند. این ویژگی، لونا روزا را به بهترین انتخاب جهت خرید  ادکلن مردانه تبدیل می کند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این عطر، تطبیق پذیری آن است. می توان آن را در روز یا شب، در هر فصل و برای هر مناسبتی پوشید. رایحه تازه و تمیز آن، آن را برای استفاده در روز عالی می کند، در حالی که نت های پایه گرم و احساسی آن را برای استفاده در شب ایده آل می کند. قیمت عطر مردانه پرادا لونا رزا اکستریم نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می توانند به راحتی خرید آن را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم، انجام دهند.

بررسی طراحی بطری Luna Rossa Extreme Prada

طراحی بطری Prada Luna Rossa Extreme  شیک و مدرن است و همین طراحی در واقع منعکس کننده الهامات دریایی در پشت عطر می باشد. این بطری از شیشه مشکی ساخته شده است که ظاهری مردانه و پیچیده را ایجاد می کند. درپوش نقره ‌ای و نوار قرمز کنار بطری، رنگ و کنتراست خاصی به بطری اضافه می ‌کند. همین ویژگی آن را برای خرید هدیه نیز به انتخابی ایده آل تبدیل کرده و در واقع دقیقا به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید عطر اورجینال لونا روزا اکستریم هستند.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

به طور کلی، پرادا لونا روزا اکستریم عطری استثنایی است که روح نوآوری، رقابت و برتری را در خود جای داده است. ترکیب منحصر به ‌فرد نت ‌های تازه و گرم، ادوپرفیوم پرادا لونا روزا اکستریم را برای هر مناسبتی به عنوان بهترین انتخاب معرفی می کند. از طرفی دیگر، نت های بی نظیر این عطر ماندگاری آن تضمین می ‌کنند. این یعنی شما با انتخاب لونا روزا در تمامی روز بوی خوش را به همراه خواهید داشت. 

طراحی بطری شیک و مدرن آن نیز منعکس کننده الهامات دریایی این برند است. با انتخاب رها پرفیوم می توانید در هر زمان از شبانه روز، ثبت سفارش خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود را انجام داده و محصول را درل منزل تحویل بگیرید. رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می کند تا به راحتی خرید ادکلن زنانه را در کنار خرید عطر مردانه لونا روزا اکستریم انجام داده و یک ست بی نظیر را برای خود به همراه داشته باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8435137735150

مشخصات

نام برند
پرادا
نام انگلیسی
Prada Luna Rossa Extreme Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Daniela (Roche) Andrier
نت میانی
اسطوخودوس
ترنج
فلفل سیاه
لادن
میوه ارس
کهربا
نت پایانی
رایحه حیوانی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پرادا
نام انگلیسی
Prada Luna Rossa Extreme Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Daniela (Roche) Andrier
نت میانی
ترنج
لادن
کهربا
اسطوخودوس
فلفل سیاه
میوه ارس
نت پایانی
رایحه حیوانی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام