مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پاکو رابان لیدی میلیون لاکی (Paco Rabanne Lady Million Lucky)

جنسیت: زنانه

حجم: 80 میلی لیتر

نت ابتدایی: تمشک

نت میانی: فندق، یاس، رز

نت پایانی: عسل، چوب کشمیر، سدر، چوب صندل

گروه عطری: گلی میوه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,356,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3349668570744
توضیحات

پاکو رابان لیدی میلیون لاکی (Paco Rabanne Lady Million Lucky)

عطر پاکو رابان لیدی میلیون لاکی زنانه یکی از جدیدترین عطرهای اضافه شده به خط تولید عطر محبوب لیدی میلیون است. این رایحه جدید که توسط مشهورترین عطرساز جهان یعنی Anne Filpo خلق شده، برای اولین بار در سال 2018 روانه بازار شده است. این عطر دارای رایحه ای تازه و میوه ای است که جوهر شانس، زرق و برق و ثروت را در خود جای می دهد. خرید عطر زنانه پاکورابان لیدی میلیون لاکی بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به رایحه های میوه ای با ماندگاری بالا علاقه مند هستند.

بررسی نت های ادو پرفیوم زنانه لیدی میلیون لاکی پاکو رابان

این عطر با ترکیبی از تمشک آبدار و نت های ترنج تند باز می شود. این نت‌ های ابتدایی با طراوت با قلب گلی یاسمین و رز متعادل شده ‌اند که حسی از زنانگی و ظرافت را به عطر بخشیده و از سویی دیگر آن را به بهترین انتخاب برای خرید عطر زنانه گرم تبدیل می کنند. نت های پایه از ترکیبی گرم از عسل، چوب صندل و چوب کشمیر تشکیل شده است که به عطر ظاهری احساسی و فریبنده می بخشد. اگر خرید عطر مردانه گرم را نیز در کنار لیدی میلیون پاکو رابان را نیز انجام دهیم، می توانیم یک ست عالی را برای خود ایجاد کنیم.

ویژگی های منحصر به فرد Lady Million Lucky Paco Rabanne

یکی از بارزترین ویژگی های عطر Paco Rabanne Lady Million Lucky ماندگاری طولانی مدت آن است. این عطر ساعت ها روی پوست باقی می ماند و آن را برای استفاده در تمام روز عالی می کند. رایحه شیرین و میوه ای آن برای ماه های بهار و تابستان که می خواهید رایحه ای سبک و با طراوت داشته باشید، ایده آل است. پس اگر به دنبال خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستید، Paco Rabanne Lady Million Lucky انتخابی عالی است.

طراحی بی نقص بطری Paco Rabanne Lady Million Lucky

طراحی بطری Paco Rabanne Lady Million Lucky نیز قابل ذکر است. مانند دیگر عطرهای مجموعه Lady Million، بطری آن شبیه الماس طراحی شده است. با این حال، این نسخه دارای رنگ سبز پر جنب و جوش است که به آن حس طراوت را می بخشد. درب بطری به شکل یک تاس است که بیشتر بر موضوع شانس در زندگی تاکید می کند. با این تفاسیر، اگر به دنبال خرید عطر لاکچری برای هدیه هستید، وان میلیون لاکی لیدی بهترین انتخاب است. ناگفته نماند که عطر لیدی میلیون قیمت بسیار مناسبی داشته، به طوری که تمامی افراد می توانند به راحتی آن را خریداری کنند.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

به طور کلی، عطر پاکو رابان لیدی میلیون لاکی عطری زیبا است که برای کسانی که از رایحه های تازه و میوه ای لذت می برند، انتخاب مناسبی می باشد. همین حالا می توانید خرید اینترنتی ادوپرفیوم زنانه پاکورابان لیدی میلیون لاکی را از طریق فروشگاه اینترنتی رها پرفیوم در کنار خرید اینترنتی عطر مردانه خاص انجام داده و بین 3 الی 7 روز کاری، محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3349668570744

مشخصات

نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Lady Million Lucky Edp 80ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
گلی میوه‌ای
کشور مبدأ برند
اسپانیا
نت ابتدایی
تمشک
نت میانی
رز
فندق
یاس
نت پایانی
سدر
عسل
چوب صندل
چوب کشمیر
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Lady Million Lucky Edp 80ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
گلی میوه‌ای
کشور مبدأ برند
اسپانیا
نت ابتدایی
تمشک
نت میانی
یاس
رز
فندق
نت پایانی
سدر
چوب صندل
عسل
چوب کشمیر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام