مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر ایو سن لورن سوپریم بوکت (Yves Saint Laurent Supreme Bouquet)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 80 میلی لیتر

نت ابتدایی: فلفل صورتی، گلابی، نت‌های میوه‌ای

نت میانی: کانانگا، گل مریم، یاس

نت پایانی: نعناع هندی، کهربا، مشک

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
17,545,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3365440338067
توضیحات

ایو سن لورن سوپریم بوکت زنانه و مردانه ادو پرفیوم 80 میلی لیتر

عطر Supreme Bouquet توسط Yves Saint Laurent عطری است گلی کهربایی برای زنان و مردان. سوپریم بوکت در سال 2013 توسط Dominique Ropion طراحی و روانه بازار شد. خرید ایو سن لورن سوپریم بوکت زنانه و مردانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که قصد دارند یک عطر ست جذاب برای خود و همسرشان داشته باشند. 

معرفی ایو سن لورن سوپریم بوکت زنانه و مردانه

عطر زنانه و مردانه ایو سن لورن سوپریم بوکت یکی از بهترین عطرهای گرم و شیرین است که رایحه‌ای دلنشین را با خود به همراه دارد. برای دسته افرادی که به دنبال خرید خرید عطر زنانه ادو پرفیوم هستند، این عطر یکی از بهترین انتخاب‌ها است. استفاده از این عطر در فصول گرم مانند بهار یا تابستان می‌تواند گزینه عالی برای خانم‌ها و آقایان خاص پسند باشند.

همان‌طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، این عطر برای اولین بار در سال 2013 وارد بازار شد و خرید عطر مردانه با قیمت مناسب را به راحتی میسر کرد. رایحه‌هایی که درون این عطر هستند، به نوعی ترکیبی از روایج شرقی را به همراه دارند. نت‌های ابتدایی ترکیبی از نت‌های میوه ای، گلابی و فلفل صورتی هستند. نت‌های میانی گل سرخ، یلانگ یلانگ و یاس بوده و نت‌های پایه عنبر، نعناع هندی و مشک تشکیل می‌شوند.

بر اساس نظرخواهی‌هایی که در رابطه با این عطر توسط مصرف کنندگان شده است، ایو سن لورن سوپریم بوکت زنانه و مردانه بیشتر رایحه مریم و یلانگ یلانگ را ارائه می‌دهد. خرید عطر مردانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که قصد دارند یک عطر با رایحه شیرین و همچنین مناسب برای فصل‌هایی که به دلیل مشغله کاری می بایست بویی خوشبو را به همراه خود داشت، به دنبال عطری با کیفیت هستند. 

قیمت  ایو سن لورن سوپریم بوکت زنانه اورجینال نسبت به سایر عطرهای فرانسوی، مناسب‌تر بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا فروش فوق‌العاده‌ای را برای خود به همراه داشته باشد. شما می‌توانید همین حالا خرید آنلاین ادو پرفیوم ایو سن لورن سوپریم بوکت را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم انجام دهید.

رهاپرفیوم، انتخابی عالی برای خرید عطر

رهاپرفیوم این زمینه را برای شما میسر می‌سازد تا با خرید عطر و ادکلن با کیفیت و اورجینال، بهترین محصولات را برای خود به همراه داشته باشید. نکته حائز اهمیت این است که شما می‌توانید ابتدا به برررسی قیمت ادو پرفیوم زنانه و مردانه ایو سن لورن سوپریم بوکت پرداخته و سپس خرید عطر با توجه به بودجه خود خریداری کنید. 

خرید عطر زنانه با کیفیت بالا و همچنین خرید عطر مردانه با پخش بوی بالا و ماندگاری مناسب را می توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم برای خود انجام دهید. در هر زمان از شبانه روز می توانید ثبت سفارش خود را در این فروشگاه انجام داده و درسریع‌ترین زمان، عطر مورد علاقه خود را تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید که رهاپرفیوم برای دسته افرادی که ساکن شهر تهران هستند نیز خرید حضوری را امکان پذیر می‌کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3365440338067

مشخصات

نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent Supreme Bouquet Edp 80ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
80ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Dominique Ropion
نت ابتدایی
فلفل صورتی
نت‌های میوه‌ای
گلابی
نت میانی
کانانگا
گل مریم
یاس
نت پایانی
مشک
نعناع هندی
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent Supreme Bouquet Edp 80ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
80ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Dominique Ropion
نت ابتدایی
گلابی
نت‌های میوه‌ای
فلفل صورتی
نت میانی
کانانگا
گل مریم
یاس
نت پایانی
مشک
نعناع هندی
کهربا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام