مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر بولگاری من اکستریم (Bvlgari Man Extreme)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج گریپ فروت، کاکتوس

نت میانی: هل، عنبر، فریزیا

نت پایانی: بنزوئین، خس‌خس

گروه عطری: چوبی آروماتیک

ادامه مطلبنمایش کمتر
7,381,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
783320971556
توضیحات

بولگاری من اکستریم مردانه ادو تویلت 100ml، عطری مدرن برای مردان شیک‌پوش

در سال 2013 برند بولگاری عطری مردانه، خنک و تلخ به بازار معرفی کرد که توسط نابغه عطرسازی، آلبرتو موریلاس ساخته شده بود. کمپانی بولگاری این عطر محشر را برای آقایانی ساخت که به دنبال خرید ادوتویلت مردانه بولگاری من اکستریم هستند. 

روایح استثنایی این عطر از تلفیق مرکبات، چوبی، گیاهان سبز، آروماتیک و ادویه به‌دست می‌آید که نتیجه آن تناسب عالی با هوای فصل بهار و تابستان است. ماندگاری خوب، پخش بوی مناسب و غلظت ادو تویلت از دیگر خصوصیات خرید عطر بولگاری است که باید در زمان خرید بولگاری من اکستریم مردانه ادو تویلت اصل به آن دقت کنید. البته قیمت ادوتویلت مردانه بولگاری من اکستریم با توجه به کیفیت مواد اولیه و ماندگاری آن متناسب است. 

برند بولگاری
عطار آلبرتو موریلاس
سال عرضه 2013
کشور مبدا برند ایتالیا

رایحه ادوتویلت 

به محض فشار سر اسپری، عطر زنانه تلخ بولگاری با نت‌های ابتدایی کاکتوس، ترنج و گریپ فروت هنرنمایی خواهد کرد. این روایح حسی از سرمستی در شما ایجاد خواهمد کرد. 

با گذشت زمان به‌آرامی نت‌های اولیه محو‌شده و روایح میانی ترکیب هل، گل‌‎فریزیا و عنبر مشخص می‌شوند. 

در انتها نت‌های پایانی، گیاه خس‌خس و بنزوئین جلوه می‌کنند و با رایحه این نت‌های پایانی روزی سرشار از مستی خواهید داشت. 

طراحی شیشه 

نه‌تنها مواد اولیه عطر مردانه خوشبو بولگاری برای تعیین قیمت بولگاری من اکستریم مردانه ادو تویلت اهمیت دارد بله ظاهر آن نیز بر قیمت موثر است. شیشه مکعب‌مستطیل آن طراحی‌ِ ساده و شیکی دارد که رنگ بدنه سیلور بر زیبایی آن می‌افزاید. این بدنه نور را از خود عبور نمی‌دهد و نام و آرم لوگو بر آن نوشته شده است. 

خرید عطر بولگاری من اکستریم

قیمت عطر بولگاری من اکستریم

قیمت ادکلن بولگاری من اکستریم فوق ‌العاده مناسب است و آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می ‌کند که به دنبال یک عطر باکیفیت هستند بدون اینکه هزینه‌ ای زیاد را پردداخت کنند. Bvlgari Man Extreme که به خاطر ترکیبی جذاب از طراوت و شدت شناخته شده است، تجربه بویایی منحصر به فردی را ارائه می دهد که برای افراد جذاب است و وقتی نوبت به خرید این عطر پرطرفدا با قیمتی مقرون به صرفه می رسد، رهاپرفیوم مقصد آنلاین است.

خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه من اکستریم و نکات کلیدی

برای خرید عطر مردانه تلخ و خرید عطر زنانه تلخ توجه به رایحه، غلظت و دوام این مدل عطر مهم است. البته در زمان خرید عطر باید به اصل‌بودن و اعتبار فروشگاه دقت کنید؛ زیرا اگر در زمان خرید عطر زنانه و مردانه از جایی نامعتبر خرید عطر را انجام دهید با رایحه، دوام و قدرت پخش متفاوت رو‌به‌رو خواهید شد.

چرا خرید آنلاین بولگاری من اکستریم؟

خرید آنلاین Bvlgari Man Extreme در رهاپرفیوم راحتی بیشتری را فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که مجموعه گسترده آنها را مرور کنید، قیمت ها را مقایسه کنید و به راحتی از خانه خود خرید کنید. رهاپرفیوم با وب ‌سایت کاربرپسند و گزینه‌ های پرداخت امن خود، تجربه خرید آنلاینی روان و بدون دردسر را تضمین می‌ کند.

علاوه بر قیمت مناسب، رهاپرفیوم اغلب تخفیف‌ ها و تبلیغات ویژه ‌ای ارائه می ‌دهد که ارزش بیشتری را برای پول شما فراهم می‌ کند. تیم خدمات مشتری عالی آنها نیز برای کمک به شما در مورد هرگونه سوال یا نگرانی در دسترس هستند و اطمینان حاصل می کنند که تجربه خرید شما لذت بخش و رضایت بخش باشد.

چرا رهاپرفیوم را برای خرید بولگاری من اکستریم انتخاب کنیم؟

با انتخاب رهاپرفیوم به عنوان فروشنده مورد اعتماد خود، می توانید خرید بولگاری من اکستریم را با هزینه ای مناسب انجام دهید. رهاپرفیوم به ارائه قیمت های رقابتی برای طیف گسترده ای از عطرهای درجه یک می بالد و این اطمینان را می دهد که می توانید بدون فشار آوردن به بودجه خود از رایحه جذاب بولگاری من اکستریم لذت ببرید. تعهد آنها به ارائه محصولات معتبر به مشتریان تضمین می کند که شما یک بطری اصل از Bvlgari Man Extreme دریافت خواهید کرد.د قیمت ادکلن بولگاری من اصل نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند.

بررسی قیمت ادکلن بولگاری من اصل در فروشگاه رهاپرفیوم

رهاپرفیوم فرصتی غیرقابل تعمل برای خرید ادکلن مردانه بولگاری اصلی با قیمتی استثنایی ارائه می دهد. این مجموعه که به دلیل تعهد خود به ارائه عطرهای با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه مشهور است، تضمین می کند که مشتریان می توانند بدون به خطر انداختن بودجه خود، از تجمل لذت ببرند. با انتخاب رهاپرفیوم به عنوان مقصد مورد علاقه خود برای ادکلن Bulgari Men، ترکیبی عالی از کیفیت و مقرون به صرفه را باز می کنید.

قیمت مناسب محصولات رهاپرفیوم مانند بولگاری من اکستریم به معنای به خطر انداختن اصالت یا کیفیت نیست. هر بطری ادکلن مردانه Bulgari موجود در رهاپرفیوم اصالت را تضمین می کند و مستقیما از تامین کنندگان مورد اعتماد تهیه می شود. 

راهنمای خرید ادکلن بولگاری من اکستریم

اگر به دنبال عطری قابل توجه هستید که مظهر مردانگی و جذابیت باشد، به سراغ ادکلن Bvlgari Man Extreme بروید. برای اطمینان از خرید آگاهانه، راهنمای خرید زیر را در نظر بگیرید:

مشخصات عطر

 این عطر ترکیبی جذاب از مرکبات، گل ‌ها و نت ‌های چوبی است. نت های بالایی ترکیبی از گریپ فروت، ترنج و فلفل صورتی را ارائه می دهند، در حالی که نت های قلبی ترکیبی هماهنگ از کاکتوس، فریزیا و هل را به همراه دارند. نت های پایه نیز با عنبر، بنزوئین و خس خس، حس حسی را تراوش می کنند.

مناسبت و فصل 

این ادکلن همه کاره برای مجالس رسمی و غیررسمی ایده آل است. رایحه شاداب و نشاط آور آن را برای استفاده در روز به خصوص در فصول بهار و تابستان مناسب می کند. همچنین می‌توان بولگاری من اکستریم را در شب نیز استفاده کرد.

ماندگاری 

 این عطر حضور طولانی مدتی را ارائه می دهد و تضمین می کند که رایحه جذاب آن در طول روز باقی بماند. تعادلی بین نمایش یک هاله جذاب بدون اینکه اطرافیان شما را تحت تاثیر قرار دهد ایجاد می کند. همین ویژگی است که خرید بولگاری من اکستریم نسبت به سایر عطرها متمایز می کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
783320971556

مشخصات

نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Man Extreme Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
5
7 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Man Extreme Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام