مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر نارسیسو رودریگز فور هیم بلو نویر ادوتویلت(Narciso Rodriguez For Him Bleu Noir)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت میانی: سدر، خس‌خس، درخت آبنوس، کهربا

گروه عطری: چوبی 

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,114,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3423478807655
توضیحات

نارسیسو رودریگز فور هیم بلو نویر (Narciso Rodriguez For Him Bleu Noir) در هر جمعی بدرخشید

نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر نام عطری مردانه از کمپانیِ نارسیس رودریگز است. این ادکلن مردانه نسخه‌ ای تازه و جدید از سری ادکلنهای نارسیس رودریگز فور هیم است. این عطر در سال 2015 برای مردان شیک پوش که شیفته یِ عطرهای تلخ و تند هستند طراحی شد. 

مشخصات فنی و بارز Narciso Rodriguez For Him Bleu Noir Eau De Toilette

ادوپرفیوم چوبی مردانه نارسیسو رودریگز بلو نویر، با دستان و مشام قدرتمند Sonia Constant با رایحه یِ چوبی ادویه ای خلق شده است. ادکلن فور هیم بلو نویر برای مردان مرموز، شیک و امروزی طراحی شده است تا با رایحه ی اغواکننده و سکسیِ آن زنان را به سمت خود جذب کنند. غیر ممکن است رایحه یِ این عطر را استشمام کنید و برای خرید عطر زنانه شیرین آن اقدامی نکنید.

نارسیسو رودریگز در توصیف این عطر می گوید: « من آبی تیره ‌ای که به سیاهی می‌زند را دوست دارم. سیاهی که آدم را به عمق شب می ‌برد». این کلمات نشان می دهند که عطر نارسیسو رودریگز برای مهمانیها و مجالس رسمی کاربرد دارد. ماندگاری و قدرت پخش این ادکلن جایگاه ویژه و خوبی دارد و از رایحه یِ دلپذیر آن خودتان و اطرافیانتان ساعتها لذت خواهید برد.

معرفی برند نارسیسو رودریگز

در سال 1997 نارسیسو رودریگز (موسس این برند) کمپانی بزرگ خود را به همین نام تاسیس کرد؛ اما رودریگز اولین محصول خود را به نام مارک نارسیسو رودریگز در سال ۲۰۰۳ به دنیای عطر و ادکلن معرفی کرد. محصولات برند او به سرعت طرفداران فراوانی را جذب خود کرد. برای خرید عطر اورجینال از این برند شناخته شده باید به فروشگاههای معتبری همچون رهاپرفیوم مراجعه کنید.

تقریبا غیر ممکن است، کسی کلکسیونی از عطرها و محصولات خوشبو و لوکس را داشته باشد؛ اما در بین آنها از عطرهای این برند خبری باشد. اگر قصد خرید عطر زنانه لاکچری و همچنین مردانه را دارید به شما توصیه می‌کنیم عطرهای این برند را حتما ببینید.

بررسی ترکیب نتهای عطر نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر

نارسیسو رودریگز بلو نویر ادوتویلت در همان ابتدای مسیر بویایی شما را با ترکیبی سحرانگیزی از نتهای ادویه ای و تند غافلگیر می کند. این نتها شامل عطر هل و جوز هندیست. هل گیاهی معطر و خوشبوست که خواص درمانی فراوانی دارد. درمان اختلالات گوارشی، مشکلات جنسی و تسکین مشکلات قلبی از نمونه کاربردهای این گیاه افسانه ایست. رایحه ی این گیاه شیرین و تند است.

مشک تک نت میانیست که شیرینی و عطر بی نظیری به عطر بخشیده است. در آخر بوی نتهای سبز و چوبیِ کهربا، خس خس، سدر و درخت آبنوس را حس خواهید کرد. با خرید عطر و ادکلن و اسپری آن بر بدنتان در فصلهای پاییز و زمستان، روزی گرم و پرانرژی را تجربه خواهید کرد.

ظاهر کلی Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir

این محصول از لحاظ طراحی ظاهری شبیه به نسخه اصلی آن است؛ اما با این تفاوت که رنگ سرمه ‌ای به خود گرفته است. بدنه یِ بطریِ نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر همچون سایر عطرهای فور هیم به شکل یک مکعب با گوشه‌ های تیز است. 

بر شیشه یِ کریستالیِ عطر، عبارتfor him Narciso rodriguez bleu noir  در سه خط بر روی هم با فونتی سفید خودنمایی می‌کند. درب عطر هم قالب و ساختار مکعب مستطیل به رنگ آبی دارد. جعبه یِ عطر نیز طرحی ساده دارد و هماهنگ با رنگ خود عطر آبی سرمه ای است. با نگاه به بسته بندیِ نارسیس رودریگز نسخه یِ فور هیم بلو نویر مشخصات کلی عطر را خواهید دید که به رنگ سفید چاپ شده است.

قیمت ادکلن نارسیسو رودریگز بلو نویر اورجینال

ادوپرفیوم چوبی مردانه نارسیسو رودریگز بلو نویر عطری با رایحه یِ خوش و دلنشین است که از ترکیب روایح و نتهای مختلف خلق شده است. قیمت این عطر هم با این ویژگیهای برتر متناسب در نظر گرفته شده است. 

البته فروشگاههایی همچون رهاپرفیوم قسمت بسیار عالی برای عطرهای اصل در نظر گرفته اند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه با قیمت مناسب یا دیگر عطرها این فروشگاه را در فضای مجازی بیابید و سپس با کمک مشاوران آن را سفارش دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3423478807655

مشخصات

نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Him Bleu Noir Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
نت میانی
خس‌خس
درخت آبنوس
سدر
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Him Bleu Noir Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
نت میانی
سدر
درخت آبنوس
خس‌خس
کهربا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام