مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پرفیوم د مارلی پگاسوس (Parfums De Marly Pegasus)

جنسیت: مردانه

حجم: 125 میلی لیتر

نت ابتدایی: برگ بنفشه، سرو

نت میانی: بادام تلخ

نت پایانی: وانیل، کهربا

گروه عطری: شرقی فوژه

ادامه مطلبنمایش کمتر
10,560,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700578506009
توضیحات

پرفیوم د مارلی پگاسوس (Parfums De Marly Pegasus)

عطر پگاسوس Parfums De Marly's Pegasus عطری است که ظرافت، قدرت و پیچیدگی را به نمایش می گذارد. ادوپرفیوم پرفیومز د مارلی پگاسوس مردانه با رایحه مجلل خود، برای کسانی که می ‌خواهند در بین مردم متمایز شوند و اثری ماندگار از خود به جای بگذارند، عالی است.

بررسی نت های Pegasus Parfums de Marly

نت های ابتدایی پگاسوس ترنج، هلیوتروپ و بادام هستند که شروعی شیرین و آجیلی ایجاد می کنند. همانطور که رایحه روی پوست می نشیند، نت های قلبی اسطوخودوس، یاس و گل شمعدانی را فرا می گیرد و حس گلی و البته کمی تلخی را به ترکیب اضافه می کند. به همین دلیل است که این عطر به عنوان بهترین انتخاب برای خرید عطر مردانه تلخ معرفی می شود. در نهایت، نت های پایه وانیل، چوب صندل و عنبر به رایحه پایانی احساس گرم بخشیده است. اگر در کنار این عطر نسبت به خرید عطر زنانه تلخ نیز اقدام کنید، می توانید یک ست عالی را برای خود و پارتنرتان به همراه داشته باشید که نظیر آن را در هیچ کجا نخواهید یافت.

ویژگی های منحصر به فرد عطر پگاسوس

چیزی که Pegasus را واقعا منحصر به فرد می کند، استفاده از نت های قوی و متضاد آن است که کاملا با یکدیگر تعادل دارند. به همین دلیل است که این عطر را برای خرید  عطر مردانه با ماندگاری بالا در اولویت قرار می دهند. ترکیب بادام شیرین و ترنج تلخ دهانه ای جسورانه ایجاد می کند که بلافاصله توجه شما را به خود جلب می کند. نت ‌های گل ‌دار حسی لطیف می ‌بخشند، در حالی که نت ‌های پایه گرم و تند به عطر عمق و ماندگاری می دهند. خرید عطر پرفیوم د مارلی پگاسوس بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به عطرهایی با رایحه های پیچیده علاقه مند هستند.

قدرت پخش بو پگاسوس

سیلاژ پگاسوس متوسط تا سنگین است، به این معنی که بدون غلبه بر فضا، حضوری قوی دارد. این عطر در واقع رایحه ای است که می توان آن را هم در روز و هم در شب استفاده کرد و آن را همه کاره و برای هر موقعیتی مناسب دانست. اگر خرید عطر اورجینال پگاسوس را انجام دهید، با هر بار اسپری کردن می توانید به راحتی این موضوع را درک کنید.

بررسی طراحی بطری این عطر بی نظیر

طراحی بطری پگاسوس نیز قابل توجه است. نماد Parfums De Marly از سر اسب در قسمت جلویی حک شده است و ظاهری شاهانه و با شکوه به عطر بخشیده است. خوده بطری آبی تیره است که نمایانگر آسمان شب بوده و به غنای و عمق عطر می ‌افزاید. قیمت عطر پرفیوم د مارلی پگاسوز مردانه نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می توانند به راحتی آن را برای خود خریداری کرده و از زیبایی بطری و رایحه بی نقص آن، لذت ببرند.

خرید عطر مارلی پگاسوس اصل

به طور کلی، عطر Pegasus Parfums De Marly ترکیبی عالی از نت های شیرین، گلی و چوبی است که با هم ترکیب می شوند تا رایحه ای فراموش نشدنی را ایجاد کنند. با انتخاب رهاپرفیوم می توانید در هر زمان از شبانه روز خرید عطر زنانه خوشبو ر در کنار مارلی پگاسوس انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود انتخاب می کنید، سپاسگزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700578506009

مشخصات

نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Pegasus Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2011
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
برگ بنفشه
سرو
نت میانی
بادام تلخ
نت پایانی
وانیل
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Pegasus Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2011
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
برگ بنفشه
سرو
نت میانی
بادام تلخ
نت پایانی
وانیل
کهربا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام