مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر رامون مونگال فلامنکو (Ramon Monegal Flamenco)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: بنفشه، زنبق، تمشک

نت میانی: رز وود، رز، یاس

نت پایانی: مشک، چوب سدر، چوب عنبر

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
16,335,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8436543924244
توضیحات

رامون مونگال فلامنکو (Ramon Monegal Flamenco)

عطر رامون مونگال فلامنکو عطری مجلل و فریبنده است که ماهیت فرم رقص اسپانیایی فلامنکو را به تصویر می کشد. این عطر با الهام از اشتیاق، شدت احساس فلامنکو ساخته شده و با استفاده از مواد با کیفیت بالا ایجاد شده است تا یک تجربه بویایی فراموش نشدنی را ارائه دهد. خرید ادو پرفیوم فلامنکو بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به عطرهایی با رایحه های چند لایه علاقه دارند.

بررسی نت های رامون مونگال فلامنکو

نت های ابتدایی Flamenco Ramon Monegal  ترنج، لیمو و ماندارین هستند که با ترکیب آنها دهانه ای شاداب و نشاط آور ایجاد می شود. همانطور که رایحه ایجاد شد، نت های قلبی که ترکیبی از یاسمین، شکوفه پرتقال و رز هستند، حسی گلی و زنانه به عطر می بخشند و آن را به بهترین انتخاب جهت خرید عطر زنانه ادو پرفیوم تبدیل می کنند. در نهایت، نت های پایه نعناع هندی، وانیل و بنزوئین رنگی گرم و حسی به عطر اضافه می کنند تا در کنار خرید عطر مردانه ادو پرفیوم، یک ست عالی ایجاد شود.

ویژگی های منحصر به فرد رامون مونگال فلامنکو

چیزی که رامون مونگال فلامنکو را از سایر عطرها متمایز می کند، پیچیدگی و عمق آن است. اثر متقابل نت های مختلف رایحه ای چندلایه ایجاد می کند که در طول زمان تکامل یافته و تغییر می کند و هر ساعت که می گذرد، ظرایف و جنبه های جدیدی را آشکار می کند. این ویژگی باعث می شود تا این عطر برای کسانی که از رایحه ای جذاب و ماندگار لذت می برند، انتخابی عالی باشد. قیمت عطر زنانه و مردانه رامون مونگال فلامنکو نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می توانند به راحتی خرید عطر لاکچری فلامنکو را انجام داده و از این رایحه بی نظیر لذت ببرند.

تطبیق پذیری رامون مونگال فلامنکو

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این عطر، تطبیق پذیری آن است. می‌ توان آن را در مناسبت‌ های مختلف، از یک روز معمولی تا یک مراسم شبانه رسمی، استفاده کرد. چه بخواهید خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا را انجام دهید یا به دنبال خرید اینترنتی عطر مردانه خاص باشید، Ramon Monegal Flamenco Edp بهترین انتخاب است. شما همین حالا می توانید قیمت ادو پرفیوم فلامنکو رامون مونگال را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم بررسی کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی عطر لوکس رامون مونگال فلامنکو

به طور کلی، عطر فلامنکو رامون مونگال برای هرکسی که عاشق عطرهای بی نقص است، ضروری است. خرید عطر رامون مونگال فلامنکو در هر زمان از شبانه روز از طریق فروشگاه اینترنتی رها پرفیوم قابل انجام است. شما می توانید در هر زمان از شبانه روز به این فروشگاه مراجعه کرده و به بررسی قیمت و مشخصات انواع و اقسام عطرهای مختلف بپردازید. رها پرفیوم به عنوان یک فروشگاه معتبر اینترنتی عمل می کند که بهترین عطرها را با قیمت و کیفیتی استثنایی در اختیار شما قرار می دهد. رها پرفیوم همچنین دارای سیستم چت آنلاین است تا در هر زمان از شبانه روز، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8436543924244

مشخصات

نام برند
رامون مونگال
نام انگلیسی
Ramon Monegal Flamenco Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2017
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Ramon Monegal
نت ابتدایی
بنفشه
تمشک
زنبق
نت میانی
رز
رز وود
یاس
نت پایانی
مشک
چوب سدر
چوب عنبر
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
رامون مونگال
نام انگلیسی
Ramon Monegal Flamenco Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2017
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Ramon Monegal
نت ابتدایی
زنبق
تمشک
بنفشه
نت میانی
رز
یاس
رز وود
نت پایانی
چوب عنبر
مشک
چوب سدر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام