مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر اورتو پاریسی بوکانرا (Orto Parisi Boccanera)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 50 میلی لیتر

نت میانی: مشک، شکلات تلخ، فلفل سیاه، چوب صندل، زنجبیل

گروه عطری: شرقی وانیلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
8,712,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8717774840849
توضیحات

اورتو پاریسی بوکانرا (Orto Parisi Boccanera)

کمپانیِ عطرسازیِ اورتو پاریسی(Orto Parisi)  در سال 2014 عطری به نام عطر اورتو پاریسی بوکانرا مردانه زنانه را رسما به بازار معرفی کرد. این عطر شرقی وانیلی به دست عطرساز معروفی به نام الساندرو گوالتیری (Alessandro Gualtieri) خلق شد.

معرفی الساندرو گوالتیری (عطار)

الساندرو گوالتیری عطرسازی از کشور ایتالیاست. این عطار ایتالیایی با رویکرد آوانگارد و هنجارشکنی در طراحی عطرهایش معروف شد. گوالتیری در کارنامه درخشان عطرسازیش همکاری با برندهای بزرگ همچون Fendi، Versace،  Helmut Lang و  Diesel را دارد. 

این عطرساز نابغه متفاوت با دیگر عطرسازان عمل کرد و لیست مواد تشکیل دهنده ی عطرهایش را منتشر نکرد. البته نقطه عطف و الهام بخش عطرهایش را معرفی می کرد. این عطار با کارهای فوق العاده اش طرفداران فراوانی را جذب عطرهای خود کرده است. افراد زیادی با شنیدن نام او برای خرید عطر زنانه پرفیوم و خرید عطر مردانه پرفیوم اقدام می کنند.

معرفی برند اورتو پاریسی

برند اورتو پاریسی در سال ۲۰۱۴ فعالیت رسمیِ خود را توسط الساندرو گوالتیری در ایتالیا آغاز کرد. با استشمام هر کدام از عطرهای اورتو پاریسی شاهد نبوغ و هنری نهفته و گرانبها هستیم. برند اورتو پاریسی تا به امروز دست به طراحی و ساخت تعداد محدودی عطر کرده است؛ این تعداد کم نشان از دقت و کیفیت بالا در ساخت عطرهای برند اورتو پاریسی است.

بررسی ویژگیهای بارز  Boccanera Orto Parisi

همانطور که گفتیم عطارِ عطر Orto Parisi Boccanera parfum از بیان نتهای سازنده عطر خودداری می کند؛ اما با بوییدن آن رایحه ی مشک، شکلات تلخ، چوب صندل و تندیِ فلفل سیاه و زنجبیل استشمام می شود. این روایح سبب می شود که از دل عطر رایحه ای شیرین و گرم حس شود. 

این طبع شیرین و گرم از عطر اورتو پاریسی بوکانرا پرفیوم همخوانیِ بسیار عالی و مناسبی با سرمای فصول زمستان و پاییز و شبها دارد. حجم ادکلن اورتو بوکانرو در حدود 50 میلی لیتر است به همین دلیل به راحتی قابل حمل است. خرید اینترنتی عطر مردانه خاص بوکانرو را از طریق سایت رهاپرفیوم انجام دهید تا عطری اصل دریافت کنید.

این عطر با غلظت پرفیوم دارد به همین دلیل ماندگاری و پخش بسیار بالایی دارد. اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا و همچنین مردانه را دارید، این عطر را به شما توصیه می کنیم؛ زیرا پرفیوم اورتو پاریسی بوکانرو هم برای آقایان و هم برای خانمها طراحی شده است.

طراحی ظاهریِ perfume Boccanera from Orto Parisi

ادوپرفیوم بوکانرا بسته بندیِ جالبی دارد. با باز کردن جعبه، دیواره های جعبه در قسمت زاویه ها همچون گل از هم جدا می شوند. با باز شدن جعبه، عطر را می بینید که درون بسته بندی دیگری قرار داده شده است. بسته بندی دوم نیز از جنس مقوا است. بدنه یِ عطر همچون دیگر عطرهای اورتو پاریسی کوچک، شفاف و مکعبی شکل است. 

تنها نقطه اختلاف این عطرها، درپوش و مایع درون بطریست. درب این عطر استوانه ای و مشکیست که به خوبی بر آن سوار شده است. رنگ مایع درون شیشه یِ عطر بنفش است. با دقت به شیشه قابی مستطیلی به رنگ سفید می بینید که نام عطر با خطی مشکی رنگ بر آن چاپ شده است. این بطری زیبا حجم کمی که دارد که به خوبی در کیف یا جیب شما قابل حمل است.

رها پرفیوم و خرید آنلاین اورتو پاریسی بوکانرا 

برای خرید عطر اورتو پاریسی بوکانرا به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز به سایت فروش رها پرفیوم وارد شوید و آن را با خیال جمع از اصالتش سفارش دهید. در این فروشگاه شما می توانید خرید عطر لاکچری از هر برند دیگری را با کمک مشاوران کارزبده آن انجام دهید. قیمت عطر اورتو پاریسی بوکانرا در این فروشگاه عالی و مناسب در نظر گرفته شده است. البته رها پرفیوم توسط تیم متخصص اداره می شود تا خدمات فروشگاه به خوبی ارائه شود. ارسال فوری عطر و ادکلن، معرفی کامل محصولات و اورجینال بودن محصولات از نمونه خدمات کم نظیر سایت رها پرفیوم است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8717774840849

مشخصات

نام برند
اورتو پاریسی
نام انگلیسی
Orto Parisi Boccanera Parfum 50ml
غلظت
پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی وانیلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alessandro Gualtieri
نت میانی
زنجبیل
شکلات تلخ
فلفل سیاه
مشک
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اورتو پاریسی
نام انگلیسی
Orto Parisi Boccanera Parfum 50ml
غلظت
پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی وانیلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alessandro Gualtieri
نت میانی
زنجبیل
مشک
شکلات تلخ
فلفل سیاه
چوب صندل
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام