مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر اورتو پاریسی استرکوس (Orto Parisi Stercus)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 50 میلی لیتر

نت میانی: نت‌های چوبی، تنباکو، چرم

گروه عطری: چوبی گلی مشک

ادامه مطلبنمایش کمتر
8,409,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8717774840818
توضیحات

اورتو پاریسی استرکوس (Orto Parisi Stercus)

اورتو پاریسی یک خط تولید عطر خاص است که توسط الساندرو گوالتیری، معروف به "Bad Boy" تاسیس شد. عطرهای این برند از رایحه های خام و اولیه طبیعت الهام گرفته شده اند و عطر اورتو پاریسی استرکوس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بررسی نت های استرکوس پاریسی

Stercus با رایحه ای جذاب و عجیب به عنوان عطری معرفی می شود که مناسب هر فردی نیست! 

نت های ابتدایی ...

با ترکیبی قوی از نت‌ های حیوانی، از جمله آکوردهای چرمی، که ممکن است برای برخی بسیار تند باشد، باز می‌شود. با این حال، همانطور که رایحه روی پوست ماندگار می شود، عطر اورتو پاریسی استرکوس پرفیوم به یک عطر منحصر به فرد تبدیل شده ک نظیر آن در بازار نیست! این برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر مردانه پرفیوم هستند، بهترین گزینه است.

نت های میانی ...

قلب استرکوس ترکیبی پیچیده از چوب، ادویه و رایحه های خاکی است. نعناع هندی، مر و قهوه با عود و چوب سدر مخلوط می شوند و رایحه ای عمیق و مرموز ایجاد می کنند. عطر اورجینال اورتو پاریسی استرکوس علیرغم نت های ابتدایی عجیب خود، در نت میانی بسیار آشنا عمل می کند، به طوری که با خرید عطر زنانه پرفیوم در کنار این عطر، یک ست جذاب رایحه ای ایجاد می شود.

نت های پایه ...

پایه استرکوس جایی است که نت های ابتدای آرام تر می شوند و شیرینی گرم و آرامش بخشی را پدیدار می کنند. وانیل و دانه تونکا حس لذیذی را به عطر اضافه می کنند، در حالی که عنبر و مشک خشکی حسی و ماندگاری را ایجاد می کنند. اگر به دنبال خرید عطر مردانه خوشبو هستید، Orto Parisi Stercus Parfum بهترین گزینه برای شما است.

ویژگی هاص بحث بر انگیز Stercus Orto Parisi

به طور کلی، Orto Parisi Stercus رایحه ای جسورانه و جذا دارد که تصورات سنتی را در مورد اینکه یک عطر باید چه بویی داشته باشد را به چالش می کشد. شاید این عطر مورد علاقه تمامی افراد نباشد، اما کسانی که از رایحه های خاص و آوانگارد استقبال می کنند، آن را یک شاهکار واقعی می دانند. استرکوس عطری است که توجه را می طلبد و اثری ماندگار از خود به جا می گذارد که برای کسانی که می خواهند در میان دیگران متمایز شوند، عالی است. پس می توان آن را به عنوان بهترین انتخاب برای خرید  عطر با ماندگاری بالا نیز یاد کرد.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

در خاتمه، Orto Parisi Stercus عطری است که از قوانین سرپیچی کرده و مرزها را جابجا می کند. با انتخاب مجموعه رها  پرفیوم می توانید در هر زمان از شبانه به خرید عطر اورتو پاریسی استرکوس پرداخته و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می توانید خرید عطر زنانه اصل را نیز در کنار دیگر عطرهای مردانه به صورت آنلاین توسط این مجموعه انجام دهید. رهاپرفیوم در هر زمان از شبانه روز این زمینه را برای شما مهیا می کند تا با خیالی آسوده، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8717774840818

مشخصات

نام برند
اورتو پاریسی
نام انگلیسی
Orto Parisi Stercus Parfum 50ml
غلظت
پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
چوبی گلی مشک
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alessandro Gualtieri
نت میانی
تنباکو
نت‌های چوبی
چرم
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اورتو پاریسی
نام انگلیسی
Orto Parisi Stercus Parfum 50ml
غلظت
پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
چوبی گلی مشک
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alessandro Gualtieri
نت میانی
تنباکو
چرم
نت‌های چوبی
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام