مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر اورتو پاریسی ترونی (Orto Parisi Terroni)
8,349,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8717774840863
توضیحات

اورتو پاریسی ترونی (Orto Parisi Terroni)

عطر  اورتو پاریسی ترونی عطری است که به دلیل رایحه منحصر به فرد و فریبنده خود در بین علاقه مندان به عطر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عطر که توسط عطرساز الساندرو گوالتیری ساخته شده است، بخشی از مجموعه Orto Parisi را از آن خود می کند که به خاطر رایحه های جسورانه و جذاب خود شناخته می شود.

عطر اورتو پاریسی ترونی مردانه و زنانه ادو پرفیوم، عطری خاص با رایحه ای بی نقص

نام "ترونی" از کلمه ایتالیایی "دهقان" گرفته شده است که نشان می دهد این عطر برای تداعی عطر خاکی و روستایی حومه ایتالیا طراحی شده است. این رایحه هم تند و هم چوبی است و در نت های خود رایحه ای از فلفل سیاه، زیره، تنباکو و چوب سدر دارد. به همین دلیل است که به آن لقب بهترین انتخاب برای خرید عطر مردانه پرفیوم را داده اند.

یکی از بارزترین ویژگی های این عطر، ماندگاری آن است. عطر اورتو پاریسی ترونی ادوپرفیوم رایحه ای قوی و ماندگار دارد که در طول روز با شما همراه است. این ویژگی تا حدی به دلیل غلظت بالای اسانس های مورد استفاده در فرمولاسیون عطر است که از سویی دیگر آن را به بهترین انتخاب برای خرید عطر زنانه پرفیوم تبدیل می کند.

نت های Terroni Orto Parisi

علاوه بر ماندگاری، یکی دیگر از جنبه های این عطر که آن را نسبت به سایر عطرهای موجود در بازار متمایز می کند، پیچیدگی آن است. Orto Parisi Terroni parfum  یک رایحه چند لایه است که هر نت به طور یکپارچه با رایحه بعدی ترکیب می شود. فوران اولیه فلفل سیاه و زیره جای خود را به عطری گرم و دودی می دهد که یادآور تنباکو و چرم است. همانطور که رایحه روی پوست می نشیند، نت های چوبی چوب سدر برجسته تر می شوند و پایه ای غنی و خاکی ایجاد می کنند. این ترکیب این محصول را به بهترین انتخاب برای خرید عطر زنانه خوشبو تبدیل می کند.

ارتو پاریسی ترونی، عطری همه کاره برای محیط های مختلف

Orto Parisi Terroni علیرغم پیچیدگی، عطری همه کاره است که می توان آن را در محیط های مختلف استفاده کرد. این عطر هم برای استفاده گاه به گاه مناسب است که به ظاهر روزمره شما زیبایی می بخشد و هم به اندازه کافی رسمی است که در یک مراسم خاص کاری یا مهمانی رسمی مورد استفاده قرار بگیرد. این ویژگی آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می کند که خواهان عطری هستند که بتواند به طور یکپارچه بین مراسم های مختلف تغییر کرده و بهترین در آن لحظه تبدیل شود. قیمت عطر زنانه و مردانه اورتو پاریزی نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می توانند خرید عطر اورجینال اورتو پاریسی ترونی را به راحتی انجام دهند.

غلظت بالای اورتو پاریسی ترونی

یکی از نکاتی که هنگام استفاده از این عطر باید به آن توجه داشته باشید، میزان پخش بوی بسیار بالای این عطر است. به دلیل غلظت بالای روغن های ضروری، این عطر به عنوان محصولی مناسب برای خرید  عطر مردانه با ماندگاری بالا و همچنین پخش بسیار شناخته می شد که می تواند انتخابی بی نظیر باشد. معمولا یک اسپری برای ایجاد رایحه ای جذاب و ماندگار در تمامی روز، کافی است.

بطری اورتو پاریسی ترونی

از نظر بسته بندی و طراحی بطری، Orto Parisi Terroni در یک بطری شیشه ای ساده با درپوش مشکی براق عرضه می شود. طراحی بطری این عطر تماما با سبک مینیمالیستی انجام شده است تا به خود رایحه اجازه دهد تا در مرکز توجه قرار گیرد.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

به طور کلی، Orto Parisi Terroni یک عطر منحصر به فرد و فریبنده است که برای کسانی که می خواهند با رایحه خود اظهارنظری جسورانه داشته باشند، عالی است. ترکیب پیچیده آن از ادویه ها، چوب ها و تنباکو، عطری غنی و خاکی ایجاد می کند که هم پیچیده و هم قابل دسترس است. اگر به دنبال خرید عطر اورتو پاریسی ترونی با قیمتی مناسب هستید، همین امروز می توانید با ثبت سفارش آن از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم، آن را درب منزل تحویل بگیرید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود انتخاب می کنید، بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم که بهترین ها را در اختیار شما قرار داده باشیم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8717774840863

مشخصات

نام برند
اورتو پاریسی
نام انگلیسی
Orto Parisi Terroni Parfum 50ml
غلظت
پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
سال معرفی
2017
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alessandro Gualtieri
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اورتو پاریسی
نام انگلیسی
Orto Parisi Terroni Parfum 50ml
غلظت
پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
سال معرفی
2017
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alessandro Gualtieri
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام