مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر زرجوف کازاموراتی 1888 فیرو (Xerjoff Casamorati 1888 Fiero)

جنسیت: مردانه

نت ابتدایی: پرتقال خونی، چمن معطر، لیمو، نارنج

نت میانی: نعناع، آویشن، نرولی، ترخون

نت پایانی: جوز هندی، نعناع هندی، چوب صندل، کومارین، خس‌خس

گروه عطری: آروماتیک ادویه ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
10,450,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8033488153571
توضیحات

زرجوف زرجوف کازاموراتی 1888 فیرو مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر، عطری مطابق با سلیقه‌یِ مردانِ شیک‌پوش

زرجوف زرجوف کازاموراتی 1888 فیرو مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر، ادو پرفیومی از برند ایتالیایی زرجوف است که در سال 2010 دنیای عطر را محو خود کرد. خالق این عطر (Chris Maurice) با به‌کار‌گیری عناصر غنی‌شده و استثنایی، رایحه‌ای برجسته و متفاوت را آفرید تا هر کس با استشمام رایحه‌اش مجذوب آن شود.

بررسی اجمالی عطر فیرو

اگر جزو افرادی هستید که به روایح با طبع خنک، ملایم و ترش علاقه دارند، خرید عطر کازاموراتی انتخاب ایدئالی است. بهترین زمانی که برای استفاده از این عطر ملایم پیشنهاد می شود، فصل بهار، هوای گرم و شب‌هنگام است. 

بعد از خرید ادکلن مردانه معتدل از این مدل، فقط کافیست آن را بر نبض و پوستتان بزنید. پس از اسپری آن مستقیم به باغ مرکبات آبدار در شمال کشور خواهید رفت. در ادامه با روایح آروماتیک روبه‌رو خواهید شد. اگر خرید ادکلن با ماندگاری بالا و پخش مناسب مد نظرتان است، این ادو پرفیوم جواب‌گوی نیاز شما خواهد بود. 

نت‌های زرجوف زرجوف کازاموراتی 1888 فیرو مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

در آغاز راه، بوی مرکبات ترنج و لیموترش زرد و پرتقال‌خونی همراه با رایحه‌یِ چمن معطر را حس خواهید کرد. پس از آن نت‌های اولیه محو می‌شوند و نت‌های میانی با تلفیقی از روایح ادویه‌ای و گیاهان سرسبز ظاهر می‌شوند. این ترکیب میانی شامل نعناع، آویشن، نرولی و ترخون است. 

در نهایت رایحه‌یِ این عطر با ترکیب نت‌های نعناع هندی، جوز هندی، چوب صندل، کومارین و خس‌خس به پایان می‌رسد. این عطر با غلظت ادو پرفیوم دوام و ماندگاری خوبی دارد و با رایحه‌یِ منحصر‌به‌فردش جذابیت فوق‌العاده‌ای به شما خواهد بخشید.

طراحی شیشه کازاموراتی فیرو   

شکل و شمایل این عطر مردانه شبیه به دیگر عطرهای برند زرجوف است البته تفاوت‌های جزئی در بدنه و رنگ آن وجود دارد. رنگ سبز و شفاف شیشه عطر، طرح دو پرنده که بر برچسب روی بدنه بطری چاپ شده است و واژه FIERO از جمله همین تفاوتها است. 

با نگاه به بالای شیشه، درپوش قلمی و طلایی‌رنگ عطر را می‌‎ِّّ‌بینید. سپس در پایین درب بطری و بر بالای بدنه، نام برند و طرح مردی با اخم‌های درهم‌فرو‌رفته، به‌صورت حک‌شده توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. علاوه بر این خصوصیات بارز ظاهری، منگوله‌‌ای کنار درب آن با رنگ سبز دیده می‌شود که سبب جذابیت هر چه بیشترِ عطر شده است.

چرا عطر فیرو را از رهاپرفیوم بخریم؟

رهاپرفیوم سایتی شناخته‌شده و فعال در زمینه‌یِ فروش محصولات بهداشتی، مراقبتی و آرایشی است. شما به‌راحتی می‌توانید وارد سایت شوید و خرید ادکلن کازاموراتی را انجام دهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید ادکلن زنانه معتدل جفت آن را نیز از طریق همین فروشگاه انجام دهید.

اگر برای خرید و دریافت عطر، عجله دارید می‌توانید دررهاپرفیوم، خرید ادکلن مردانه با ارسال فوری را انتخاب کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد. البته این سایت خدمات ارزنده‌یِ زیادی برای خرید ادکلن زنانه هم دارد تا نهایت آرامش و لذت را در خرید تجربه کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8033488153571

مشخصات

نام برند
زرجوف
نام انگلیسی
Xerjoff Casamorati 1888 Fiero For Men Edp100Ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2010
گروه عطری
آروماتیک ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Chris Maurice
نت ابتدایی
لیمو
نارنج
پرتقال خونی
چمن معطر
نت میانی
آویشن
ترخون
نرولی
نعناع
نت پایانی
جوز هندی
خس‌خس
نعناع هندی
چوب صندل
کومارین
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
زرجوف
نام انگلیسی
Xerjoff Casamorati 1888 Fiero For Men Edp100Ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2010
گروه عطری
آروماتیک ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Chris Maurice
نت ابتدایی
پرتقال خونی
چمن معطر
لیمو
نارنج
نت میانی
نعناع
آویشن
نرولی
ترخون
نت پایانی
خس‌خس
جوز هندی
نعناع هندی
چوب صندل
کومارین
شاید دوست داشته باشید :
10,800,000 تومان (بدون مالیات)
جنسیت: زنانه و مردانه حجم: 125 میلی لیتر نت ابتدایی: ترنج، سیب، پرتقال ماندارین، چوب کشمیر نت میانی: چامپاک، بنفشه، پوماروز، نعنای هندی نت پایانی: کهربا، چوب عنبر، خزه بلوط گروه عطری: مرکبات آروماتیک
12,650,000 تومان (بدون مالیات)
جنسیت: مردانه حجم: 100 میلی لیتر نت ابتدایی: ترنج نت میانی: یاس، آفتاب‌پرست باغچه، رز، گل شمعدانی، نرولی نت پایانی: وانیل، تنباکو، کنیاک، زنجبیل، فلفل، هل، چوب صندل، عنبر سائل، نعناع هندی، بنزوئین گروه عطری: آروماتیک...

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام