مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر لووه کیزاس (Loewe Quizas)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: انگورفرنگی سیاه، لیمو ترش، دارچین

نت میانی: رز، گل یاس، گل مریم

نت پایانی: وانیل، کهربا، نعناع هندی، چوب صندل، عسل، مشک

گروه عطری: گلی سبز

ادامه مطلبنمایش کمتر
ناموجود
3,872,545 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8426017024525
توضیحات

معرفی عطر لووه کیزاس (Loewe Quizas)

کمپانی معروف لووه در سال 2007 عطری با ظاهر زیبا به دنیا معرفی کرد. عطر زنانه لووه کیزاس زنانه ماه عسل همکاری دو تن از بهترین عطاران به نامهای کارلوس بنایم و امیلیو والروز بود. این عطر ترکیبی از گروه بویایی گلی سبز را در دل خود جای داده است. 

این ترکیب کم نظیر از گلها و میوه ها حس تازگی، گرما، شیرینی و سرزندگی فوق العاده ای را انتقال می دهد. اگر برای روزها و شبهای بهار، زمستان و پاییزیتان در پی عطری خاص و اغواکننده هستید، لووه کیزاس انتخاب مناسبی است. برای خرید اینترنتی عطر زنانه خوشبو همچون این نسخه می توانید به فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم مراجعه کنید. 

 معرفی برند Loewe

لووه (لوئوه) برندی اسپانیاییست که در زمینه عطر، لباس و کالاهای لوکس در مادريد فعالیت می کند. اين کمپانی فعالیت خود را در سال ۱۹۴۶ آغاز کرد. در آن زمانی يک گروه صنعتگر چرم، مغازه ای را در مادريد تاسيس کرده بودند. 

در سال ۱۹۷۲ Enrique Roessberg Loewe (صنعتگر چرم آلمانی) با عشق فراوانی که به فرهنگ اسپانيایی داشت، این برند را با نام خود در مادرید پایه گذاری کرد. موفقیت او در ساخت و طراحی لوازم چرمی سبب شد شناخته شود.

Loewe  در سال ۱۹۷۲ ادکلنی براي زنان و سپس در سال 1974 برای آقايان تولید کرد و با ساخت این ادکلنها رسما به دنيای عطر و ادکلن وارد شد. این کمپانی برای کامل کردن مجموعه عطرهایش، همکاری خود را با کمپانی LVMH شروع کرد. برای خرید عطر و ادکلن از این برند می توانید به فروشگاه رهاپرفیوم مراجعه کنید.

ترکیب نتیِ Quizas, Quizas, Quizas Loewe

آکورد اصلیِ عطر لووه کویزاس کویزاس کویزاس از تلفیق نتهای میوه ای، مشک، وانیل، چوبی و گلها تشکیل شده است. با همان افشانه یِ اولیه یِ از عطر تلفیقی جذاب از نتهای انگورفرنگی سیاه، لیمو ترش و دارچین را لمس خواهید کرد. 

این روایح تند و ترش پس از اندک زمانی می روند و نتهای گل رز، گل یاس و گل مریم جای آنها را می گیرند. در آخر برای کل روز نتهای پایانیِ وانیل، کهربا، نعناع هندی، چوب صندل، عسل و مشک را حس خواهید کرد. برای استشمام رایحه یِ اصلیِ این نسخه باید خرید عطر اورجینال انجام دهید.

ترکیب ظاهریِ  Loewe Quizas Quizas Quizas

بدنه یِ بطری لووه کویزاس به شکل دیگر عطرهای این کمپانی ساخته شده است. تنها تفاوتی که در این عطر با دیگر نسخه وجود دارد، رنگ آن است. رنگ شیشه یِ این اکسیر جادویی، بنفش انتخاب شده است. بر شیشه یِ این عطرِ کروی شکل انحناهای خاصی می بینید. بر همین انحناها نام عطر و برند با فونتی سفید و مشکی چاپ شده است. درپوش آن نیز رنگ نقره ای دارد که سبب جذابیت بیشتر آن شده است.

عطر لووه زنانه اصل با قیمت 

قیمت عطر لووه کوزایس با در نظر گرفتن حجم 100 میلی لیتر، غلظت ادوپرفیوم، پخش بوی خوب و ماندگاریِ قابل قبولش، مقرون به صرفه است. البته برای خرید این عطر یا خرید عطر مردانه قیمت مناسب می توانید به فروشگاه رهاپرفیوم مراجعه کنید.

این فروشگاه نه تنها قیمتِ عالی برای عطر و ادکلنها در نظر گرفته است بلکه با ارسال فوری سعی کرده محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برساند. برای خرید عطر زنانه خنک و خرید عطر مردانه خنک یا دیگر طبع و طعمها به سایت اینترنتی فروشگاه مراجعه کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8426017024525

مشخصات

نام برند
لوئوه
نام انگلیسی
Loewe Quizas, Quizas,Quizas Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
گلی سبز
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
اسپانیا
عطرساز
Carlos Benaim
Emilio Valeros
نت ابتدایی
انگورفرنگی سیاه
دارچین
لیمو ترش
نت میانی
رز
گل مریم
گل یاس
نت پایانی
عسل
مشک
نعناع هندی
وانیل
چوب صندل
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
لوئوه
نام انگلیسی
Loewe Quizas, Quizas,Quizas Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
گلی سبز
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
اسپانیا
عطرساز
Carlos Benaim
Emilio Valeros
نت ابتدایی
لیمو ترش
دارچین
انگورفرنگی سیاه
نت میانی
رز
گل یاس
گل مریم
نت پایانی
کهربا
نعناع هندی
چوب صندل
عسل
مشک
وانیل
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام