مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر مارتین میکالف جول فور هیم (Micallef Jewel for Him)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، گریپ فروت، فلفل، هل، فلفل صورتی

نت میانی: نعنای هندی، خس‌خس، سدر

نت پایانی: مشک، خزه بلوط، لوبان

گروه عطری: چوبی

ادامه مطلبنمایش کمتر
ناموجود
11,495,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
03760060778154
توضیحات

مارتین میکالف جول فور هیم (Micallef Jewel for Him)عطری با رایحه یِ ناب برای مردانی مدرن

عطر مردانه ام میکالف جول فور هیم از آن دسته عطرهای چوبی و مردانه است که رایحه ای کمیاب، استثنایی و ناب دارد. این ادکلن مردانه در سال 2011 به دنیای پر از رایحه یِ مردانه معرفی شد. واژه Jewel)) در فرانسه معنای جواهر یا نگین دارد. رایحه یِ این عطر هم همچون نامش سبب درخشش و جذابیت فرد می شود. 

قیمت ادکلن ام میکالف جول فور هیم مردانه و مشخصات منحصر به فرد آن

با بوییدن عطر Jewel for Him M. Micallef cologne متوجه می شوید که باید آن را در مجموعه عطرهایتان جای دهید و روزتان را با آن شروع کنید. پس با خرید ادکلن مردانه ادو پرفیوم مردانه جوول فور هیم مارتین میکالف کلکسیونتان را کم نظیر کنید. 

Jean-Claude Astier عطار این ادکلن مردانه یِ فرانسویست که رایحه یِ آن را بر پایه ترکیبی از مرکبات، ادویه جات و چوب ساخت است. از این عطرِ کمپانیِ میکالف رایحه ای تلخ استشمام می شود. این رایحه را می توانید در فصول سرد بر تن کنید و از هر لحظه بویین آن و گیرایی متفاوتتان لذت ببرید. 

ماندگاری عطر میکالف مردانه بسیار خوب است و پخش بوی قابل قبولی دارد. با خرید ادکلن مردانه تلخ میکالف جول فور هیم در ضیافتهای شبانه، قرارهای کاری و قرارهای عاشقانه جذابتر جلوه کنید. 

بررسی نتها و خرید مارتین میکالف جول فور هیم مردانه ادو پرفیوم

برای خرید اینترنتی عطر میکالف Jewel For Him اصل می توانید با خواندن این مطلب از هرم بویاییش مطلع شوید. با بوییدن این عطر فوق العاده، در مرحله اول رایحه‌ ای ترنج، گریپ فروت، فلفل، هل و فلفل صورتی را استشمام خواهید کرد.

در مرحله میانی نیز نتهای جذابِ نعنای هندی، خس‌خس و سدر شما را سرشار از حس سرزندگی خواهند کرد. مشک، خزه بلوط و لوبان هم در آخر برای چندین ساعت در کنار شما خواهند ماند. با بوییدن نتهای هر مرحله از این هرم بویایی قانع می شوید که نه تنها عطری خوشبو خرید می کنید بلکه خرید ادکلن را نیز انجام می دهید.

معرفی برند مارتین میکالف

کمپانیِ فرانسویِ مارتین میکالف، توسط زوجی به نامهای مارتین میکالف و جفری نجمان در سال ۱۹۹۷ پایه گذاری شد. این شرکتِ فرانسوی عطرهای نیش و گیرایی را به بازار معرفی می کند که سبب شهرت بیشتر آن شده است. برند میکالف نخستین عطر خود را در سال ۱۹۹۶ رسما به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد.

بررسی ترکیب ظاهریِ Micaleff Jewel For Him Eau De Toilette

بدنه یِ بطری مکعبی شکل، شفاف و مردانه یِ Jewel For Him هر کسی را جذب خود می کند. این بدنه یِ بی رنگ نواری مشکی رنگ در قسمت میانی شیشه دارد که بر آن ترکیبات برجسته ای دیده می شود که همچون نگین می درخشند. 

درپوش عطر مکعب مستطیل همچون سنگ است که در بالای شیشه به زیبایی بر آن قرار گرفته است. برای خرید عطر و ادکلن شکل و شمایل نیز اهمیت دارد. پس از خرید جعبه ای طوسی رنگ دریافت می کنید که نام عطر با فونتی خاص به رنگ سفید بر آن چاپ شده است. 

خرید عطر ام میکالف جول فور هیم و رهاپرفیوم

برای خرید عطر ام میکالف جول فور هیم می توانید به فروشگاه های مختلف در سطح شهر سر بزنید. البته ما به شما راه مطمئن و سریعتری را معرفی می کنیم تا بدون دغدغه و خستگی آن را دریافت کنید. فروشگاه های اینترنتی از جمله همین راه هاست. فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم را به شما توصیه می کنیم.

این فروشگاه دنیایی از عطرها از برندهای مختلف را در اختیارتان قرار می دهد تا با خیال راحت از اصل بودنشان آن را خریداری کنید. برای سفارش می توانید در هر ساعت از شبانه روز به سایت فروشگاه وارد شوید و خرید ادکلن زنانه تلخ یا زنانه را انجام دهید. در این سایت با کمک مشاوران مجرب می توانید خرید ادکلن زنانه را نیز انجام دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
03760060778154

مشخصات

نام برند
مارتین میکالف
نام انگلیسی
M. Micallef Jewel for Him Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2011
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Jean-Claude Astier
نت ابتدایی
ترنج
فلفل
فلفل صورتی
هل
گریپ فروت
نت میانی
خس‌خس
سدر
نعنای هندی
نت پایانی
خزه بلوط
مشک
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
مارتین میکالف
نام انگلیسی
M. Micallef Jewel for Him Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2011
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Jean-Claude Astier
نت ابتدایی
ترنج
گریپ فروت
فلفل
هل
فلفل صورتی
نت میانی
نعنای هندی
خس‌خس
سدر
نت پایانی
مشک
خزه بلوط
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام