مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر ایو سن لورن لیبر زنانه (Yves Saint Laurent Libre)

جنسیت: زنانه

حجم: 90 میلی لیتر

نت ابتدایی: اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، انگورفرنگی سیاه، پتی گرین

نت میانی: اسطوخودوس، یاس، شکوفه پرتقال

نت پایانی: سدر، عنبر سائل، وانیل، مشک

گروه عطری: شرقی فوژه

ادامه مطلبنمایش کمتر
6,300,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3614272648425
توضیحات

ایو سن لورن لیبره زنانه ادو پرفیوم 90 میلی لیتر

ایو سن لورن لیبره زنانه ادو پرفیوم 90 میلی لیتر یکی از بهترین عطرهای برند ایو سن لورن است که در حال حاضر با قیمتی بسیار عالی از طریق فروش اینترنتی رهاپرفیوم برای شما عزیزان ارائه می‌شود. هدف Yves Saint Laurent ارائه بسیاری از محصولات با کیفیت بالا و برآوردن نیازهای همه مشتریان است. برای رسیدن به این هدف، Yves Saint Laurent زمان بیشتری را صرف طراحی محصولات خود می‌کند که یکی از آن‌ها لیبره است. خرید لیبر ادو پرفیوم زنانه ایو سنت لورن اصل بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به عطرهایی به رایحه لطیف علاقه مند هستند.

معرفی ایو سن لورن لیبره زنانه

این عطر پر زرق و برق جدید که با نت‌های تند و غیرقابل وصف خود رایحه‌ای دلنشین دارد، از شکوفه‌های پرتقال و امضای اسطوخودوس لیبره بهره می‌برد و به همین دلیل بهترین انتخاب برای دسته افرادی است که به دنبال خرید عطر زنانه ادو پرفیوم هستند آکورد زعفران که منحصرا برای YSL ساخته شده است، در قلب عطر قرار دارد و مستقیما از باغ‌های اوریکا در مراکش برداشت می‌شود. ادویه نت‌های کلیدی با پایه‌ای صاف و مخملی ترکیب می‌شود که وانیل خوشمزه و عسل را با خس خس گرم برای عمق و شدت بویایی ترکیب می‌کند.

این ترکیبات برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه خوشبو هستند، می‌تواند گزینه بسیار عالی باشد. این ساخته شده توسط عطرسازان استاد Anne Flipo و Carlos Benaïm است و از طرفی دیگر، قیمت عطر ایو سن لورن لیبره زنانه اورجینال آنقدر مناسب است که بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید این محصول با کیفیت کنند.

  • نت ابتدایی: ترنج، ماندارین، زنجبیل، آکورد زعفران
  • نت‌های میانی: شکوفه پرتقال، قلب اسطوخودوس دیوا، قلب لاواندین
  • رایحه پایه: بوربن وانیل، آکورد عسل، وتیور

نت‌های این عطر به گونه‌ای با یک دیگر ترکیب شده‌اند تا اگر فردی به دنبال خرید عطر مردانه ادو پرفیوم باشد و بخواهد در کنار این عطر یک ست جذاب را ارائه کند، به راحتی این خرید را انجام دهد. 

راهنمای خرید عطر لیبره

هنگام گشت و گذار در دنیای عطر Yves Saint Laurent Libre، راهنمای خرید می تواند برای شما ارزشمند باشد. این عطر نفیس که به خاطر شخصیت جسورانه و احساسی اش شناخته شده است، شایسته بررسی دقیق است. 

  • با درک ترکیب عطر شروع کنید که ترکیب نت های گل و چوب برای جذابیتی فریبنده را ارائه می دهد.
  • در مرحله بعد، اندازه های مختلف موجود را در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد. 
  • اگر خرید اینترنتی ادکلن لیبره را انتخاب می کنید، خواندن نظرات را فراموش نکنید تا بینش دیگران را که این عطر را تجربه کرده اند به دست آورید. 

قیمت عطر ایوسن لورن لیبره

قیمت این عطر نه تنها فریبنده است، بلکه به طرز شگفت انگیزی نیز جذاب است. با وجود شهرت خود به عنوان یک برند لوکس بالا، این برند توانسته است عطر لیبره را با قیمتی عرضه کند که طیف وسیعی از علاقه مندان به عطر را به خود جذب می کند.

ایو سن لوران اهمیت دسترسی را درک می کند و به افراد بیشتری اجازه می دهد تا جذابیت عطر لیبره زنانه را تجربه کنند. آنها با مقرون به صرفه کردن آن، بازار عطرهای لوکس را دموکراتیک کرده اند و فرصتی را برای همه فراهم می کنند تا از ظرافت و پیچیدگی این عطر لذت ببرند.

قیمت جذاب عطر Yves Saint Laurent Libre کیفیت آن یا تجربه کلی رایحه را به خطر نمی اندازد. چه از طرفداران وفادار YSL باشید و چه تازه وارد به این برند، قیمت مقرون به صرفه Libre آن را به یک انتخاب قانع کننده تبدیل می کند. این عطر به دوستداران عطر اجازه می دهد تا ترکیب منحصر به فرد حسی و قدرتی را که این عطر تجسم می کند، بدون فشار به بودجه خود بپذیرند. Yves Saint Laurent واقعا با قیمت فریبنده عطر لیبر، تجملات را در دسترس قرار داده است.

خرید اینترنتی ادوپرفیوم زنانه ایوسن لورن لیبره

خرید اینترنتی ادوپرفیوم زنانه ایوسن لورن لیبره در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم به راحتی امکان پذیر است. شما می‌توانید در این فروشگاه ابتدا به بررسی قیمت عطر ایو سن لورن لیبره زنانه با ماندگاری بالا پرداخته و سپس خرید عطر با پخش بوی بالا خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که رهاپرفیوم در هر زمان از شبانه روز امکان ثبت سفارش را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس می‌توانید با خیالی آسوده به فروشگاه این مجموعه مراجعه کرده و خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا به همراه نوع زنانه آن را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

از این که همواره رهاپرفیوم را برای خرید انواع عطر و ادکلن مورد نظر خود انتخاب می‌کنید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهیم. شما همچنین می‌توانید در صورتی که ساکن تهران باشید، به راحتی به صورت حضوری نیز از طریق فروشگاه رهاپرفیوم اقدام به خرید عطرهای مورد علاقه خود کنید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3614272648425

مشخصات

نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent Libre Edp 90ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
90ml
سال معرفی
2019
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Anne Flipo
Carlos Benaim
نت ابتدایی
اسطوخودوس
انگورفرنگی سیاه
پتی گرین
پرتقال ماندارین
نت میانی
اسطوخودوس
شکوفه پرتقال
یاس
نت پایانی
سدر
عنبر سائل
مشک
وانیل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent Libre Edp 90ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
90ml
سال معرفی
2019
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Anne Flipo
Carlos Benaim
نت ابتدایی
اسطوخودوس
پرتقال ماندارین
انگورفرنگی سیاه
پتی گرین
نت میانی
یاس
شکوفه پرتقال
اسطوخودوس
نت پایانی
سدر
عنبر سائل
وانیل
مشک
شاید دوست داشته باشید :
7,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
جنسیت: زنانه حجم: 90 میلی لیتر نت ابتدایی: اسطوخودوس، ترنج، پرتقال ماندارین نت میانی: یاس، شکوفه پرتقال، ارکیده، اسطوخودوس نت پایانی: عنبر سائل، وانیل، لوبیای تونکا، خس‌خس گروه عطری: شرقی فوژه

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام