مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
جولیتا اُستی کرم مرطوب کننده پوست حساس 75 میلی لیتر
80,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6267711200097
توضیحات

پوست افراد به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، استفاده نادرست از اسکراب ها، استفاده نادرست از محصولات شوینده و عوامل دیگر، نازک، حساس و قرمزی میگردد. این امر با قرار گرفتن در معرض سرما یا گرمای بیش از حد، خشکی هوا، باد و دیگر عوامل محیطی تشدید شده و در نتیجه در برابر اشعه آفتاب آسیب پذیر و به سرعت لک می شود. مراقبت از این نوع پوست بسیار ضروری بوده و می تواند از چروکیده شدن آن جلوگیری کند. به همین جهت افرادی که با این مسئله روبرو هستند و پوست دست حساس دارند بایستی به شکلی ویژه از پوست خود مراقبت نمایند.

چرا از کرم دست جذب سریع مناسب پوست حساس جولیتا اُستی استفاده کنیم؟

استفاده از کرم مرطوب کننده دست حساس جولیتا اُستی با قدرت جذب فوق العاده بالا برای این افراد فرموله شده و میتواند تاثیر بسزایی در برطرف شدن این مشکلات داشته باشد. به کارگیری مواد ضد التهاب، رطوبت رسان های قوی و محافظ ازجمله کلاژن ، ویتامین B5، ویتامین E، روغن ماکادمیا، گلیسیرین و عصاره کالاندولا در فرمولاسیون این کرم موجب گردیده که این نوع پوست به خوبی محافظت و تغذیه شده و حالت ارتجاعی خود را حفظ نماید.

کرم دست پوست حساس جولیتا اُستی ترکیبی از [روغن ماکادمیا – مرطوب کننده، آبرسان و ضد التهاب، ویتامین E – حاوی آنتی اکسیدان ها و کاهنده عوامل مخرب، پرو ویتامین B5 – نرم کننده و لطیف کننده پوست،  آلانتوئین – کمک به بازسازی کننده سلول های پوست و ضد التهاب، فیلتر اشعه فرابنفش – محافظت کننده در برابر اشعه ماوراء بنفش، کلاژن – کاهش دهنده چین و چروک، عصاره کالندولا – ضد التهاب ] می باشد. در فرمولاسیون کرم دست پوست نازک و حساس جولیتا اُستی از موادی که برای سلامت و پوست شما مضر است مانند : پارابن، پارافین و لانولین استفاده نشده است.

نحوه استفاده کرم دست پوست حساس جولیتا اُستی

 در طول شبانه روز کرم را بر روی پوست تمیز مالیده، به آرامی ماساژ دهید تا جذب گردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6267711200097

مشخصات

نام برند
جولیتا اُستی
نام انگلیسی
Giulietta Osti Sensitive skin hand cream 75ml
حجم
75ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایران
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
جولیتا اُستی
نام انگلیسی
Giulietta Osti Sensitive skin hand cream 75ml
حجم
75ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایران
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
790,000 تومان (بدون مالیات)
ضد کدری پوست و شفاف کننده پوست بهبود آکنه و ضد چین و چروک کنترل چربی و منافذ پوست درمان جوش های زیر پوستی حاوی BHA اسید سالیسیلیک دارای آلفا هیدروکسی اسیدها AHA لایه برداری سطحی و عمق یکنواخت کننده رنگ پوست خاصیت ضد...

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام