مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس 5 (Amouage Library Collection Opus V)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ریشه زنبق زرد، ریشه زنبق زرد، عرق نیشکر، ریشه زنبق زرد

نت میانی: یاس، رز، زنبق

نت پایانی: زباد، نت‌های چوبی، چوب آگار

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
15,730,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
701666028918
توضیحات

همه چیز در مورد آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵

امروزه دنیایی عطرها بسیار گسترده شده است و اگر به دنبال خرید عطر رفته باشید، قطعا متوجه شده‌اید که با محصولات زیادی روبرو هستید. تفاوتی ندارد که به دنبال عطر زنانه معتدل باشید یا عطر مردانه معتدل در هر صورت برای این که بتوانید محصولی جذاب را تهیه کنید، باید از پیش با ویژگی‌ها و خصوصیات آن آشنا باشید.

از همین رو، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب شما را با عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵ آشنا کنیم تا اگر قصد خرید آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵ اورجینال را داشتید، بتوانید بهتر و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید.

رایحه‌ی آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵

چه به دنبال خرید عطر مردانه باشید و چه به دنبال تهیه‌ی محصولی زنانه، اولین چیزی که در یک عطر نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، رایحه‌ی آن محصول است. اگر محصول مورد نظر رایحه‌ی جذابی را به استشمام شما نرساند، در همان قدم اول با شکست مواجه خواهد شد.

خوشبختانه رایحه‌ی آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵، از کیفیت خوبی برخوردار است و در همان استشمام اول می‌تواند شما را به خود جذب کند. رایحه‌ی این محصول در دسته‌ی شرقی گلی قرار می‌گیرد و به خوبی نیز می‌تواند محیطی شرقی را فضاسازی کند.

ماندگاری و پخش بوی آمواج لایبرری اوپوس ۵

دو تا از فاکتورهای مهم هنگام تهیه‌ی عطر، حتی اگر به دنبال خرید عطر مردانه ارزان نیز باشید، ماندگاری و پخش بو می‌باشد. در مورد ماندگاری آمواج لایبرری اوپوس ۵، با توجه به این که این محصول، یک عطر ادوپرفیوم است و غلظت بالایی دارد، به تبع ماندگاری بالایی نیز دارد و اگر به دنبال خرید عطر با ماندگاری بالا هستید، این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

در مورد پخش بو نیز می‌تواند گفت که طبق نظر خریداران، این محصول از پخش بوی خوبی نیز برخوردار است و می‌تواند به خوبی رایحه‌ی خود را در فضا پخش کرده و به استشمام دیگران برساند.

خرید آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵

اگر به دنبال خرید آنلاین آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵ هستید، باید بدانید که اولین اصل چه در تهیه‌ی محصولی مردانه از طریق اینترنت و چه در خرید اینترنتی عطر زنانه، این است که از فروشگاهی معتبر، محصولی اورجینال را تهیه کنید.

از همین رو، ما به شما فروشگاه رهاپرفیوم را پیشنهاد می‌دهیم. اگر قصد خرید آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵ با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید از طریق این وبسایت عمل کنید. به طور کلی چه قیمت عطر زنانه و چه قیمت محصولات مردانه در این فروشگاه، قیمتی مناسب و منصفانه می‌باشد.

همچنین رهاپرفیوم همواره در تلاش است تا محصولات را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برساند. از همین رو اگر قصد خرید آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ۵ با ارسال فوری را دارید، می‌توانید روی رهاپرفیوم حساب باز کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
701666028918

مشخصات

نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Library Collection Opus V Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2011
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
ریشه زنبق زرد
عرق نیشکر
نت میانی
رز
زنبق
یاس
نت پایانی
زباد
نت‌های چوبی
چوب آگار
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Library Collection Opus V Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2011
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
ریشه زنبق زرد
عرق نیشکر
نت میانی
زنبق
یاس
رز
نت پایانی
نت‌های چوبی
چوب آگار
زباد

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام