مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر ممو پاریس ایریش لدر (Memo Paris Irish Leather)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 75 میلی لیتر

نت میانی: میوه ارس، ماته، لوبیای تونکا

نت پایانی: دانه تونکا، چرم، کهربا

گروه عطری: چرمی

ادامه مطلبنمایش کمتر
10,224,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700458611519
توضیحات

ممو پاریس ایریش لدر (Memo Paris Irish Leather)

عطر ممو آیریش لدر پاریس عطری است که زیبایی خشن ایرلندی را به تصویر می کشد. این عطر دارای رایحه ای است که به تاریخ، فرهنگ و مناظر غنی کشور ایرلند ادای احترام می کند و تصاویری از تپه های غلتان، خطوط ساحلی صخره ای و جنگل های سرسبز را تداعی می کند. خرید عطر ممو آیریش لدر اورجینال برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر با رایحه معتدل هستند، گزینه مناسبی است.

بررسی نت های Irish Leather Memo Paris

این عطر با نت های بالایی از توت درخت عرعر، فلفل صورتی و مریم گلی آغاز می شود. این نت های تازه و علفی، دهانه ای روشن ایجاد می کنند که بلافاصله توجه شما را به خود جلب کرده و این عطر را به بهترین انتخاب برای خرید عطر مردانه معتدل تبدیل می کند. 

همانطور که رایحه ته نشین می شود، به نت های قلبی مات سبز، زنبق و دانه تونکا تبدیل می شود. این نت های گلی و خاکی عمق و پیچیدگی را به عطر می بخشند که در کنار خرید عطر زنانه معتدل، یک ست عالی را ایجاد می کنند.

در نهایت، این عطر در نت های پایه آن چرم، خس خس و عنبر قرار می گیرد. این نت ‌های چوبی و حیوانی رنگی گرم و حسی ایجاد می ‌کنند که روی پوست باقی می‌ ماند. ترکیب این نت ها رایحه ای متعادل ایجاد می کنند که برای هر مناسبتی عالی است. با خرید عطر اصل Memo Paris Irish Leather و هر بار اسپری کردن آن می توان به راحتی این رایحه ها را استشمام کرد.

ویژگی های منحصر به فرد Memo Paris Irish Leather

چیزی که Memo Paris Irish Leather را از سایر عطرها متمایز می کند، اصالت آن است. این عطر از سفرهای یکی از بنیانگذاران جان مولوی به ایرلند و تجربیات وی در آنجا الهام گرفته شده است. این رایحه جوهره زیبایی ناهموار و طبیعی کشور را به تصویر می کشد و خاطراتی از صبح های مه آلود، سبزی تازه و صدای موج های کوبنده را تداعی می کند. 

بسته بندی عطر نیز قابل توجه است. بطری ساده و در عین حال ظریف، با خطوط تمیز و طراحی مینیمالیستی است. طرح رنگ سبز اشاره ای به مناظر سرسبز ایرلند است و طراوت را به زیبایی شناسی کلی اضافه می کند. قیمت عطر ممو آیریش لدر نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می توانند به راحتی این عطر را در کنار خرید عطر زنانه لاکچری برای خود به همراه داشته و یک ترکیب عالی را ایجاد کنند.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

به طور کلی، Memo Paris Irish Leather عطری است که روح ایرلند را تجسم می بخشد و با خرید آن می توان این احساس را در دستان خود داشت. با انتخاب رها پرفیوم می توان در هر زمان از شبانه روز اقدام به ثبت سفارش این عطر کرده و آن را درب منزل تحویل گرفت. اگر قصد خرید عطر مردانه خوشبو و همچنین مردانه را دارید، همین حالا می توانید ثبت سفارش خود را در رهاپرفیوم انجام دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700458611519

مشخصات

نام برند
ممو پاریس
نام انگلیسی
Memo Paris Irish Leather Edp 75ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
75ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چرمی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Alienor Massenet
نت میانی
لوبیای تونکا
ماته
میوه ارس
نت پایانی
دانه تونکا
چرم
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ممو پاریس
نام انگلیسی
Memo Paris Irish Leather Edp 75ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
75ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چرمی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Alienor Massenet
نت میانی
میوه ارس
ماته
لوبیای تونکا
نت پایانی
دانه تونکا
چرم
کهربا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام