مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
نوتروژینا ژل شستشوی صورت هیدرا بوست 200 میلی لیتر
450,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3574661288345
توضیحات

ژل شستشوی صورت Hydro Boost نوتروژینا

مراقبت از پوست گام های مختلفی دارد که اگر به درستی و در زمان مناسب انجام شوند، پوست همیشه جوان و شاداب می ماند. شستن پوست یکی از مراحل بسیار مهم روتین روزانه ی سلامت پوست است. برای انتخاب و استفاده از یک شوینده ی مناسب شما باید اول نوع پوست خود را شناسایی کنید و سپس بر اساس آن شوینده ی مناسب را تهیه نمایید.

ژل های شستشوی صورت، چربی های اضافه و آلودگی ها را از سطح پوست پاک کرده و از بروز آکنه جلوگیری می کنند. منافذ پوست را پاکسازی و باز نموده و به اکسیژن رسانی به پوست کمک خواهد کرد، در نتیجه پوستی تمیز و جوان خواهید داشت. ژل های شستشو با فرمولاسیون ویژه از خشک شدن پوست جلوگیری کرده، سلامت و جوانی پوست صورت شما را تضمین خواهد کرد.

نوتروژینا، یکی از شناخته شده ترین برندهای موجود در دنیا که در زمینه ی تولید لوازم بهداشتی فعالیت می کند، ژل شستشوی Hydro Boost را برای انواع پوست تولید کرده که فاقد چربی و مواد صابونی می باشد.هیالورونیک اسید موجود در این ژل باعث افزایش سطح هیدراتاسیون پوست شده و در نتیجه علاوه بر تمیز کردن پوست، کار آبرسانی آن را نیز به خوبی انجام می دهد. این شوینده ی بی نظیر از برند نوتروژینا، پوست را از هرگونه چربی اضافه، آلودگی و ناخالصی پاسازی می کند. این محصول فاقد چربی و پارابن می باشد، در نتیجه ایجاد حساسیت و جوش نمی کند. بافت این شوینده بسیار سبک بوده و منافذ پوست را مسدود نمی کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3574661288345

مشخصات

نام برند
نوتروژینا
نام انگلیسی
Neutrogena Hydro boost cleanser Water Gel
حجم
200ml
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
یونان
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نوتروژینا
نام انگلیسی
Neutrogena Hydro boost cleanser Water Gel
حجم
200ml
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
یونان
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
860,000 تومان (بدون مالیات)
    سرم جوانساز و همه کاره با فرمولاسیونی پیشرفته و نوآورانه •    فرموله شده با کمپلکس پپتیدهای مغذی برای بهبود خطوط و چین و چروک های پوستی •    غنی از ترکیبات قدرتمند مانند پپتید مس، هیالورونیک اسید، ماتریکسیل، آمینو...
330,000 تومان (بدون مالیات)
فرمولاسیون سبک و فاقد چربی قدرت جذب بسیار بالا سرشار از هیالورونیک اسید رطوبت رسانی به سلولهای پوست فاقد پارابن، چربی و الکل ماندگاری 24 ساعته ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست حاوی گلسیرین جهت رطوبت رسانی مناسب پوست...

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام