مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
جولیتا اُستی ژل شستشو صورت پوست نرمال 150 میلی لیتر
140,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6267711200028
توضیحات

امروزه متخصصین پوست تاکید زیادی بر پاکسازی روزانه پوست صورت، جهت حفظ سلامت و  زیبایی آن دارند. حضور باکتری ها و سلول های مرده، گرد و غبار و آلودگی ها و ترکیب آنها با عرق و چربی ترشح شده از منافذ پوست موجب بسته شدن منافذ پوست و به مرور زمان باعث ایجاد جوش و آکنه و کاهش شادابی و طراوت پوست میگردد . برای جلوگیری از بروز این مشکل شستشوی پوست صورت با محصولات مناسب توصیه میگردد تا هم زیبایی و هم سلامت پوست شما حفظ گردد.

چرا از ژل شستشو صورت پوست نرمال جولیتا اُستی استفاده کنیم؟

ژل شستشو برای پوست نرمال جولیتا اُستی فاقد مواد صابونی است بنابراین PH آن کاملا مطابق با PH طبیعی پوست تنظیم شده که ضمن پاکسازی عمیق پوست از چربی و آلودگی و مواد آرایشی موجب نرمی و لطافت پوست میگردد.

ژل شستشو پوست نرمال جولیتا اُستی جانشین بسیار مناسب پاک کننده های صابونی جهت شستشوی روزانه صورت می باشد. این فرآورده به جهت دارا بودن شوینده های بسیار ملایم بدون ایجاد هیچ گونه آثار تحریک بر روی پوست آلودگی ها و مواد آرایشی را از روی پوست پاک خواهد کرد. عصاره جو دوسر که ماده ای بسیار مغذی میباشد به همراه پرو ویتامین B5 با خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی خود و همچنین عدم وجود الکل و صابون در این محصول موجب میگردند که بدون ایجاد حس خشکی، پوست صورت به خوبی نرم، لطیف و مرطوب گردد.

ژل شستشو صورت مناسب پوست نرمال جولیتا اُستی از ترکیب موادی مانند : پرو ویتامین B5 – نرم کننده و لطیف کننده پوست، پروتئین ابریشم – کاهش دهنده چین و چروک، عصاره جو دوسر- مغذی و مرطوب کننده تشکیل شده است. برند جولیتا اُستی در محصولات شوینده پوست خود عوامل مضر برای سلامتی افراد مانند الکل، پارابن و شوینده های صابونی را به طور کلی حذف کرده است .

نحوه مصرف ژل شستشو پوست نرمال جولیتا اُستی

مقدار کمی از ژل شستشو پوست نرمال جولیتا اُستی را کف دست ریخته به صورت دورانی بر روی پوست خیس صورت ماساژ داده تا کف ملایمی ایجاد گردد سپس با آب ولرم شستشو دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6267711200028

مشخصات

نام برند
جولیتا اُستی
نام انگلیسی
Giulietta Osti Normal skin Cleanser Gel 150ml
حجم
150ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایران
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
جولیتا اُستی
نام انگلیسی
Giulietta Osti Normal skin Cleanser Gel 150ml
حجم
150ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایران

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام