مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
اوردینری سرم لایه بردار و روشن کننده لاکتیک اسید 5% 30 میلی لیتر
640,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
769915190281
توضیحات

سرم لایه بردار،جوان ساز و روشن کننده اوردینری دارای خاصیت کلاژن‌سازی فوق العاده است که کیفیت و کاربرد بالاتری نسبت به انواع لایه بردارها دارد و همچنین می تواند یک سرم مخصوص مراقبت های روزانه باشد. لایه برداری ملایم، رفع تیرگی و جای جوش و کاهش چروک و ایجاد پوستی روشن تر و هموارتر از وظایف اصلی این سرم  می باشد.

محلول لایه بردار لاکتیک اسید حاوی عصاره فلفل کوهی از منطقه تاسمانی نیوزلند است که دارای خواص تسکین دهندگی فراوان بوده و ضمن آرامش بخشی پوست، با التهاب و حساسیت ناشی از لایه برداری پوست  به طور کامل مقابله می کند.

لاکتیک اسید از خانواده آلفا هیدروکسی اسیدها است که وظیفه اصلیشان لایه برداری سلولهای مرده پوست است. لایه برداری پوست باعث شاداب تر و روشن تر شدن پوست شده و نقاط تیره آنرا کم رنگ تر می کند. همچنین لاکتیک اسید خاصیت آبرسانی نیز دارد و با جذب رطوبت از محیط، آنرا به لایه بیرونی پوست منتقل می کند.

قدرت آبرسانی این سرم مدیون هیالورونیک اسید است. . همانطور که قبلا هم اشاره شد، هیالورونیک اسید یک مرطوب کننده قوی است و می تواند تا چند برابر وزنش رطوبت جذب کند و آنرا به سطح پوستتان انتقال دهد. آبرسانی به پوست باعث می شود تا چین و چروکهای آن نیز کمتر شوند.

به خاطر قدرت لایه برداری این سرم، مصرف آن برای پوستهای حساس، یک تا دو بار در هفته و برای سایر پوستها، دو تا سه بار در هفته پیشنهاد می شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
769915190281

مشخصات

نام برند
اوردینری
نام انگلیسی
The Ordinary Lactic Acid 5% + HA 30 ml
حجم
30ml
کشور مبدأ برند
کانادا
کشور سازنده
کانادا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اوردینری
نام انگلیسی
The Ordinary Lactic Acid 5% + HA 30 ml
حجم
30ml
کشور مبدأ برند
کانادا
کشور سازنده
کانادا
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام