مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
کلینیک ست آبرسان 100 ساعته کلینیک مدل Moisture Surge 125 میلی لیتر
3,580,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
192333095164
توضیحات


ست آبرسان 100 ساعته کلینیک مدل Moisture Surge

وقتی که پوست درگیر مشکلاتی مانند زبری، خشکی، تیرگی و عدم شفافیت باشد در این حالت می گوئیم پوست دهیدراته  است فرقی نمیکند که نوع پوستتان چرب باشد یا خشک می تواند به دلیل عدم رسیدگی  و تغذیه نامناسب دچار بی آبی شود.برای رفع این مشکل باید از آبرسان استفاده کنید.

ست آبرسان کلینیک شامل سه محصول: یک کرم آبرسان و مرطوب‌کننده، یک کرم دور چشم و یک اسپری آبرسان است .از این محصولات می‌توان برای آبرسانی انواع پوست استفاده کرد تا شادابی و طراوت را به چهرتان هدیه دهید.
مشخصات کلی:

    دارای بافت فوق العاده سبک
    مناسب پوست های دهیدراته، نرمال، مختلط و چرب
    غنی شده با آلوئه ورا و هیالورونیک اسید.
    بدون مواد حساسیت‌زا

معرفی محصولات داخل پک:

ژل کرم  آبرسان مویسپچر سرج 100 ساعته کلینیک با حجم 125 میلی لیتر

این محصول یک ژل سبک با قدرت جذب بالاست که با داشتن ترکیباتی مانند آلوئه‌ورا و هیالورونیک اسید، فورا پوست را عمیقا آبرسانی می‌کند.

آبرسان 100 ساعته به این معناست که قدرت رطوبت‌رسانی این محصول به اندازه‌ای است که تا 100 ساعت بعد از استفاده، اثر آبرسانی آن باقی می‌ماند.

در طول این 100 ساعت حتی اگر پوست با یک شوینده ملایم و معمولی شسته شود، دچار خشکی نخواهد شد.

استفاده از این ژل آبرسان از ست محصولات آبرسان Moisture Surge کلینیک ، برای انواع پوست مناسب است. زیرا بدون باقی گذاشتن احساس چربی و سنگینی روی پوست، رطوبت، لطافت و نرمی را به آن بازمی‌گرداند

در آبرسان 100 ساعته مویسچر سرج از تکنولوژی Auto Replenishing به کمک کافئین بهره گرفته شده است. این سیستم با تزریق موثر آب به لایه‌های پوستی، پوست را از آب پرکرده و به صاف و شاداب‌شدن آن، حذف خطوط ریز و جلوگیری از پیدایش چین و چروک‌های پوستی کمک می‌کند.
اسپری آبرسان کلینیک

اسپری آبرسان Moisture Surge کلینیک یک محصول موثر در افزایش رطوبت و آب پوست می باشد.فرمولاسیون این محصول فاقد چربی می باشد و برای انواع پوست مناسب است.

از ترکیبات فعال این محصول بی نظیر، می توان به عصاره آلوئه ورا اشاره کرد که پوست را به خوبی آبرسانی و لطیف می کند.

عصاره آلوئه ورا موجود در این محصول علاوه بر رطوبت رسانی، سبب ماندگاری رطوبت در پوست می شود.این اسپری آب در مدت زمان بسیار کوتاهی، پوست را به خوبی رطوبت رسانی و لطیف می کند و آن را التیام می بخشد.
کرم دور چشم کلینیک حجم 15 میل

کرم دورچشم all about eyes ضدچروک و تیرگی کلینیک از پوست حساس اطراف چشم محافظت می‏‌کند و باعث سفتی و جلوگیری از شل شدگی یا چین و چروک آن می‏‌شود.

این محصول ناحیه اطراف چشم‎ها را نرم و صاف می‏کند و استرس‌‏های محیطی وارد به آن را کاهش داده و باعث آرامش آن می‏‌شود.

مواد آرایشی مختلف هرچقدر هم که باکیفیت باشند، بازهم به دلیل حساسیت بالای پوست این ناحیه، می‌توانند به آن آسیب برسانند. این کرم دورچشم تا حد زیادی از آسیب مواد شیمیایی به سلول‌‏های پوست جلوگیری می‏‌کند.
طریقه استفاده:
ژل کرم:

هفته‌ای دو یا سه بار یا هر زمان که احساس کردید پوستتان به یک آبرسانی حسابی یا مرطوب‌کننده احتیاج دارد، پس از شستشوی پوست و استفاده از تونر، از این محصول برای تقویت و شاداب کردن پوستتان استفاده کنید.

از آبرسان Moisture Surge کلینیک می‌توان بعد از تونر و سرم یا حتی روی مرطوب کننده‌های معمولی نیز استفاده کرد.
اسپری آبرسان:

در هر زمانی از شبانه روز در صورت نیاز با فاصله 15 سانتی متر تا صورت استفاده کنید. در حین اسپری کردن چشم و دهان خود را بسته نگه دارید و اسپری کنید . اجازه دهید تا جذب پوستتان شود.
کرم دور چشم:

به اندازه یک نخود از ژل دور چشم آبرسان Moisture Surge کلینیک را برداشته و و بین نوک دو انگشت حلقه خود تقسیم کنید. سپس دو انگشت را با حرکات بسیار آرام و ضربه‌ای روی استخوان گونه زیر چشم و استخوان ابروی بالای چشم بزنید تا جذب شود.

قبل از استفاده، حتما پوست را با شوینده و تونر، تمیز و آماده کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
192333095164

مشخصات

نام برند
کلینیک
نام انگلیسی
Clinique Moisture Surge Set: Moisture Surge 100H 125ml+ All About Eyes 15ml+ Moisture Surge Face Spray Thirsty Skin Relief 30ml
حجم
15ml
30ml
125ml
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
انگلستان
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
کلینیک
نام انگلیسی
Clinique Moisture Surge Set: Moisture Surge 100H 125ml+ All About Eyes 15ml+ Moisture Surge Face Spray Thirsty Skin Relief 30ml
حجم
30ml
125ml
15ml
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
انگلستان

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام