مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
ضد آفتاب بی‌رنگ فاقد چربی +SPF50 درماتیپیک

ویژگیهای محصول

  • محافظت سطحی و عمقی از پوست
  • تنظیم ترشح چربی
  • بدون اثر سفیدی روی پوست
  • ضد براقی و فاقد چربی
  • بدون احساس چربی روی پوست
  • مقاوم در برابر آب
  • دارای کمپلکس انحصاری هلیوگارد

ادامه مطلبنمایش کمتر
347,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6260304200269
توضیحات

معرفی محصول

معرفی ضد آفتاب فلوئیدی بی رنگ پوست چرب spf50 درماتیپیک:

وظیفه‌ی اصلی ضدآفتاب ها حفاظت از پوست در برابر نور خورشید است. اگر قرار باشد تنها یک محصول مراقبت از پوست داشته باشید قطعا ضد آفتاب در الویت قرار دارد. داشتن یک ضد آفتاب استاندارد برای تمام افراد به خصوص کسانی که ساعات بیشتری را در معرض تابش اشعه‌ی خورشید هستند اهمیت بسیاری دارد. اشعه‌ی ماورائ بنفش، در خانه به طور غیر مستقیم و حتی توسط نور لامپ‌های فلورسنت نیز بازتاب می‌یابد. بنابراین علاوه بر بیرون از منزل، اگر در خانه نیز نور زیادی وجود دارد ترجیحا در منزل هم از ضد آفتاب استفاده کنید.

 انتخاب ضد آفتاب مناسب با نوع پوست، یکی از ویژگی‌هایی است که هنگام خرید ضد آفتاب باید به آن توجه داشته باشیم. افرادی که پوست چرب دارند اغلب به دلیل حس چربی و سنگینی روی پوست خود از مصرف ضد آفتاب سر باز می‌زنند. ضد آفتاب بی‌رنگ فاقد چربی مناسب پوست چرب و مختلط درماتیپیک، پیشنهاد خوبی برای این دسته از افراد است.

ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درماتیپیک، ویژگی‌های یک ضد آفتاب خوب از قبیل SPF 50، دارای طیف گسترده، به معنی محافظت کامل پوست در برابر هر دو نوع اشعه‌ی UVA و UVB، ضد تعریق و مقاوم در برابر آب را داراست.

فواید مصرف این ضد آفتاب جلوگیری از ایجاد چین و چروک، پیدایش لک و کک‌مک، کندی روند پیری پوست و در نهایت کاهش احتمال ریسک سرطان پوست برای افراد است. این محصول با داشتن SPF 50 از برخورد 98 درصد اشعه‌ی خورشید با پوست جلوگیری می‌کند.

ترکیبات ساختاری این کرم ضد آفتاب به گونه ای است که ترشحات چربی پوست را کنترل کرده مانع از تولید چربی بیش از حد پوست و برق افتادن روی آن می‌شود. این محصول بر روی پوست، چربی اضافه و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند بلکه با ساختاری سبک به سرعت جذب پوست شده اثر سفیدی روی آن باقی نمی‌گذارد. پزشکان و متخصصان پوست هم به خانم‌ها و هم به آقایان توصیه می‌کنند که همواره از کرم ضد آفتاب به طور مستمر استفاده کنند. از آنجا که کرم ضد آفتاب درماتیپیک فاقد رنگ است خرید آن برای آقایان هم پیشنهاد مناسبی محسوب می‌شود.

به خاطر داشته باشید که در میزان مصرف ضد آفتاب صرفه جویی نکنید. ضد آفتاب را باید به مقدار 2 بند انگشت در هر بار استفاده مصرف کرد و هر 2 الی 3 ساعت یکبار تجدید شود. بهتر است 20 دقیقه قبل از در معرض آفتاب قرار گرفتن، ضد آفتاب بزنید. زمان صحیح مصرف ضد آفتاب را رعایت کنید تا اثر بخشی مناسبی روی پوست شما داشته باشد.

این محصول را می‌توانید با حجم 50 میل و قیمت مناسب از فروشگاه خانومی تهیه فرمایید.

ویژگی‌های اصلی:

حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست
محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB
تنظیم و کنترل ترشح چربی
ضد براقی پوست
بدون اثر سفیدی روی پوست
جمع کننده منافذ باز پوست
کمک به درمان انواع جوش
فاقد چربی
ساختار سبک
بدون ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست
مقاوم در برابر آب و تعریق
مناسب پوست مختلط تا چرب و جوش دار
قابل استفاده برای آقایان
بی‌رنگ
حجم 50میل

برای چه افرادی مناسب است:

ضد آفتاب بی‌رنگ spf50 درماتیپیک برای افرادی که پوست مختلط تا چرب دارند مناسب است.

چه تاثیری دارد:

ضد آفتاب بی‌رنگ پوست چرب spf50 درماتیپیک به کمک یک ترکیب آنتی اکسیدان بی نظیر، آسیب ناشی از UV به DNA را کاهش می‌دهد. همچنین ترشح سبوم را تنظیم می کند، جوش ها را کاهش می‌دهد و ضمن کم کردن براقی و اندازه منافذ، ساختار پوست را یکدست می نماید.

نحوه استفاده از ضد آفتاب بی‌رنگ پوست چرب spf50 درماتیپیک:

15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست تمیز استفاده شود.هر 2ساعت تکرار شود.

ترکیبات:

بیس-اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول و آکوا و دسیل گلوکوزاید و پروپیلن گلایکول و زانتان گام، پلی آکریلامید و سی 13-14 ایزوپارافین و لورت-7، کربومر و سوربیتان اولئات و پارافینیوم لیکوئیدیوم و پلی سوربات 80 و کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید و تری دست 6، ستیل الکل، ایزوپروپیل میریستات، آکوا، لسیتین، اکلل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیراآمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، نیاسینامید، دی سدیم آ.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلومینیوم هیدروکساید و دایمتیکون/متیکون کوپلیمر، آب دیونیزه.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6260304200269

مشخصات

نام برند
درماتیپیک
نام انگلیسی
Sunscreen Fluid Mat SPF50+ 50ml DERMATYPIQUE
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
ایران
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
درماتیپیک
نام انگلیسی
Sunscreen Fluid Mat SPF50+ 50ml DERMATYPIQUE
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
50ml
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
ایران

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام