مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آمواج لاو تیوب رز (Amouage Love Tuberose)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: گاردنیا، یاس، گل مریم

نت میانی: وانیل، خامه

نت پایانی: چوب سدر، چوب صندل

گروه عطری: گلی میوه‌ای گورماند

ادامه مطلبنمایش کمتر
15,180,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
701666264002
توضیحات

آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

عطر Love Tuberose عطری است پرطرفدار از Amouage برای زنان که در سال 2018 روانه بازار شد. تک تیوب نت یکی از عطرهای فوق‌العاده آمواج است که پخش بو و ماندگاری بسیار زیادی دارد. این عطر توسط گروه سابکو، عطرسازان عمانی ساخته و در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه معرفی می‌شود. خرید عطر تیوب رز برای دسته افرادی مناسب است که علاقه به انواع مدل‌های رایحه ملایم دارند. 

آمواج لاو تیوب رز، عطر برای زنان باهوش و جذاب

عطر لاو رز Amouage عطری است که دارای رایحه گلی و میوه‌ای بوده و برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه شیرین هستند، می‌تواند انتخابی عالی باشد. آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، در سال 2018 عرضه شد و از آن زمان تا به امروز، خرید عطر تیوب رز با تقاضای بسیاری رو به رو بوده است. 

در بین گروه عطرسازان عمانی سابکو، فردی که حضورش تاثیر بیشتری بر روی ساخت این عطر بی‌نظیر داشته است، Nathalie Lorson نام دارد. ناتالی توانسته عطری را روانه بازار کند تا افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستند، بتوانند به راحتی با خرید عطر آموج لاو تیوب رز، این خواسته خود را برآورده کنند.

همان‌طور که می‌دانید، آمواج لاو تیوب رز نیز مانند تمامی عطرهایی که در بازار وجود دارند، با ترکیب نت‌های ابتدایی، میانی و پایانی ساخته شده است. در رابطه با نت‌های ابتدایی باید گفت که این عطر از ترکیب گل سرخ، گاردنیا و یاس ساخته شده است. نت‌های میانی آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم نیز از خامه فرم گرفته و وانیل ساخته شده و در انتها نیز این نت‌های پایه یا همان نت‌های پایانی هستند که از چوب صندل و سدر ساخته شده‌اند. این نت‌ها در بسیاری از عطرهای مردانه نیز یافت می‌شوند. به همین خاطر شما می‌توانید به راحتی در کنار خرید این عطر، به خرید عطر مردانه شیرین نیز پرداخته و یک ست عالی را در این بین به همراه داشته باشید. 

رهاپرفیوم، ارائه دهنده عطر اورجینال

رهاپرفیوم یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که خرید عطر با کیفیت و اورجینال را برای شما میسر می‌سازد. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز با مراجعه به این فروشگاه، ثبت سفارش خود را انجام داده و عطر مورد علاقه خود را درب منزل تحویل بگیرید. نکته حائز اهمیت این است که رهاپرفیوم، نه تنها آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر، بلکه تمامی عطرهایی که ارائه می‌دهد از کیفیت فوق‌العاده عالی برخوردار بوده و ماندگاری بوی بسیار عالی دارند. 

چه نیاز به خرید عطر زنانه داشته باشید یا خرید عطر مردانه، رهاپرفیوم بهترین انتخاب برای شماست. کافیست انتخاب کنید که از بین صدها مدل عطری که در این فروشگاه موجود است، کدام یک مورد علاقه شماست و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. از این که همواره رهاپرفیوم را برای خرید عطر خود انتخاب می‌کنید، سپاس گزاریم.

همه چیز درباره‌ی آمواج لاو تیوب رز زنانه

امروزه گستره‌ی دنیای عطر، بسیار زیاد است و اگر قصد خرید آن را داشته باشید، با محصولات بسیار زیادی مواجه خواهید شد. این محصولات، برای سلایق مختلفی ساخته شده‌اند و تقریبا هیچگاه پیش نمی‌آید که هنگام خرید عطر، نتوانید محصول مطابق با سلیقه‌ی خود را پیدا کنید.

تفاوتی ندارد که به دنبال عطر مردانه ادو پرفیوم باشید یا عطر زنانه ادو پرفیوم. بهتر است تا قبل از خرید، با ویژگی‌های محصولی که قصد تهیه‌ی آن را دارید آشنا باشید تا خرید بهتر و با آگاهی بیشتری را تجربه کنید.

از همین رو، در این بخش تصمیم گرفتیم تا شما را با آمواج لاو تیوب رز زنانه بیشتر آشنا کنیم تا اگر قصد خرید آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم اورجینال را داشتید، خرید بهتری را تجربه کنید.

رایحه‌ی آمواج لاو تیوب رز زنانه

اولین چیزی که هنگام خرید محصولی عطری نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، رایحه‌ی محصول است. اگر محصولی رایحه‌ی جذابی نداشته باشید، از همان ابتدا خرید آن کنسل خواهد شد.

در مورد آمواج لاو تیوب رز زنانه، می‌توان گفت که رایحه‌ی این محصول رایحه‌ای جذاب بوده و در همان استشمام اول، می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. همچنین گروه بویایی این محصول، در دسته‌ی گلی میوه‌ای شیرین قرار می‌گیرد. اگر به دنبال خرید عطر زنانه خوشبو هستید، این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

ماندگاری و پخش بوی آمواج لاو تیوب رز زنانه

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید عطر مردانه باشید یا خرید عطر زنانه با قیمت مناسب در هر صورت دو تا از مهم‌ترین فاکتورها هنگام تهیه‌ی عطر، ماندگاری و پخش بو می‌باشد. خوشبختانه ماندگاری این محصول، تا حدود ۸ ساعت نیز می‌تواند به طول بینجامد و لازم نیست در مورد ماندگاری، هیچ نگرانی‌ای داشته باشید.

در مورد پخش بو نیز خوشبختانه طبق نظرات کاربران، این عطر رایحه‌ی خود را به خوبی در فضا پخش می‌کند و می‌تواند رایحه‌ی خود را به استشمام دیگران برساند.

خرید آمواج لاو تیوب رز زنانه

امروزه بسیاری از محصولات به صورت اینترنتی عرضه می‌شوند و اگر شما نیز به دنبال خرید آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم اینترنتی باشید، چیز عجیبی نیست. تفاوتی ندارد که به دنبال خرید عطر مردانه ارزان باشید یا خرید آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم با ارسال فوری. در هر صورت، ما به شما فروشگاه رهاپرفیوم را پیشنهاد می‌دهیم. رهاپرفیوم همواره در تلاش بوده تا محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را به خریداران خود عرضه کند. همچنین قیمت عطر آمواج لاو تیوب رز زنانه ادو پرفیوم نیز در این فروشگاه، قیمتی مناسب بوده و می‌توانید با خیالی راحت از بابت قیمت، این محصول را تهیه کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
701666264002

مشخصات

نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Love Tuberose Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
گلی میوه‌ای گورماند
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
گاردنیا
گل مریم
یاس
نت میانی
خامه
وانیل
نت پایانی
چوب سدر
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Love Tuberose Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
گلی میوه‌ای گورماند
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
گل مریم
گاردنیا
یاس
نت میانی
خامه
وانیل
نت پایانی
چوب سدر
چوب صندل
شاید دوست داشته باشید :
15,180,000 تومان (بدون مالیات)
جنسیت: زنانه حجم: 100 میلی لیتر نت ابتدایی: گشنیز، ریواس، فلفل سیاه نت میانی: گل مریم، میخک قرنفلی، گاردنیا، گل برف، یاس نت پایانی: چرم، اوپوناکس، خس‌خس، عود، کهربا گروه عطری: شرقی گلی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام