مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر نارسیسو رودریگز فور هرادوپرفیوم (Narciso Rodriguez For Her)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: هلو، رز

نت میانی: مشک، کهربا

نت پایانی: چوب صندل، نعناع هندی

گروه عطری: گلی چوبی مشک

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,609,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3423470890129
توضیحات

نارسیسو رودریگز فور هر (Narciso Rodriguez For Her) عطری با رایحه یِ دلنشین برای هر زمان و مکان

افراد گوناگون با سلیقه های مختلف یک جامعه بزرگ و خاص را می سازند. این گوناگونیِ سلیقه چیز بدی نیست و حتی سبب پیشرفت جامعه در حوزه های مختلف می شود. عطر و ادکلنها هم برای خود دنیای بزرگ با انواعی طبع و طعم دارند تا تمام نیازهای افراد را جوابگو باشند. 

البته بعضی روایح تقریبا برای اکثر افراد دلچسب هستند و هر کسی با داشتنِ عطرهای مختلف باز هم علاقه دارد هر روز بوی همان عطر را استشمام کند. ادکلن نارسیسو رودریگز فور هر صورتی از جمله همین روایح است.

بررسی ویژگیهای منحصر به فرد نارسیسو رودریگز فور هر ادوپرفیوم 

دو تن از عطرسازان حرفه ای (Christine Nagel و Francis Kurkdjian) در سال 2006 عطر فوق العاده ای به نام Narciso Rodriguez for Her Eau de Parfum را خلق کردند. این اکسیر جادویی به دلیل رایحه یِ تاثیرگذارش از دسته عطرهای زنانه یِ بسیار پر طرفدار است. اگر قصد خرید عطر با رایحه یِ خوش برای کل سال خود را دارید، این عطر برند نارسیسو رودریگز را خریداری کنید.

اگر بخواهیم راجع به رایحه یِ نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم صحبت کنیم باید بگوییم که این عطر با گروه بویایی گلی چوبی مشک؛ کمی شیرین، پودری و چوبیست. این طعم شیرین و طبع ملایم آن را گزینه ای مناسب برای چهار فصل سال کرده است. خرید عطر زنانه شیرین این مدل انتخاب خوبی برای افرادیست که می خواهند عطری برای کل سال انجام دهند. نکته جالبی که در مورد این عطر وجود دارد این است که در اکثر مکانها با استایلهای مختلف قابل استفاده است. در واقع این عطر نارسیسو رودریگز زنانه، عطری همه کاره است و در هر مکان و زمان شما را همراهی می کند. این عطر ماندگاری بسیارخوبی دارد و به مرور رایحه یِ آن شادابتر، تر و تازه‌ تر می شود و در آخر اینکه قدرت پخش قابل قبولی نیز دارد. 

قیمت عطر نارسیسو رودریگز فور هر با در نظر گرفتن این ویژگیهای منحصر به فرد عالیست. البته شما می توانید به فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم مراجعه کنید و با اطمینان از اصل بودن عطر و پرداخت قیمت مناسب آن را خریداری کنید.

بررسی نتهای عطر نارسیسو رودریگز فور هر ادوپارفم

با اسپری کردن مقدار کمی از عطر نارسیسو رودریگز صورتی متوجه رایحه‌ای شیرین، ملایم و آرامبخش از عطر گل رز و هلویِ آبدار و تازه خواهید شد. این نت میوه ای و بسیار خوشایند به سرعت محو می شود، سپس روایح میانی ظاهر می شوند. 

ترکیبِ میانی تلفیقی شیرین، دوست داشتنی و عالی از نتهای کهربا و مشک است. در نهایت، با نتهای سنگین و غنیِ پایانی این هرم بویایی به پایان می رسد. چوب صندل و نعناع هندی بستری گرم و چوبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

خرید عطر زنانه شیرین بررسی ظاهر Narciso Rodriguez For Her

زمانی که بخواهیم جعبه‌ یِ عطر نارسیسو فور هر ادو پرفیوم زنانه اصل را باز کنیم یا به اصطلاح آن باکس کنیم. جعبه ای مشکی رنگ و ساده می بینید که بر آن همچون دیگر عطرها اطلاعات کلی نوشته شده است، البته نوشته های این جعبه به رنگ صورتیست که ظاهر آن را متفاوت کرده است.

با باز شدن جعبه، عطری صورتی و مستطیلی می بینید. این رنگ صورتیِ ملایم و مات حسی از زنانگی درونی و ظرافت را القا می کند. عبارت Narciso rodriguez for her با فونتی ساده و مشکی بر بالای شیشه چاپ شده است. درب مکعب مستطیلی این بطری هم با رنگ صورتی داخل شیشه مطابقت دارد. برای خرید عطر مردانه شیرین از این برند باید با همین دقت آن را وارسی کنید.

رهاپرفیوم فروشگاهی مطمئن برای خرید عطر و ادکلن اصل 

پیشرفت و ترافیک کاری و اجتماعی در دنیای امروز سبب شده است که فروشگاههای اینترنتی فعالیت کنند تا نیاز افراد را در این حجم ترافیکی رفع کنند. رهاپرفیوم از بهترین فروشگاههای اینترنتی است که از طریق آن می توانید خرید عطر زنانه را انجام دهید و دغدغه ای بابت فیک بودن آن به دل راه ندهید.

اگر عطرتان تمام شده یا می خواهید عطری هدیه بدهید و مایلید در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسد، می توانید در سایت رهاپرفیوم خرید عطر مردانه و همچنین زنانه را انتخاب کنید. علاوه بر این به راحتی در هر مکانی که هستید و هر زمان از شبان روز آن را سفارش دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3423470890129

مشخصات

نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Her Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2006
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Christine Nagel
Francis Kurkdjian
نت ابتدایی
رز
هلو
نت میانی
مشک
کهربا
نت پایانی
نعناع هندی
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Her Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2006
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Francis Kurkdjian
Christine Nagel
نت ابتدایی
هلو
رز
نت میانی
مشک
کهربا
نت پایانی
نعناع هندی
چوب صندل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام