مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر جورجیو آرمانی سی (Giorgio Armani Si)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: کاسیس

نت میانی: رز، فریزیا

نت پایانی: نت‌های چوبی، وانیل، آمبروکسان، نعناع هندی

گروه عطری: چایپر میوه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
5,707,794 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3605521816863
توضیحات

جورجیو آرمانی سی زنانه ادو پرفیوم

عطر سی که توسط جورجیو آرمانی عرضه شده است، یک رایحه میوه ای شایپری را با خود به همراه دارد که کاملا مناسب زنان است. عطر سی در سال 2013 عرضه شد. رایحه سازنده این عطر نیز یکی از بهترین طراحان عطر یعنی کریستین ناگل است.

در رابطه با نت‌های آن می‌توان گفت که نت بالایی از کاسیس تشکیل شده است. نت‌های میانی رز می و فریزیا هستند و در آخر نیز نت‌های پایه عبارتند از وانیل، نعناع هندی، نت‌های چوبی و آمبروکسان تشکیل شده است.

خرید ادو پرفیوم زنانه  جورجیو آرمانی سی بیشتر برای خانم‌هایی توصیه می‌شود که علاقه بسیار به عطرها با رایحه ملایم دارند.

معرفی جورجیو آرمانی سی زنانه ادو پرفیوم

Si متعلق به خط عطرهای موفق Giorgio Armani برای زنان است. این عطر زنانه در سال 2013 توسط کریستین ناگل ساخته شد و تبدیل به بهترین انتخابی برای افرادی شد که علاقه به خرید عطر زنانه شیرین دارند. جورجیو آرمانی سی زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر عطریست مجلل که به زنانگی مدرن، زیبایی طبیعی و حس آزادی ادای احترام می‌کند.

جورجیو آرمانی در هر موقعیتی جذاب، قوی و مستقل است. کاریزما و ظرافت آن مانند یک آهنربای جذاب برای محیط اطراف عمل می‌کند. این عطر لطافت، احساسات، حس و حال و آرامش را نشان می‌دهد.

اگر به دنبال خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستید، بررسی قیمت ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی و خرید آن می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

زمانی که اقدام به خرید عطر مردانه شیرین یا زنانه شیرین سی از جورجیو آرمانی کرده و برای بار اول آن را اسپری کردید، ابتدا رنگ‌های حسی برگ‌های انگور سیاه را احساس خواهید کرد که در قلب عطر با عطری از شکوفه‌ها ترکیب می‌شوند. در ادامه شما با رنگ‌های یک گل رز فریبنده و فریزیا شگفت زده خواهید شد.

پایه وانیلی با آمبروکسان منحصر به فرد، رنگ‌های چوبی گرم و نعناع هندی عجیب و غریب تکمیل شده است.

در نظر داشته باشید که تمامی این موارد با خرید عطر زنانه با کیفیت جورجیو آرمانی سی مشخص می‌شود؛ پس مهم است که فروشگاهی معتبر مانند رهاپرفیوم را برای خرید عطر خوشبو و با کیفیت خود انتخاب کنید. حال اگر برایتان سوال پیش آمده است که چرا از بین چندین فروشگاه، رهاپرفیوم بهترین انتخاب است؟ در ادامه به آن می‌پردازیم.

قیمت عطر جورجیو آرمانی si

این عطر که ظرافت را بدون آسیب رساندن به عطر تراوش می کند، با ترکیبی جذاب از نت های گلی و چوبی، تجربه ای لوکس را با قیمتی فوق العاده مناسب را ارائه می دهد. ادکلن جورجیو آرمانی ارزش قابل توجهی را به دلیل کیفیت استثنایی و طول عمر خود ارائه می دهد. مقرون به صرفه بودن آن به علاقه مندان به عطر اجازه می دهد تا بدون به خطر انداختن بودجه خود، از جذابیت همیشگی آرمانی لذت ببرند.

این عطر چه برای یک مناسبت خاص و چه برای استفاده روزمره، گواهی بر تعهد آرمانی به تجمل را نشان می دهد. عطر جورجیو آرمانی زنانه سفر بویایی لذت بخشی را با قیمتی ارائه می دهد که به کیف پول شما فشار نیاید.

خرید اینترنتی عطر جورجیو

وقتی نوبت به خرید آنلاین عطر جورجیو آرمانی با قیمت مناسب می رسد، رهاپرفیوم بهترین فروشگاه برای شما است. رهاپرفیوم با شهرت در ارائه عطرهای معتبر با قیمت های مقرون به صرفه، تضمین می کند که مشتریان می توانند عطرهای موردعلاقه خود را بدون ضرر و زیان خریداری کنند.

با انتخاب رهاپرفیوم، می ‌توانید از راحتی خرید در خانه خود و در عین حال دسترسی به طیف گسترده ‌ای از عطرهای جورجیو آرمانی لذت ببرید. آنچه رهاپرفیوم را متمایز می کند، تعهد آنها به ارائه قیمت های رقابتی بدون به خطر انداختن کیفیت است. آنها می دانند که مقرون به صرفه بودن نباید به معنای به خطر انداختن اصالت یا تجربه کلی عطر باشد. قیمت مناسب آنها تضمین می کند که شما می توانید از لوکس بودن عطر جورجیو آرمانی بدون فشار آوردن به بودجه خود لذت ببرید.

در خاتمه، با انتخاب رهاپرفیوم به عنوان فروشگاه اینترنتی خود، می ‌توانید با اطمینان خاطر، عطر Giorgio Armani را با قیمتی مناسب خریداری کنید، زیرا محصولات اصیل و خدمات استثنایی را دریافت خواهید کرد

چرا رهاپرفیوم؟

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید در هر زمان از شبانه روز اقدام به خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه مدل سی کنید. این فروشگاه برای شما این زمینه را مهیا می‌کند تا به راحتی به بررسی قیمت عطر زنانه جورجیو آرمانی سی اورجینال پرداخته و سپس ثبت سفارش خود را انجام دهید.

در واقع با انتخاب رهاپرفیوم، خرید عطر مردانه و زنانه با قیمت عالی، بسیار ساده و راحت خواهد شد.

شما با انتخاب رهاپرفیوم دیگر نیازی به جستجوی بسیار برای انتخاب عطرها ندارید، زیرا رهاپرفیوم بهترین را در اختیار شما قرار می‌دهد. از این که همواره این مجموعه را برای خرید عطر مورد علاقه خود انتخاب می‌کنید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین‌ها را در اختیار شما قرار داده باشیم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3605521816863

مشخصات

نام برند
جورجیو آرمانی
نام انگلیسی
Giorgio Armani Si For Women Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چایپر میوه‌ای
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Christine Nagel
نت ابتدایی
کاسیس
نت میانی
رز
فریزیا
نت پایانی
آمبروکسان
نت‌های چوبی
نعناع هندی
وانیل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
جورجیو آرمانی
نام انگلیسی
Giorgio Armani Si For Women Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چایپر میوه‌ای
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Christine Nagel
نت ابتدایی
کاسیس
نت میانی
فریزیا
رز
نت پایانی
نت‌های چوبی
وانیل
آمبروکسان
نعناع هندی
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام