مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس (Juicy Vouture Viva La Juicy Pink Couture)

جنسیت: زنانه

حجم: 90 میلی لیتر

نت ابتدایی: نارنج، شکوفه پرتقال

نت میانی: گل مریم

نت پایانی: وانیل، چوب صندل

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
7,018,000 تومان (بدون مالیات)
توضیحات

جورجیو آرمانی مای وی اینتنس زنانه ادو پرفیوم 90 میلی لیتر

عطر  مای وی اینتنس جورجیو آرمانی، عطری است زنانه با رایحه عطر گل‌های کهربا. My Way Intense در سال 2021 توسط بهترین عطرساز جهان یعنی Carlos Benaim ساخته و روانه بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر ترکیبی از شکوفه پرتقال و پرتقال تلخ هستند.

نت‌های میانی گل سرخ بوده و در آخر نیز نت‌های پایه ترکیبی از وانیل ماداگاسکار و چوب صندل می‌باشند. خرید مای وی اینتنس ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی بیشتر برای خانم‌هایی پیشنهاد می‌شود که علاقه بسیاری به رایحه‌های ملایم دارند.

معرفی جورجیو آرمانی مای وی اینتنس زنانه ادو پرفیوم 90 میلی لیتر

عطری با رایحه گل، قدرتمند و درخشان، با مسیری چوبی و نافذ که برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه شیرین هستند، می‌تواند گزینه بسیار عالی باشد.

My Way Intense از شما دعوت می‌کند تا در سفری متشکل از برخوردهایی پر از معنا و تجربیات مهم، خود را کشف کنید. گل‌های تقویت‌شده در مسیر چوبی پایدار که بر اساس مواد تشکیل‌دهنده از منابع پایدار تهیه شده‌اند، تجربه خرید عطر مردانه شیرین را برای شما دلچسب‌تر می‌کنند.

این عطر بر روی نت‌های درخشان شکوفه پرتقال مصری باز می‌شود و برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه خوشبو هستند، گزینه بسیار عالی است.

قلب عطر از گل سرخ هندی تشکیل شده که تا به امروز بی‌نقص ارائه شده. قیمت عطر زنانه جیورجیو آرمانی مای وی اینتنس به گونه‌ای است که هر فرد می‌تواند به راحتی اقدام به خرید آن کند.

مای وی، عطری برای آینده

MY WAY استفاده از مواد طبیعی را ترجیح می‌دهد که عمدتا به روشی دقیق و پایدار برداشت می‌شوند. وانیل ماداگاسکار از برنامه‌های محلی است که طبق اصول تجارت منصفانه از محروم‌ترین جوامع حمایت می‌کند. شما می‌توانید خرید اینترنتی ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مای وی اینتنس را همین حالا از طریق فروشگاه رهاپرفیوم انجام دهید.

  • ترکیب 100% عطر
  • فرمت: 90 میلی لیتر
  • مواد تشکیل دهنده: الکل ، پارفوم / عطر ، آبز / آب ، لینلول ، بنزیل سالیسیلات ، بنزیل الکل ، لیمونن ، بوتیل متیوکسیدیبینزویلمتان ، هگزیل دارچین ، سیترونلول ، متیل آنترانیلات ، هیدروکسیسیرانه ، تترومیل ، گلارانیل ، گرانیول ، اژیوژنول ، استروژ ، استیگنول ، استریت ، استروژن ، استیژن ، استروژن ، BENZOATE، CI 14700 / RED 4، CI 60730 / EXT. VIOLET 2, CI 17200 / RED 33 است.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید عطر و ادکلن

بهترین انتخاب برای خرید عطر مردانه لاکچری، رهاپرفیوم است! با انتخاب رهاپرفیوم شما می‌توانید به راحتی ابتدا به بررسی قیمت محصولات، به عنوان مثال قیمت عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس زنانه ادو پرفیوم اورجینال کرده و سپس خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود را انجام دهید. 

رهاپرفیوم همواره این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا در هر زمان از شبانه روز به ثبت سفارش عطر مورد علاقه خود بپردازید و پس خرید عطر اورجینال، آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

نکته حائز اهمیت در رابطه با رهاپرفیوم این است که خرید عطر اصل را با قیمتی مناسب برای شما امکان پذیر می‌کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نام برند
جورجیو آرمانی
نام انگلیسی
Giorgio Armani My Way Intense Edp 90ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
90ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Carlos Benaim
نت ابتدایی
شکوفه پرتقال
نارنج
نت میانی
گل مریم
نت پایانی
وانیل
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
جورجیو آرمانی
نام انگلیسی
Giorgio Armani My Way Intense Edp 90ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
90ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Carlos Benaim
نت ابتدایی
نارنج
شکوفه پرتقال
نت میانی
گل مریم
نت پایانی
وانیل
چوب صندل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام