مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر ایو سن لورن مانیفستو (Yves Saint Laurent Manifesto)

جنسیت: زنانه

حجم: 90 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، انگورفرنگی سیاه، نت‌های سبز

نت میانی: گل برف، یاس رازقی

نت پایانی: وانیل، لوبیای تونکا، چوب صندل، سدر

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
6,679,200 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3365440226708
توضیحات

ادوپرفیوم ایو سن لورن منیفستو زنانه

اولین عطر ادوپرفیوم مانیفستو محصول سال 2012 توسط ایو سن لوران عطری است گرم و شیرین. Anne Flipo و Loc Dong سری عطرهای Manifesto را طراحی و فرموله کردند. چهره مانیفست جسیکا میشل چستین، هنرمند آمریکایی است که به گفته خودش، بسیار تحت تاثیر عطر و ارزش برند قرار گرفته است. در توصیف مانیفست همین بس که با حس آزادی، وقار، عشق، جسارت، اغواگری و شادی، احساسات لطیف زنان را برای اطرافیانشان آشکار می کند. عطر Manifesto که به خاطر رایحه و شیرینی شدیدش مانند یک بیسکویت وانیلی معروف است، حس بی نظیری از سرزندگی را به ارمغان می آورد.

ایو سن لورن مانیفستو زنانه ادو پرفیوم در گروه عطر های با رایحه های گلی شرقی قرار می گیرد. از اولین اسپری متوجه ترکیب انگور سیاه، ترنج و نت های سبز خواهید شد. با ادامه نت های اولین محصول از سری عطرهای پرطرفدار Manifesto، اسانس فوق العاده ای از گل ها را استشمام خواهید کرد. اسانس زنبق دره و سامباک یاس دارای ترکیبی بی نظیر از رایحه است. در نت پایانی بوی سدر، چوب صندل، دانه تونکا و وانیل را خواهید دید. این عطر زنانه ایو سن لورن در دسته عطرهای با ماندگاری خوب و پراکندگی خوب قرار می گیرد. عطر زنانه ادو پرفیوم مانیفستو به دلیل داشتن رایحه گرم و شیرین، انتخابی هوشمندانه برای فصول سرد سال است. حجم تولید این عطر لوکس 30، 50 و 90 میلی لیتر می باشد که جزو پرفروش ترین عطر مردانه می باشد. عطاری ها خرید این عطر اصل را به خانم هایی که به دنبال عطری سلطنتی و خاص هستند توصیه می کنند. علاوه بر این، عطر مانیفستو با توجه به جذابیت و فریبنده بودن رایحه آن یک گزینه هدیه کم خطر است.

ایو سن لورن مانیفستو زنانه

عطر Manifesto by Yves Saint Laurent عطری است زنانه با عطر گل کهربا. Manifesto در سال 2012 توسط Anne Flipo و Loc Dong طراحی و روانه بازار شد. نت‌های ابتدایی آن انگور فرنگی سیاه، ترنج و نت‌های سبز، نت‌های میانی عبارتند از یاس سامباک و زنبق دره و نت‌های پایه عبارتند از وانیل، دانه تونکا، چوب صندل و سدر. خرید ایو سن لورن منیفستو ادو پرفیوم زنانه بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به رایحه‌های گلی علاقه دارند.

معرفی ایو سن لورن مانیفستو زنانه ادو پرفیوم

Yves Saint Laurent Manifesto عطری انحصاری برای زنان است که مخفف خلاقیت، رازآلود بودن و اشتیاق زنان به زندگی می‌باشد. به بیانی دیگر، زنی که از این عطر استفاده می‌کند، اصیل، مرموز و پیچیده استو هر جا که می‌رود، تاثیری غیرعادی می‌گذارد. مانیفست نمادی از افسون و رمز و راز بوده و بهترین انتخاب برای دسته افرادی است که به دنبال خرید عطر شیرین زنانه می‌باشند. قیمت ادوپرفیوم ایو سن لورن منیفستو زنانه نیز آنقدر مناسب است که هر فرد می‌تواند به راحتی خرید آن را انجام داده و از رایحه بی‌نظیر آن بهره ببرد.

رایحه این عطر با نت‌های جادویی ترنج بی نظیر و انگور فرنگی آبدار شروع می‌شود که با رنگ‌های سبز تازه تکمیل شده و این عطر را تبدیل به بهترین انتخاب برای خرید عطر شیرین مردانه می‌کنند. در میان آن پر از اسانس یاس ابریشمی و زنبق وجود دارد که با خرید عطر اصل ایو سن لورن مانیفستو ادو پرفیوم اورجینال به راحتی استشمام می‌شوند. 

پایه این عطر از چوب سرو گرم و چوب صندل تشکیل شده است که مهر تایید بر خرید عطر زنانه مانیفستو هستند. دانه‌های تونکا هیجان انگیز کاملا با رایحه شیرین وانیل در این عطر ترکیب می‌شود و خرید عطر زنانه مانیفستو  را برای ما دلنشین تر می‌کند. این عطر اغوا کننده Yves Saint Laurent را می‌توان بدون نگرانی برای تمام روز استفاده کرد. به لطف خرید عطر، شما می‌توانید همواره بویی خوش را به همراه داشته باشید.

مانیفست Yves Saint Laurent برای زنان به طور ویژه طراحی شده است تا توجه هر مردی را به خود جلب کنمد! رایحه آن امکانات و ابعاد غیرمنتظره ای را برای شما باز خواهد کرد. عطر Manifesto بر شخصیت شما تاکید می‌کند و تمام نقاط قوت شما را برجسته می‌کند.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا با قیمتی عالی اقدام به خرید عطر مانیفست با قیمتی عالی کنید. شما می‌توانید ابتدا به بررسی قیمت  ادوپرفیوم مانیفستو ایوسن لورن زنانه اصل و پس از مشاهده آن، ثبت سفارش خود را انجام دهید. شما در هر زمان از شبانه روز می‌توانید ثبت سفارش عطر خود را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم انجام دهید. برای دسته افرادی که امکان خرید حضوری دارند (ساکن تهران هستند)، رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی با مراجعه به فروشگاه این مجموعه، خرید عطرهای خود را به صورت حضوری انجام داده و از رایحه دل‌انگیز آن‌ها لذت ببرید.

نت های تشکیل دهنده ایو سن لورن مانیفستو زنانه

  • نت ‌های بالایی: انگور فرنگی سیاه، ترنج و نت ‌های گیاهی
  • نت ‌های میانی: موگه، یاس
  • نت ‌های پایه: چوب سدر، چوب صندل، وانیل و دانه تونکا

ادوپرفیوم ایو سن لورن منیفستو زنانه را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی رها پرفیوم خریداری کنید. رها پرفیوم عطر اورجینال مورد علاقه شما را با قیمت های مناسب عرضه می کند پس با خرید و استفاده از این عطر همیشه به اوج جذابیت نگاه خواهید کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3365440226708

مشخصات

نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent Manifesto Edp 90ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
90ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Anne Flipo
Loc Dong
نت ابتدایی
انگورفرنگی سیاه
ترنج
نت‌های سبز
نت میانی
گل برف
یاس رازقی
نت پایانی
سدر
لوبیای تونکا
وانیل
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ایو سن لورن
نام انگلیسی
Yves Saint Laurent Manifesto Edp 90ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
90ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Anne Flipo
Loc Dong
نت ابتدایی
ترنج
انگورفرنگی سیاه
نت‌های سبز
نت میانی
یاس رازقی
گل برف
نت پایانی
لوبیای تونکا
چوب صندل
سدر
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام