مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پرفیوم د مارلی کارلایل (Parfums De Marly Carlisle)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 125 میلی لیتر

نت ابتدایی: جوز هندی، سیب

نت میانی: رز

نت پایانی: نعناع هندی، وانیل

گروه عطری: گلی میوه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
13,068,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700578519009
توضیحات

پرفم د مارلی کارلایل زنانه و مردانه ادو پرفیوم 125 میلی لیتر

عطر پرفم د مارلی کارلایل زنانه و مردانه ادو پرفیوم با رایحه گلی و میوه‌ای مناسب برای زنان و مردان است. این عطر برای اولین بار در سال 2015 عرضه شد. نت‌های ابتدایی جوز هندی و سیب سبز هستند. نت‌های میانی دانه تونکا و رز و در انتها نیز نت‌های پایه پاتچولی و وانیل می‌باشند. خرید پرفم د مارلی کارلایل زنانه و مردانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که قصد دارند یک عطر ست جذاب با پارتنر خود به همراه داشته باشند.

معرفی عطر پرفم د مارلی کارلایل زنانه و مردانه

این عطر که توسط کوئنتین بیش، عطرساز جوان خلق شده است، عمدتا حول رایحه چوب صندل می‌چرخد و به طور کلی گرم، تسکین دهنده و سرشار از رایحه‌های وانیل است. خرید عطر مردانه گرم و همچنین نوع مردانه آن با انتخاب این عطر به راحتی میسر می‌شود.

با هر بار اسپری کردن این عطر، پس از شروع میوه‌ای و تند با سیب سبز و جوز هندی آن، نوبت به قلب عطر با نت‌های گلی تند اسمانتوس، داوانا و گل رز می‌رسد که خرید عطر زنانه گرم.

برای ما لذت بخش‌تر می‌کند رایحه وانیل، نعناع هندی تیره و اپوپوناکس یک بستر فوق العاده نرم بالزامیک را در پایه عطر تشکیل می‌دهد که با خرید عطر زنانه با کیفیت مارلی کارلایل و هر بار اسپری کردن آن به راحتی قابل استشمام است.

 این مخلوط با بازی خوشمزه جوز هندی، زعفران و دانه تونکا، هاله ای از رمز و راز شرقی را به نمایش می‌گذارد. خرید ادکلن زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی کارلایل ادو پرفیوم از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم این قدرت را به شما می‌دهد که این راز و رمز را کشف کنید.

راهنمای استفاده از عطر مارلی کارلایل مردانه و زنانه

پس از خرید عطر زنانه ارزان مارلی کارلایل، برای ماندگاری بیشتر آن، عطر را از فاصله 15 تا 20 سانتی‌متری روی پوست خود اسپری کنید. نواحی گرم بدن را ترجیح دهید، مثلا داخل مچ دست یا قسمت‌های پشت لاله گوش. از تماس با چشم، گوش و غشاهای مخاطی خودداری کنید. 

نکته: عطر هرگز نباید روی پوست مالیده شود، زیرا این کار مولکول‌های بو را از بین می‌برد. 

چرا باید رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن انتخاب کنیم؟

دلایل بسیاری وجود دارد که با توجه به آن، رهاپرفیوم این زمینه را برای شما میسر می‌کند که به راحتی اقدام به خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود کنید. اولین دلیل این است که رهاپرفیوم قیمت عطر و ادکلن‌ها را بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال، قیمت عطر پرفیوم د مارلی کارلایل زنانه و مردانه ادو پرفیوم به نوعی است که تمامی افراد می‌توانند خرید عطر اورجینال مارلی کارلایل را انجام دهند. پس مهم‌ترین دلیل برای انتخاب رهاپرفیوم این است که امکان خرید عطر با قیمت عالی را برای شما میسر می‌سازد.

شما می‌توانید به عنوان مثال به راحتی با بررسی قیمت  ادو پرفیوم کارلایل مردانه و زنانه  اصل و یا دیگر عطرهای موجود در این فروشگاه، بهترین را برای خود انتخاب کنید و با ثبت سفارش، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700578519009

مشخصات

نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Carlisle Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
گلی میوه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
جوز هندی
سیب
نت میانی
رز
نت پایانی
نعناع هندی
وانیل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Carlisle Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
گلی میوه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
جوز هندی
سیب
نت میانی
رز
نت پایانی
نعناع هندی
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام