مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر نارسیسو رودریگز فور هیم ادوپرفیوم (Narciso Rodriguez For Him)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت میانی: زنبق، فلفل صورتی، مشک

گروه عطری: شرقی ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
7,078,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3423470880410
توضیحات

نارسیسو رودریگز فور هیم (Narciso Rodriguez For Him)

عطر نارسیس رودریگز فور هیم ادو پرفیوم عطری است که به دلیل پیچیدگی، مردانه بودن و شیک بودن شهرت پیدا کرده است. این عطر برای اولین بار در سال 2007 راه اندازی شد و توسط طراح نارسیسو رودریگز، که به خاطر سبک مینیمالیست خود در مد و عطرها شناخته شده است، ایجاد شد. این عطر به گونه ‌ای طراحی شده است که امتداد زیبایی شناسی طراح باشد، با رایحه ‌ای جذاب و ماندگار که اعتماد به نفس را به وجود می ‌آورد.

معرفی عطر نارسیسو رودریگز مردانه ادو تویلت فور هیم

این عطر جزو رایحه های چوبی شرقی طبقه بندی می شود، به این معنی که رایحه های گرم و تند را با آکوردهای چوبی ترکیب می کند تا به بهترین انتخاب برای خرید عطر مردانه گرم تبدیل شود. در ادامه با وارد شدن ترنج تازه و ترد، رایحه آغاز می شود که جای خود را به عمقی از اسطوخودوس معطر و برگ بنفشه خاکی می دهد که با خرید عطر مردانه اورجینال و هر بار اسپری کردن آن می‌ توان به راحتی این رایحه ها را استشمام کرد.

 نت های پایه جایی هستند که عطر واقعا می درخشد، با سدر چوبی غنی و خس خس که با مشک و عنبر بی نظیر تکمیل شده است. اثر کلی رایحه ای است که هم حسی و هم جذاب بوده و برای هر موقعیتی مناسب است. قیمت عطر ادوتویلت مردانه نارسیسو رودریگز نیز به گونه ای ارائه شده است که تمامی افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید این محصول کرده و از رایحه بی نظیر آن لذت ببرند.

ویژگی های منحصر به فرد ادکلن نارسیسو رودریگز فور هیم ادو تویلت

یکی از ویژگی های بارز این عطر، ماندگاری آن است. For Him Bleu Noir Eau de Parfum  به گونه ای طراحی شده است که در تمام طول روز دوام بیاورد، با سیلاژ متوسطی که پخش بوی قابل توجهی دارد. این عطر را برای هرکسی که خواهان عطری می باشد که از صبح تا شب ماندگاری داشته باشد، گزینه ایده آلی است. ترکیبات این عطر نیز به گونه ای است که می توان به راحتی خرید عطر زنانه گرم را نیز در کنار آن انجام داد و یک ست عالی را ایجاد کرد.

بررسی قیمت Narciso Rodriguez for Him EDP

از نظر قیمت نیز خرید عطر اصل Narciso Rodriguez For Him EDP Intense  در رده میانی عطرهای این طراح قرار دارد. نارسیسو فور هیم مقرون به صرفه ترین گزینه موجود نیست، اما گران ترین هم نیست. با توجه به کیفیت عطر و ماندگاری طولانی آن، برای هرکسی که خواهان رایحه ای است که ماندگاری زیادی داشته باشد، قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارد.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب جهت خرید عطر و ادکلن

اگر به دنبال عطری هستید که هم پیچیده و هم همه کاره باشد، Narciso Rodriguez For Him قطعا ارزش بررسی را دارد. با انتخاب رهاپرفیوم نیز در هر زمان از شبانه روز می توانید خرید عطر زنانه خاص و همچنین مردانه را انجام داده و محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن خود انتخاب می کنید، سپاس گزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3423470880410

مشخصات

نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Him Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
شرقی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
نت میانی
زنبق
فلفل صورتی
مشک
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Him Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
شرقی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
نت میانی
زنبق
فلفل صورتی
مشک

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام