مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پاکو رابان وان میلیون پرایو (Paco Rabanne 1 Million Prive)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: پرتقال ماندارین، دارچین

نت میانی: مر مکی، تنباکو

نت پایانی: لوبیای تونکا، نعناع هندی

گروه عطری: شرقی چوبی

ادامه مطلبنمایش کمتر
8,228,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3349668539987
توضیحات

پاکو رابان وان میلیون پرایو مردانه

عطر 1 Million Privé Paco Rabanne عطری است کهربا وودی مناسب برای مردان. 1 میلیون پرایو برای اولین بار توسط کریستوف رینود ساخته و در سال 2016 عرضه شد. نت‌های بالایی این عطر را دارچین و ماندارین خونی تشکیل داده است. نت میانی تنباکو و مر بوده و در انتها، نت‌های پایه دانه تونکا و نعناع هندی هستند. خرید پاکو رابان وان میلیون پرایو مردانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که علاقه به عطرهایی با رایحه تند شرقی دارند.

معرفی پاکو رابان وان میلیون پرایو مردانه ادو پرفیوم

پاکو رابان در ابتدا عطر وان میلیون پرایو مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر را در سال 2008 و عطر لیدی میلیون را در سال 2010 به صورت غیر رسمی روانه بازار کرد و پس از این که با استقبال بی‌نظیر افراد از خرید عطر زنانه گرم وان میلیون رو به رو شد، در سال 2016 رسما آن را به تمامی جهانیان معرفی کرد. این جفت عطر با الهام از اسراف، طلا و ثروت ساخته شده و بسیار نیز محبوب هستند. قطعا اگر امروزه نیاز به خرید عطر مردانه گرم دارید، پاکو رابان وان میلیون پرایو انتخابی بی‌نظیر است.

خانه طراحی Paco Rabanne با ارائه یک عطر تند شرقی برای مردان، خرید عطر  لاکچری برای دسته افرادی که هم به دنبال زیبایی ظاهری هستند و هم رایحه عالی، ایجاد کرد. عطر فوق‌العاده موفق برای مردانی با اعتماد به نفس، جسور و مقاومت‌ناپذیر که دارای طعم خوب و علاقه به زندگی در ثروت و تجمل هستند، طراحی شده است. رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا همین حالا به بررسی قیمت ادوپرفيوم مردانه پاکو رابان وان میلیون پرایو پرداخته و سپس خرید عطر با ارسال فوری را همین حالا انجام دهید.

نت های این عطر چه به ما می گویند؟

 رایحه‌های 1 میلیونی از گریپ فروت درخشان، پرتقال قرمز و نعناع تشکیل شده است و پس از آن در آکوردهای گل رز، دارچین و ادویه قرار دارند. این عطر شیک و فریبنده با پایه‌ای قوی و روحی از چرم سبک، چوب‌های خوشبو، مشک، نعناع هندی و عنبر گرم گرد شده است. این عطر مجلل که در یک بطری طلایی ارائه شده است، قدرت، ثروت و تجملات جذاب را به نمایش می‌گذارد.

خرید آنلاین عطر پاکورابان وان میلیون پرایو مردانه

خرید آنلاین عطر پاکورابان وان میلیون پرایو مردانه همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم امکان پذیر است. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم، خرید عطر مردانه قیمت مناسب را انجام داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. رهاپرفیوم همچنین این زمینه را نیز برای شما مهیا می‌کند تا نسبت به خرید عطر زنانه اصل نیز اقدام کنید. قیمت وان میلیون پرایو مردانه پاکو رابان اورجینال نیز از سوی این مجموعه بسیار مناسب ارائه شده است تا هر فرد بتواند به راحتی عطر مورد علاقه خود را خریداری کند. از این که همواره رهاپرفیوم را برای خرید عطر مورد علاقه خود انتخاب می‌کنید، بسیار سپاس گزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3349668539987

مشخصات

نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne 1 Million Prive Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Christophe Raynaud
نت ابتدایی
دارچین
پرتقال ماندارین
نت میانی
تنباکو
مر مکی
نت پایانی
لوبیای تونکا
نعناع هندی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne 1 Million Prive Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Christophe Raynaud
نت ابتدایی
دارچین
پرتقال ماندارین
نت میانی
تنباکو
مر مکی
نت پایانی
لوبیای تونکا
نعناع هندی
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام