مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر زرجوف کازاموراتی ایتالیکا ۲۰۲۱ (Xerjoff Casamorati Italica 2021)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: شیر، زعفران، بادام

نت میانی: وانیل، تافی

نت پایانی: مشک، چوب صندل

گروه عطری: شرقی وانیلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
13,189,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8033488154882
توضیحات

این عطر رمانتیک و زیبا که به‌ طور اختصاصی برای روز ولنتاین بازطراحی شده، دقیقا برای کسانی ساخته شده که از عشق ورزیدن و عاشقی کردن بی‌نهایت لذت می‌برند. ایتالیکا عطری جذاب از برند محبوب و مجلل ایتالیایی می باشد که در سال 2016 روانه بازار شد و به صورت رسمی به صورت یونیسکس عرضه شد. فلسفه تمایز عطرهای زرجوف را می توان در ترکیب مواد اولیه عالی مشاهده کرد. بسیاری از مواد با کیفیت بالا برای ترکیب در یک ترکیب انتخاب می شوند و این چیزی است که عطرهای را از رقبا متمایز می کند.

زمان آن فرا رسیده است که در دنیای روغن های معطر عطر زنانه گرم غوطه ور شوید و جذابیت مست کننده ایتالیکا، بخشی از مجموعه را کشف کنید. این عطر رمانتیک که مخصوص روز ولنتاین عرضه شده است، برای کسانی که عاشق عشق هستند ایجاد شده است. زرجوف کازاموراتی ایتالیا عطری است که توسط دسته‌ای از رایحه‌های شیرین، لذیذ و خامه‌ای برجسته شده و حسی ملایم، گرم و رمانتیک را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از بررسی دقیق تر پس از استفاده، عطر ملایم تری تلخ، پودری و تند را مشاهده خواهید کرد که همانند عطر مردانه گرم جوهره ای از احساسات آرامش بخش، روشن و دعوت کننده را در اعماق خود پنهان می کند.

عطر زنانه ایتالیاکا 2021 بر اساس آکوردهای غالب و انحصاری شیرین، شیری، بادامی، وانیلی، مغزی و پودری در رده عطرهای با خط کهربایی-وانیلی طبقه بندی می شود. این رایحه شیری و شیرین است، اما نه آنقدر شیرین که خسته کننده و خسته کننده باشد! این یک تعبیر بسیار متفاوت از رایحه های خوراکی قوی و متراکم است و بسیار پیچیده تر است و تعادل خوبی بین طرف خوراکی و عطر پودری نرم دارد.اما عطر مردانه کمی ملایم تر است

این عطر بسیار لذیذ، شیرین و بسیار مطبوع است. بوی یک دسر اصلی پر از بادام و تافی می دهد. و این احساس گرم و دنج به شما می دهد که وقتی بخواهید در یک شب سرد زمستانی خود را با چند اسپریتز پذیرایی کنید عالی خواهید یافت. طبیعت گرم و طعم شیرین این عطر می تواند گزینه بسیار مناسبی هم برای روزهای عادی و هم برای شب های رسمی و مهم شما باشد.

زرجوف کازاموراتی ایتالیکا ۲۰۲۱

از همان اولین بوییدن این عطر تک جنسیتی روی مچ دست، گردن یا قسمتی از لباستان، به سرعت متوجه انتشار رایحه و نت های آغازین عطر خواهید شد. نت های ابتدایی لذیذ و تند از جمله شیر، بادام و زعفران آشکار می شوند. رایحه ای تند و کمی شرقی ایجاد خواهد شد که لطافت خاصی دارد و بسیار شیرین است. چیزی شبیه مخلوط بادام با شکر خالص!

کمی بعد، درست زمانی که رایحه های اولیه رنگ و بوی اولیه خود را از دست داده و در هوا گم می شوند، قسمت بالای نت های میانی نمایان می شود. نت های میانی لذیذ وانیل و کارامل با هم ترکیب می شوند و تا زمانی که خشک شوند، نت مشخص وانیلی را روی پوست خود احساس خواهید کرد. تافی گرم، شیرین و دلچسب است و برای کسانی که عاشق رایحه های گرم و شیرین هستند، مناسب است.

در نهایت نت های میانی محو می شوند و جای خود را به نت های پایانی می دهند تا این شاهکار بویایی کامل شود. مشک عمیق و نت های پایه چوبی حس مشک و چوب صندل را به جا می گذارند. رایحه ای باشکوه و عمیق که جلوه ای زیبا و مجلل به عطر می بخشد. رایحه این عطرهای گرم و دوستانه اعتماد به نفسی را برای شما به ارمغان می آورد که بسیار مطبوع خواهد بود.این عطر و بساری از عطر های دیگر در سایت رها پرفیوم موجود میباشد

طرح شیشه ای بطری عطر زنانه/مردانه زرجوف ایتالیاکا 2021

بسته بندی کلاسیک با تاکید بر پایداری و همان سبک و ذوق قبلی خود دوباره طراحی شده است. با حفظ ارجاعات به سبک لیبرتی، تاریخچه برند را نیز برجسته می کند. شکل کلی بطری به همان سبک قدیمی اما این بار به رنگ قرمز آتشین طراحی شده است. رنگ قرمز مجلل و جذاب که با تاریخ رمانتیک عطر هماهنگی کامل دارد. بطری کاملا مات است و هیچ نوری را وارد نمی کند. نام (CASAMORATI) بر روی بدنه بطری حک شده و یک صفحه طلایی در کف بطری دیده می شود. بر روی این پلاک زنی با موهای بلند با تاج و زیور آلات فراوان حک شده و زیر آن نام عطر (ITALICA) نوشته شده است. درپوش به همان شکل همیشه و به رنگ طلایی در جای خود قرار گرفته است که زیبایی این طرح را چند برابر می کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8033488154882

مشخصات

نام برند
زرجوف
نام انگلیسی
Xerjoff Casamorati Italica 2021 Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
شرقی وانیلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
نت ابتدایی
بادام
زعفران
شیر
نت میانی
تافی
وانیل
نت پایانی
مشک
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
زرجوف
نام انگلیسی
Xerjoff Casamorati Italica 2021 Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
شرقی وانیلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
نت ابتدایی
بادام
شیر
زعفران
نت میانی
وانیل
تافی
نت پایانی
مشک
چوب صندل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام