مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر گرلن آیدیل زنانه ادوپرفیوم (Guerlain Idylle)

جنسیت: زنانه  

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: رز، تمشک، فرزیا، لیچی

نت میانی: یاس بنفش، لیلی، گل برف، یاس، گل صدتومانی

نت پایانی: مشک، نعناع هندی

گروه عطری: گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
7,623,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3346470111424
توضیحات

گرلن آیدیل (Guerlain Idylle)

عطر ادیل بایگانی گرلین عطری است گلی مناسب برای زنان. عطر گرلن ایدل زنانه در سال 2009 عرضه شد.

سازنده رایحه اصلی این عطر یکی از بهترین عطرسازان جهان، تیری واسر است. نت‌های ابتدایی آن عبارتند از تنتور گل رز، فریزیا، لیچی و تمشک.

نت‌های میانی عبارتند از: زنبق دره، یاس، یاس بنفش، گل صد تومانی و زنبق و در انتها نیز نت‌های پایه مشک و نعناع هندی هستند. خرید عطر گرلن آیدیل ادو پرفیوم بیشتر برای افرادی توصیه می‌شود که به عطرهایی با رایحه‌های خاص علاقه‌مند هستند.

معرفی گرلن آیدیل (Guerlain Idylle)

ادو پرفیوم گرلن ایدیل زنانه جدیدترین عطر برند Guerlain برای اولین بار در سپتامبر 2009 معرفی شد.

این عطر توسط تیری واسر ایجاد شده است و اولین عطری است که او در جایگاه خود به عنوان جانشین ژان پل گرلن ایجاد کرد و انتخابی عالی را برای خرید عطر زنانه گرم در اختیار ما قرار داد.

قیمت عطر ایدل نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می‌توانند خرید عطر شیک گرن آیدیل را به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم انجام دهند.

واسر این عطر زیبای گلی را اینگونه توصیف می‌کند:

با آیدیل گویی روزتان را با یک گل رز شروع می‌کنید.

این گل رز در عطر گرلن آیدل ادوپرفیوم زنانه ترکیبی از گل رز بلغاری در برداشت سال 2008 است، با رنگ‌های تمشکی و لیتی. با Idylle Guerlain perfume یک گل رز قدیمی با لهجه‌های میوه‌ای و رایحه‌ای تند دارید.

این موضوع به نوبه خود با هارمونی شیپر ترکیب شده بود، نمادی از گرلن، متشکل از نعناع هندی و مشک سفید، که برای گرمای عطر انتخاب شده بود و خرید عطر زنانه خوشبو را به راحتی امکان پذیر می‌کرد.

در نهایت دسته گلی وارد ترکیب آن شدکه مکمل گل رز است که به ترتیب زنبق دره، یاس بنفش، گل صد تومانی، فریزیا و یاس معرفی می‌شود.

به این ترتیب عطر Guerlain Idylle Eau de Parfum به وجود آمد: بارانی از گل‌ها، گلبرگ‌ها، طراوت لطیف و در عین حال برجسته، متعادل شده با حسی زنانه.

شهدی از گل‌ها، قصیده‌ای از زندگی و عشق، در نور گرم یاس تابناک و گرمای تیره شیپر، برای بیان ابهامی از احساس و مشک، مانند رایحه ترمه روی پوست، احساسی راحت، صمیمی و فیزیکی را ایجاد می‌کند.

در این ترکیب از جنبه شخصی، حسی، عاطفی ج هیپر و جنبه فیزیکی مشک و اعلان عشق با دسته گل، اندیشه ای غیرقابل بیان، بیان شده است که لطیف و اثیری، حسی و عاشقانه، زودگذر و جاودانه را ارائه می‌دهد. Guerlain Idylle Eau de Parfum یک عطر همه چیز تمام است که خرید آن به تمامی خانم‌های خوش سلیقه توصیه می‌شود.

خصوصیات منحصر به فرد گرلن آیدیل

  • Guerlain Idylle یک ادو پرفیوم برای زنان است که لحظه‌ای منحصر به فرد را ثبت می‌کند‌.
  • رایحه‌ای جاودانه و گلی با لمس شیپر.
  • رایحه آن گویی توسط هاله‌ای شاد در آغوش گرفته می‌شود.
  • در این عطر ابتدا نت‌های گلی از نیلوفرهای لطیف دره، گل صد تومانی‌های مست کننده و فریزیاهای دوست داشتنی را حس می‌کنید که با یک یاس بنفش سفید فریبنده تکمیل شده‌اند.
  • سپس نوبت به ملکه گل‌ها می‌رسد که بر عطر تسلط یابد؛ یعنی گل رز شکوفه بلغاری که با ظرافت آکورد مرموز یاس برجسته شده است. 
  • شدت و عمق این ترکیب عطر بر اساس یک آکورد شیپری منحصر به فرد است که توسط اسانس‌های گیاه پاتچولی عجیب و غریب و مشک سفید حسی ایجاد شده است.

تاریخچه این عطر

این عطر گویی دارای اکسیر عشقی از گل است که فورا به آن معتاد خواهید شد.

Guerlain Idylle عطری است برای زنان که نفیس ترین گلبرگ‌ها را با هم ترکیب می‌کند که در کنار هم هارمونی بی نظیری ایجاد می‌کنند و جلوه‌های فوق العاده فریبنده‌ای دارند.

مهمتر از همه، این رز زیبای بلغاری است که توسط عطرساز تیری واسر برای رایحه منحصر به فرد میوه‌ای خود انتخاب شده است که کاملا با نت‌های تمشک و لیچی ترکیب می‌شود.

قیمت عطر ادکلن گرلن آیدیل زنانه نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می‌توانند در لیست خرید عطر و ادکلن خود آن را جای دهند.

همچنین می‌توانند در کنار آن از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم به خرید عطر مردانه گرم نیز پرداخته و یک ست عالی در کنار پارتنرشان ایجاد کنند.

رهاپرفیوم در هر زمان از شبانه روز امکان خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا و همچنین نوع زنانه آن را برای شما میسر می‌سازد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3346470111424

مشخصات

نام برند
گرلن
نام انگلیسی
Guerlain Idylle Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Thierry Wasser
نت ابتدایی
تمشک
رز
فرزیا
لیچی
نت میانی
لیلی
گل برف
گل صدتومانی
یاس
یاس بنفش
نت پایانی
مشک
نعناع هندی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
گرلن
نام انگلیسی
Guerlain Idylle Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Thierry Wasser
نت ابتدایی
لیچی
رز
تمشک
فرزیا
نت میانی
گل صدتومانی
یاس بنفش
لیلی
گل برف
یاس
نت پایانی
نعناع هندی
مشک

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام