مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر نارسیسو رودریگز فور هر ادوتویلت (Narciso Rodriguez For Her)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: اسمانتوس، ترنج، شکوفه پرتقال

نت میانی: مشک، کهربا

نت پایانی: خس‌خس، وانیل، نعناع هندی

گروه عطری: گلی چوبی مشک

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,598,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3423476890024
توضیحات

نارسیسو رودریگز فور هر (Narciso Rodriguez For Her)

عطر نارسیسو رودریگز فور هر مشکی، عطری است که از زمان عرضه آن در سال 2003 به نمادی جذاب و خارق العاده در بین خانم‌هایی که عاشق عطر و ادکلن هستند، تبدیل شده است. این عطر توسط طراح مد آمریکایی نارسیسو رودریگز خلق شده و مانند دیگر آثار او، بی‌نقص است. این عطر به دلیل رایحه متمایز و حسی خود که ترکیبی از نت‌های گل و مشک برای ایجاد یک تجربه بویایی منحصر به فرد است، تا به امروز مورد تحسین قرار گرفته و توانسته جایگاه خود را در بازار محکم کند. عطر نارسیسو رودریگز زنانه بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که علاقه به رایحه‌های ملایم با پخش بوی بالا دارند.

معرفی ادوتویلت نارسیس رودریگز مشکی زنانه اورجینال

عطر نارسیس رودریگز فور هر ادوتویلت، الهام بخش از خاطرات خود رودریگز از دوران کودکی‌اش است. او که در نیوجرسی بزرگ شد، توسط زنان قوی احاطه شده بود که عطرهای متمایز را استفاده می‌کردند که تأثیر ماندگاری بر او گذاشت. او می‌‌خواست عطری بسازد که ذات این زنان را به تصویر بکشد و در عین حال زیبایی شناسی مینیمالیستی او را نیز منعکس کند. همین موضوع باعث شد تا بتواند عطری را ارائه دهد که خرید عطر زنانه گرم را در پی آن به راحتی امکان پذیر کند.

نتیجه عطری بود که هم زنانه و هم مدرن است، با شخصیتی متمایز و تازه. ترکیبات این عطر نیز به گونه‌ای بود که خرید عطر مردانه گرم را برای ما به راحتی امکان پذیر می‌کرد تا بتوانیم یک ست عالی را ایجاد کنیم و عطر و ادکلنی خاص را با خود به همراه داشته باشیم.

بررسی نت های Narciso Rodriguez For Her Eau de Parfum

 نت‌های ابتدایی Narciso Rodriguez For Her ، گل رز و هلو است که رایحه‌ای شیرین و گلی به آن می‌بخشد. به دنبال آن یک قلب مشک وجود دارد که حس جذابی را به عطر اضافه می‌کند. در نهایت، نت‌های پایه نعناع هندی و چوب صندل، پوششی گرم و خاکی ایجاد می‌کنند، رایحه را پایه گذاری کرده و به آن عمق می‌بخشند. این ترکیبات خرید عطر را برای ما به راحتی امکان پذیر می‌کنند. قیمت عطر نارسیسو رودریگز فور هر نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید آن کنند.

ویژگی های منحصر به فرد Narciso Rodriguez For Her Narciso Rodriguez for women

یکی از چیزهایی که Narciso Rodriguez For Her را بسیار خاص می‌کند، همه کاره بودن آن است. می‌توان آن را در روز یا شب استفاده کرد و آن را برای هر موقعیتی مناسب دانست. این عطر همچنین ماندگاری بالایی دارد، بنابراین می‌توانید از رایحه زیبای آن در تمام روز یا شب بدون نیاز به استفاده مجدد لذت ببرید. با خرید عطر زنانه نارسیسو، یک رایحه بی‌نظیر را همواره همراه خود داشته باشید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این عطر به دلیل ظرافت آن است. بطری این عطر خود یک اثر هنری است، با شکل مستطیلی ساده و رنگ صورتی ملایم. این طرحی است که کاملا رایحه درونی را تکمیل می کند؛ مینیمال، در عین حال پیچیده و جاودانه.

چرا این عطر تا به این اندازه دارای طرفدار است؟

چیزی که واقعا Narciso Rodriguez For Her را متمایز می‌کند، توانایی آن در برانگیختن احساسات و خاطرات مختلف بسته به فردی است که آن را استفاده می‌کند. برای برخی، ممکن است آنها را به یاد اولین عشق یا یک برخورد عاشقانه بیاندازد. برای دیگران، ممکن است آنها را به باغی آرام و پر از گل‌های شکوفه منتقل کند. تجربه هر چه که باشد، واضح است که این عطر در قلب خیلی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد.

در طی سال‌ها، Narciso Rodriguez For Her چندین گونه متفاوت ایجاد کرده است که هر کدام دارای پیچ و تاب منحصر به فرد خود در عطر اصلی است. به عنوان مثال، نسخه Eau de Toilette وجود دارد که سبک‌تر و تازه‌تر از نسخه اصلی است. همچنین مجموعه Musc نیز به چشم می‌خورد که بر نت‌های مشکی تاکید دارد و لایه‌های جدیدی از پیچیدگی را به عطر اضافه می‌کند.

خرید عطر نارسیس رودریگز فور هر ادو تویلت 

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید در هر زمان از روز خرید عطر و ادکلن مورد نظر خود را انجام داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این مجموعه خرید عطر مردانه را در کنار عطرهای زنانه به راحتی برای شما امکان پذیر می‌کند. با هر میزان بودجه‌ای که دارید، می‌توانید از رهاپرفیوم بهترین عطرها را انتخاب و خریداری کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3423476890024

مشخصات

نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Her Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2003
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Christine Nagel
Francis Kurkdjian
نت ابتدایی
اسمانتوس
ترنج
شکوفه پرتقال
نت میانی
مشک
کهربا
نت پایانی
خس‌خس
نعناع هندی
وانیل
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نارسیسو رودریگز
نام انگلیسی
Narciso Rodriguez For Her Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2003
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Christine Nagel
Francis Kurkdjian
نت ابتدایی
ترنج
شکوفه پرتقال
اسمانتوس
نت میانی
مشک
کهربا
نت پایانی
خس‌خس
وانیل
نعناع هندی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام