مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه (Paco Rabanne Black XS)

جنسیت: زنانه

حجم: 80 میلی لیتر

نت ابتدایی: کرنبری، تمر هندی، فلفل صورتی

نت میانی: بنفشه، رز، کاکائو

نت پایانی: نعناع هندی، چوب ماسویا، وانیل

گروه عطری: گلی چوبی مشک

ادامه مطلبنمایش کمتر
3,440,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3349666005514
توضیحات

پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه ادو تویلت 80 میلی لیتر

Black XS for Her Eau de Parfum by Paco Rabanne عطری است با رایحه کهربا وودی و مناسب برای خانم‌ها. پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه ادو تویلت 80 میلی لیتر در سال 2018 به بازار عرضه شد و خرید ادکلن بلک ایکس اس پاکو رابان ادو تویلت از آن زمان تا به امروز بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که علاقه به خرید عطرهایی با رایحه گرم دارند. در رابطه با نت‌های این عطر نیز باید گفت که نت‌های ابتدایی آن از کرن بری، فلفل صورتی و تمرهندی ساخته شدند. رایحه میانی آن کاکائو، رز و بنفشه سیاه است. در انتها نیز نت‌های پایه عبارتند از پوسته وانیل سیاه، چوب ماسویا و چوب صندل.

معرفی پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه ادو تویلت

عطر زنانه Paco Rabanne XS Black For Woman از خانواده عطرهای گلی- شرقی است. طراح مد Paco Rabanne عطر غیرمعمول با رایحه هیجان‌انگیز خود را در یک بطری شیشه‌ای مشکی و قرمز جذاب با شکل گرد و یک کلاه بزرگ مشکی قرار داده است. او با عرضه این عطر، خرید عطر زنانه گرم برای تمامی افراد بسیار ساده و راحت کرده است. این عطر با الهام از سبک زندگی بوهمیایی، هیچ شخصی را از رایحه‌ای که دارد، خسته نمی‌کند. 

به لطف ترکیب منحصر به فرد میوه، گل و تن چوب تند، تمام حواس شما تحریک را تحریک می‌کند و انتخابی عالی برای دسته افرادی است که به دنبال خرید ادکلن زنانه گرم هستند. قیمت ادو تویلت بلک ایکس اس زنانه نیز آنقدر مناسب توسط رهاپرفیوم عرضه می‌شود که هر فردی می‌تواند به راحتی اقدام به خرید آن کند.

به هنگام اسپری این عطر، ابتدا با نسیم تازه ای از زغال اخته قرمز و تمر هندی غرق خواهید شد که با دوز لازم از دانه‌های فلفل صورتی تند تکمیل می‌شود. این رایحه برای دسته افرادی مناسب است که به دنبال خرید ادکلن با ماندگاری بالا هستند. نت‌های میانی حسی و گلی با گل‌های بنفشه سیاه، گل رز و شکوفه کاکائو خود را نشان می‌دهند. در انتها نیز آکوردهای دلپذیر و گرم چوب ماسوی، وانیل شیرین و نعناع هندی، شما را برای تجربه یک روز عالی آماده می‌کند. اگر به دنبال خرید  عطر زنانه ارزان، این محصول انتخابی بی‌نقص است. خرید عطر خوشبو پاکو رابان و استفاده از آن در روزهای سرد سال، بهترین انتخاب است.

خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه پاکو رابان مدل باک ایکس اس

همین حالا می‌توانید خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه پاکو رابان مدل باک ایکس اس را از طریق فروشگاه رهاپرفیوم انجام دهید. برای خرید ادکلن زنانه اصل پاکو رابان ایکس اس، کافیست تنها ثبت سفارش خود را از همین صفحه انجام دهید. شما می‌توانید ابتدا قیمت ادکلن بلک ایکس اس زنانه اورجینال را بررسی کرده و در صورت مطابقت داشتن با بودجه شما، خرید خود را انجام دهید.

رهاپرفیوم همواره بهترین مدل‌های عطر و ادکلن را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با خرید آن‌ها، از رایحه بی‌نظیرشان لذت ببرید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن خود انتخاب می‌کنید، سپاس گزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3349666005514

مشخصات

نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Black XS for Her Edt 80ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Emilie Coppermann
Mark Buxton
نت ابتدایی
تمر هندی
فلفل صورتی
کرنبری
نت میانی
بنفشه
رز
کاکائو
نت پایانی
نعناع هندی
وانیل
چوب ماسویا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Black XS for Her Edt 80ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
اسپانیا
عطرساز
Mark Buxton
Emilie Coppermann
نت ابتدایی
تمر هندی
فلفل صورتی
کرنبری
نت میانی
کاکائو
بنفشه
رز
نت پایانی
نعناع هندی
چوب ماسویا
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام