مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر نینا ریچی بلا (Nina Ricci Bella)

جنسیت: زنانه

حجم: 80 میلی لیتر

نت ابتدایی: ریواس، لیمو، ماندارین سبز

نت میانی: رز، فریزیا

نت پایانی: وانیل، مشک سفید

گروه عطری: گلی میوه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,114,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3137370332350
توضیحات

نینا ریچی بلا (Nina Ricci Bella)

عطر نینا ریچی بلا عطری است که ماهیت زنانگی، عاشقانه و ظرافت را به تصویر می کشد. این محصول در سال 2018 عرضه و به زودی در میان زنانی که عاشق عطرهای مجلل هستند به یک نام آشنا تبدیل شد. خرید عطر نینا ریچی بلا بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به رایحه های گلی و میوه ای علاقه مند هستند.

بررسی نت های عطر نینا ریچی بلا ادو تویلت

این عطر طوری طراحی شده است که حس عاشق شدن و تجربه لذت را برانگیزد. رایحه ای شیرین و میوه ای دارد، که برای استفاده روزمره یا مناسبت های خاص، بهترین است. نت های ابتدایی عطر شامل ماندارین سبز، ریواس و لیمو است که رایحه ای تازه و مرکباتی به آن می بخشد و آن را به بهترین انتخاب برای خرید عطر زنانه خنک تبدیل می کند. 

با نشستن عطر Bella Nina Ricci perfume روی پوست، نت های قلبی ژله گل رز، یاسمن و شکوفه گیلاس ظاهر می شوند و رایحه ای رمانتیک و گلی ایجاد می کنند. در نهایت، نت های پایه مشک، وانیل و چوب صندل به رایحه گرما و عمق می بخشند و ماندگاری و خاطره انگیز بودن عطر را ایجاد می کنند. اگر در کنار این ترکیبات به خرید ادکلن مردانه خنک نیز بپردازید، می توانید یک ست عالی را در کنار پارتنر خود ایجاد کنید.

ویژگی های منحصر به فرد این محصول

طراحی بطری عطر Nina Ricci Bella Eau De Toilette  به اندازه محتویات آن زیباست. بطری شیشه ای باریک با روبان صورتی ظریفی که دور گردنش بسته شده است،  ظاهری زنانه و جذاب را ارائه می دهد. این عطر در جعبه ای صورتی با حروف طلایی ارائه شده است که به کلی حس لوکس بودن محصول را القا می کند. با خرید ادکلن نینا ریچی بلا، می توان این زیبایی ها را از نزدیک در دستان خود لمس کرد.

چرا نینا ریچی بلا؟

چیزی که عطر نینا ریچی بلا را از سایر عطرها متمایز می کند، تطبیق پذیری آن است. می توان آن را در روز یا شب پوشید و برای هر موقعیتی مناسب است. رایحه شیرین و میوه ای آن برای تابستان عالی است، در حالی که نت های پایه عمیق تر آن را به گزینه ای عالی برای زمستان تبدیل می کند. Nina Ricci Bella EDT  ماندگاری بالایی نیز داشته و پخش بوی آن نیز بسیار مناسب است. اگر به دنبال خرید ادکلن زنانه هستید، نینا ریچی بلا را از رهاپرفیوم خریداری کرده و یک عطر همه چیز تمام را برای خود به همراه داشته باشید.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

به طور کلی، عطر نینا ریچی بلا عطری است که واقعا جوهر زنانگی و عاشق شدن را به تصویر می کشد. شما همین حالا می توانید خرید ادو تویلت زنانه بلا نینا ریچی را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم در کنار خرید ادکلن مردانه انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود انتخاب می کنید، سپاسگزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3137370332350

مشخصات

نام برند
نینا ریچی
نام انگلیسی
Nina Ricci Nina Bella Edt 80ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
گلی میوه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Louise Turner
Sonia Constant
نت ابتدایی
ریواس
لیمو
ماندارین سبز
نت میانی
رز
فریزیا
نت پایانی
مشک سفید
وانیل
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نینا ریچی
نام انگلیسی
Nina Ricci Nina Bella Edt 80ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
گلی میوه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Louise Turner
Sonia Constant
نت ابتدایی
ماندارین سبز
ریواس
لیمو
نت میانی
فریزیا
رز
نت پایانی
وانیل
مشک سفید

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام