مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
قرص جوانساز ایمدین Imedeen مدل تایم پرفکشن Time Perfection تعداد 120 عددی

کاهش چشمگیر لک ناشی از افزایش سن و عروق سطحی پوست

جلوگیری از پیری پوست به محض مصرف

آنتی اکسیدان و ضد سرطان به دلیل وجود عصاره گوجه فرنگی و روغن هسته انگور

مقابله با آثار مخرب و رادیکال های آزاد

بهبود ساختار و قوام پوست

کاهش چشمگیر چین و چروک های ریز و درشت پوست

افزایش میزان رطوبت و آب زیر پوست

روشن کننده و شاداب کننده پوست

پیشگیری کننده از عوامل قلبی و عروقی

ادامه مطلبنمایش کمتر
5,700,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
5700666006808
توضیحات

قرص جوانساز ایمدین تایم پرفکشن یک قرص کلاژن ساز است که باعث افزایش سفتی، لطافت و رطوبت پوست می‌شود. این قرص پوست را از عمق ناحیه درم جایی که روند پیری از آنجا آغاز می‌شود، بازسازی نموده و از ایجاد خطوط و چین و چروک پوست پیشگیری می‌کند. کلمه پیشگیری به آن معنا نیست که به طور مطلق بتواند جلوی پیری پوست را بگیرد و روند آن را متوقف کند، بلکه به این معناست که می‌تواند روند پیری پوست را کند نماید. از ایمدین به عنوان قرص ضد پیری نام برده می‌شود و آنرا یکی از پیشرفته ترین قرهای ضد پیری می‌دانند! شرکت سازنده دانمارکی فروسان ادعا می‌کند که این قرص قوام پوست را افزایش داده و آنرا در مقابل عوامل محیطی مخصوصا اشعه ماورای بنفش در امان نگه می‌دارد.

قرص کلاژن ساز ایمدین

فروسان می‌گوید: “ما ادعا نمی‌کنیم که این محصول از سرطان محافظت می‌کند، اما ادعا می‌کنیم که به دلیل مکانیسم محافظت از پوست، می‌تواند از پوست در مقابل پیری ناشی از خورشید محافظت کند.” تولید کنندگان این قرص مدعی هستند که با مصرف ایمدین فورا شروع به خنثی کردن فرآیندهای تخریب کننده پوست می‌کند. ادعاهای این شرکت توسط دانشمندان و محققان بررسی و صحت آن تایید شده است. بر اساس مطالعات، کسانی که این قرص‌ها را استفاده می‌کنند، کاهش ۴ تا ۵ درصدی چروک ریز و کاهش بیش از ۲۰ درصدی چروک درشت در آنها مشاهده می‌شود. همچنین ضخامت و رطوبت پوست این افراد نسبت به قبل بهتر می‌شود و ۳۸ درصد کاهش از دست دادن آب در این افراد گزارش شده است. در ضمن ۲۱ درصد از رنگدانه‌های پوست این افراد نیز کاهش یافته و در نتیجه، پوستی روشن‌تری پیدا کرده‌اند.

از چه سنی ایمدین مصرف کنیم؟

چین و چروک اگر ارثی نباشد از سن ۳۰ سالگی به بعد کم کم بر روی پوست صورت و بدن نمایان می‌شود و بعد از ۴۰ سالگی این روند سریع‌تر می‌شود. اگر در این دوران از محصولات مراقبتی اعم از کرم و لوسیون‌ها و داروهای کلاژن ساز استفاده نمایید این روند کند شده و به تعویق می‌افتد. استفاده از قرص‌های کلاژن ساز فقط مخصوص خانم‌ها نیست بلکه آقایان نیز می‌توانند از این قرص جوان ساز استفاده نمایند. تولید کنندگان این قرص را مناسب ۴۰ سالگی به بعد دسته بندی کرده اند، اما می‌توان برای پیشگیری از ایجاد چروک از سنین پایین تر نیز مصرف آنرا شروع نمود. کلاژن یکی از فراوان‌ترین پروتئین‌های موجود در بدن انسان است که بخش بزرگی از پوست، مو، و ناخن‌ها را شکل می‌دهد. با افزایش سن سطوح طبیعی کلاژن در بدن کاهش می‌یابند، که دلیل خوبی برای استفاده از مکمل‌های کلاژن محسوب می‌شود.

ایمدین

ترکیبات موجود در قرص جوانساز ایمدین تایم پرفکشن

ایمدین از نوعی ماهی تولید شده که ساختار پروتئینی بدن آن بسیار شبیه پوست انسان است. عصاره پروتئینی ماهی موجب بازسازی پوست شده و پس از مدتی لک‌های ناشی از پیری کاهش می‌یابد و ظاهر مویرگ‌های قابل رؤیت بهبود یافته و رطوبت پوست تأمین می‌شود. همچنین ویتامین C آن به صورت طبیعی از گیاه آسرولا گرفته شده است، که باعث بهبودی خشکی و ظاهر ناسالم پوست می‌شود. اثرات معجزه آسای مصرف این قرص پس از سه ماه قابل مشاهده بوده و حداقل تا یکسال می‌بایست استفاده شود. قرص‌های ایمدین در ۴ ورق ۱۵ عددی مجموعا ۶۰ عدد قرص و برای مصرف یک ماه است. قرص ایمدین به جز در افرادی که به محصولات دریایی حساسیت دارند و یا گیاه خوارند هیچ منع مصرفی ندارد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
5700666006808

مشخصات

نام برند
ایمدین
نام انگلیسی
FerroSan Imedeen Time Perfection 120 Tabs
جنسیت
زنانه
حجم
120capsules
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ایمدین
نام انگلیسی
FerroSan Imedeen Time Perfection 120 Tabs
جنسیت
زنانه
حجم
120capsules
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام