مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
رنگ مو تکنو آلترگو 7.8 بلوند زیتونی (Alterego Techno)
  • حجم محصول ۱۰۰ میل
  • حاوی روغن نارگیل، روغن پنبه، روغن کتان و عسل
  • رنگدانه های Hd و سیستم مراقبت از رنگ مو
  • حاوی کراتین، پروتئین ابریشم و نرم کننده
  • جلوگیری از خشک شدن و شکنندگی مو
  • مناسب استفاده ی شخصی و سالنی
  • دارای حداقل میزان آمونیاک

ادامه مطلبنمایش کمتر
ناموجود
375,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8008277039725
توضیحات

رنگ مو تکنو کالر آلترگو محصول شرکت پتنن کازمتیک (pettenon cosmetic) ایتالیا، یکی از بزرگ ترین کمپانی های آرایشی دنیا است.رنگ مو تکنوکالر (فروت کالر) آلترگو دارای 25 سری رنگی و 127 طیف رنگی در آلبومی حرفه ای می باشد.

برند آلتراگو در فرمولاسیون رنگ مو تکنوکالر خود توجه ویژه ای به سلامت موها کرده است و این هدف باعث ایجاد ویژگی های منحصر به فردی از جمله نرم کنندگی و محافظت سطح بیرونی وداخلی مو ، درخشش و براقیت خارق العاده ، پوشش دهی 100% موهای سفید ، ایمنی بالا برای مو و پوست سر و ضد حساسیت بودن ، رعایت کامل استانداردهای بهداشتی اتحادیه اروپا و آمریکا (INCI-USA & INCI-UE) و ده ها ویژگی دیگر این محصول باعث شده است رنگ موی تکنوکالر آلترگو انتخاب مناسبی برای انواع موهای سالم و آسیب دیده و حتی موهای کراتین شده و درمان شده باشد.

رنگ مو میوه ای آلتراگو دارای اکسیداسیون ثابت و فرمولاسیون بدون PPD (پارافنیل دی آمین) و حاوی درصد بسیار پایینی آمونیاک می باشد (بطوری که حتی می شود رنگ مو تکنو کالر الترگو را در رده رنگ های بدون آمونیاک شناخت) و همچنین به دلیل تراکم رنگ دانه بالا ، رنگ پذیری یکخواخت و ماندگاری طولانی بهمراه درخشندگی بالا، برای موهای شما به ارمغان می آورد.

رنگ مو تکنوکالر آلترگو حاوی عصاره ها و روغن های گیاهی و طبیعی از جمله روغن پنبه دانه ، روغن کتان ، روغن نارگیل و مشتقات آن ،روغن کرچک هیدروژنه ،عصاره گارسینیا منگوستینا ،موم زنبور عسل (با خواص نرم کنندگی ،آنتی اکسیدان ، ضد پیری ، ضد التهاب و...) می باشد.

رنگ مو تکنو کالر همچنین حاوی کراتین و ابریشم هیدرولیزه شده است که برای تقویت و باز سازی ساختار موها و برگرداندن الاستیسیته موها و تقویت فیبرهای مو و ایجاد براقیت و درخشندگی موها است.

رنگ مو فروت کالر التراگو حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا3، امگا6، امگا9 و حاوی مقادیر بالایی ویتامین B ،ویتامین E، روی و فیبر می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8008277039725

مشخصات

نام برند
تکنو آلترگو
نام انگلیسی
Techno fruit color blonde Matte Hair Color Cream 7.8
حجم
100ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
تکنو آلترگو
نام انگلیسی
Techno fruit color blonde Matte Hair Color Cream 7.8
حجم
100ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام