مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
رژگونه مایع شیگلم مدل SHEGLAM Liquid Blush Hush Hush
  • بافت بسیار سبک
  • دارای اسفنج مخصوص
  • غیرجوش زا
  • ماندگاری بالا
  • پیگمنت غنی
  • حاوی ویتامین

ادامه مطلبنمایش کمتر
440,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6931611300248
توضیحات

رژگونه sheglam چیست؟

خیلی از خانم‌ها تمایل دارند تا جوان‌تر و زیبا‌تر دیده شوند. رژگونه یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی محسوب شده که می‌تواند گونه‌ها را سرزنده‌تر و برجسته‌تر نشان دهد. رژگونه به عنوان آخرین مرحله از یک آرایش کامل به شمار رفته و حتی امکان زاویه‌دار کردن صورت را نیز فراهم می‌کند.

رژگونه مایع شی گلم یک محصول فوق‌العاده برای افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند، آرایش طبیعی داشته باشند. این رژگونه فرمولی بر پایه آب داشته و از ظاهری مرطوب و خیس برخوردار است. به علاوه این محصول با داشتن بافتی سبک می‌تواند بر روی پوست صورت بسیار طبیعی جلوه کند.

رژگونه شی گلم به عنوان یک رژگونه مایع لوکس شناخته می‌شود که از رنگ‌های متنوع و زیبایی برخوردار است. اگر می‌خواهید آرایشی طبیعی و شیک داشته باشید، خرید رژگونه شیگلم پیشنهاد ما به شماست.

ویژگی های رژگونه مایع شیگلم

رژ گونه شیگلم از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است که آن را به یکی از بهترین رژگونه‌های مایع تبدیل کرده است. این محصول دارای بافتی بسیار سبک و کرمی بوده که قابلیت پخش آسان بر روی پوست صورت را دارد. این رژگونه از خاصیت ضد لک بهره برده و از ماندگاری طولانی‌مدت برخوردار می‌باشد.

رژگونه شی گلم با ایجاد جلوه‌ای حجیم و زیبا بر روی گونه، زیبایی بیشتری برای صورت به ارمغان می‌آورد. این محصول حاوی ویتامین سی بوده و می‌تواند مواد مغذی را به پوست صورت شما برساند. خوشبختانه رژگونه مذکور مناسب انواع پوست با هر تناژ رنگی بوده و دارای سه رنگ طبیعی و کاربردی می‌باشد.

از رژگونه مایع شیگلم می‌توانید به عنوان سایه چشم و تینت لب استفاده کنید. این محصول با نوک اسفنجی که دارد، امکان استفاده راحت را مقدور ساخته است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رژگونه شی گلم، وگان بودن آن است. از آنجایی که این محصول بدون تست حیوانی به مشتریان ارائه می‌شود، گزینه‌ای عالی برای دوستداران حیوانات و طبیعت به شمار می‌آید. بنابراین شما با خرید رژگونه شیگلم می‌توانید از محصولاتی که حامی حیوانات هستند نیز حمایت نمایید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6931611300248

مشخصات

نام برند
شیگلم
نام انگلیسی
sheglam color bloom liquid blush Hush Hush
جنسیت
زنانه
حجم
5.2ml
کشور مبدأ برند
چین
کشور سازنده
چین
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
شیگلم
نام انگلیسی
sheglam color bloom liquid blush Hush Hush
جنسیت
زنانه
حجم
5.2ml
کشور مبدأ برند
چین
کشور سازنده
چین

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام