مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
سرم اوردینری آرژیرلین ۱۰% ضدچروک و پر کننده خطوط صورت و دور چشم 30میلی لیتر
  • مبارزه با علائم پیری پوست و کمک به کاهش خطوط تا چروک‌های صورت
  • پیشگیری از ایجاد و گسترش نشانه‌های بیشتر پیری پوست
  • کمک به داشتن پوستی صاف‌تر و محکم‌تر
  • بافت سبک و غیر چرب (oil free) بر پایه آب
  • با قدرت جذب خوب و بالا در پوست
  • فرمولاسیون گیاهی و طبیعی (وگان)
  • فاقد الکل، سولفات،فتالات، روغن، سیلیکون، گلوتن و آجیل‌ها
  • تنظیم شده در pH اسیدیته 6 تا 7
  • بدون آزمایش روی حیوانات (cruelty-free)
  • قابل استفاده برای انواع پوست (پوست خشک، نرمال، مختلط و چرب)

ادامه مطلبنمایش کمتر
880,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
769915190946
توضیحات

روزی دو مرتبه در صبح و شب از این سرم ضد پیری استفاده کنید. کافی است بعد از شستشوی صورت و استفاده از تونر مخصوص پوستتان، چند قطره از سرم Ordinary را بر روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن گذاشته و ماساژ دهید تا جذب شود. سپس می‌توانید از محصولات درمانی سنگین‌تر (برپایه آب و روغن) مانند کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید تا از خشکی پوست که روند پیری را تشدید می‌کند، جلوگیری کنید.در صورت مشاهده هر گونه تحریک یا واکنش غیرعادی پوست، استفاده را متوقف کرده و با پزشک پوست خود مشورت کنید.از سرم آرژیرلین ۱۰% اوردینری بر روی پوست زخم شده یا دارای جوش‌های فعال استفاده نکنید.محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.اگر برای دفعه اول از این سرم Ordinary استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما تست حساسیت را انجام دهید.

برای انجام تست حساسیت، مقدار کمی از محصول را روی قسمتی پوست تمیز و خشک ناحیه داخلی بازو بمالید و ماساژ دهید. اگر محصول مورد نظر مدت زمان استفاده مشخصی دارد، آن را پس از گذشت زمان لازم بشویید و در غیر این صورت اجازه دهید تا کاملا جذب و پوست خشک شود. بعد از ۲۴ ساعت پوست آن ناحیه را بشویید. اگر در طول این ۲۴ ساعت در روی پوست خود علائمی از قرمزی، سوزش، خارش، تاول و یا هرگونه نشانه تحریک مشاهده کردید، نباید از محصول استفاده کنید.

معرفی برند:
برند اوردینری (The ordinary) از سال ۲۰۱۶ میلادی شروع به تولید محصولات تخصصی مراقبت از پوست و درمان عارضه‌های رایج پوستی نمود. این شرکت کانادایی با تحقیق و توسعه‌ی خط تولید محصولاتش، توانست خیلی زود در رقابتی شگرف بین برندهای بزرگ تولید کننده‌ی سرم‌های پوستی قد علم کرده و شهرت و محبوبیت زیادی در آمریکای شمالی و سپس در قاره‌های دیگر کسب کند.فرمولاسیون پیشرفته، مواد حرفه‌ای و تکنولوژی‌های نوین در دست متخصصان پوست، سبب شد تا انواع محصولات این برند از جمله جمله سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری  یا سرم‌های معجزه ‌آسای اوردینری جایگاه خوبی را در بین رقبا از آن خود کند.نقطه‌ی قوت قابل توجه در این کمپانی، استفاده از ترکیبات فعال گیاهی بطوری هوشمندانه و با رعایت استانداردهای دارویی است که اطمینان و اعتماد هر مصرف کننده را جلب می‌کند.از طرفی، اوردینری با حذف رایحه‌ها و بسته‌بندی‌های غیر ضروری، بسیاری از هزینه‌های اضافی را کاسته و از این طریق محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسبی نسبت به رقبا به بازار عرضه کرده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
769915190946

مشخصات

نام برند
اوردینری
نام انگلیسی
The Ordinary Argireline Solution 10% 30ml
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
30ml
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اوردینری
نام انگلیسی
The Ordinary Argireline Solution 10% 30ml
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
30ml

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام