مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر شیخ اپیولنت شیخ گلد (Shaik Opulent Shaik Gold)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: زعفران، فلفل صورتی، فلفل

نت میانی: گل شمعدانی، اسطوخودوس، رز

نت پایانی: عود، کهربا، دانه تونکا، چوب صندل

گروه عطری: شرقی

ادامه مطلبنمایش کمتر
26,015,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6084000005030
توضیحات

شیخ اپیولنت شیخ گلد (Shaik Opulent Shaik Gold)

عطر Shaik Opulent Shaik Gold عطری مجلل و پیچیده است که ظرافت و زرق و برق را به نمایش می گذارد. این عطر که توسط خانه عطر معروف Shaik ساخته شده است، برای کسانی که می خواهند با رایحه خود، نظر اطرافیان را به خود جلب کنند، عالی است. این عطر یونیسکس است؛ به این معنا که هم مردان و هم زنانی که به دنبال رایحه ای پررنگ، قدرتمند و فریبنده هستند، می توانند از آن استفاده کنند.

بررسی نت های اپیولنت شیخ گلد ادیشن ادو پرفیوم مردانه

این عطر دارای ترکیبی غنی و پیچیده از نت هایی است که در کنار یک دیگر، رایحه ای فراموش نشدنی را ایجاد می کنند. نت های ابتدایی شامل ترنج و ماندارین هستند که بویی تازه و مرکباتی را به عطر می بخشند و آن را به بهترین انتخاب برای خرید عطر مردانه ادو پرفیوم تبدیل می کنند.

پس از آن، نت های قلبی یاسمین، یلانگ یلانگ و گل رز به چشم می خورند که رایجه ای گلدار را به عطر اضافه می کنند. در نهایت، نت های پایه نعناع هندی، عنبر، مشک و وانیل رایحه ای گرم و احساسی به عطر ارائه داده و آن را به بهترین انتخاب جهت خرید عطر زنانه ادو پرفیوم تبدیل می کنند.

بررسی طول عمر و ماندگاری Opulent Shaik Gold Edition Shaik cologne

یکی از نکات قابل توجه در مورد Shaik Poulent Shaik Gold، طول عمر آن است. این عطر دارای قدرت ماندگاری عالی بوده و تا حدودی نیز تاثیرگذاری عمیقی دارد. شیخ گلد دارای رایحه ای است که می تواند در تمام روز و تا شب ماندگاری داشته و همین موضوع آن را برای موقعیت های خاص، مناسب می کند. 

همین ویژگی، این عطر را به بهترین انتخاب جهت خرید عطر لاکچری نیز تبدیل می کند. با انتخاب شیخ گلد، می توانید عطری را خریداری کنی که هم ماندگاری بالایی داشته و ترکیبی بی نظیر را با خود به همراه دارد. به جرات نیز می توان گفت که علت اصلی خرید عطر شیخ اپیولنت گلد ادیشن مردانه نیز دقیقا همین ترکیب و ماندگاری آن است.

طراحی بطری SHAIK Opulent Shaik Gold Edition

یکی دیگر از مواردی که این عطر را متمایز می کند، طراحی منحصر به فرد بطری آن است. این بطری از شیشه سنگین ساخته شده است و دارای درپوشی به رنگ طلایی است. جزئیات پیچیده روی بطری به جذابیت کلی عطر افزوده و آن را به یک انتخابی عالی برای خرید اینترنتی عطر مردانه خاص از فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم تبدیل می کند.

شیخ اپیولنت شیخ گلد برای چه دسته افرادی طراحی شده است؟

وقتی صحبت از مخاطبین Shaik Opulent Shaik Gold می شود، واضح است که این عطر برای کسانی است که می خواهند در جمعی خاص باشند، مناسب است. چه در یک رویداد رسمی یا یک قرار روزانه از این عطر استفاده کنید، رایحه آن به گونه‌ ای است که جذابیت بی‌ نظیری را از خود نشان می‌ دهد. قیمت عطر شیخ گلد ادیشن مردانه 100 میلی لیتر نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می‌توانند به راحتی آن را برای خود خریداری کرده و از استفاده آن، لذت ببرند.

نکته مهم در رابطه با شیخ اپیولنت شیخ گلد

یکی از نکاتی که هنگام استفاده از این عطر باید به آن توجه داشته باشید این است که کمی سیلاژ بالایی دارد. از آنجایی که بسیار قوی است، استفاده کم از آن بسیار مهم است تا برای اطرافیان خوشایند باشد. یک اسپریتز باید برای ماندگاری در تمام روز کافی باشد. استفاده بیش از حد می تواند منجر به ایجاد رایحه ای شود که می تواند برای دیگران آزاردهنده باشد. با خرید ‌ادوپرفیوم ایپلونت شیخ گلد ادیشن مردانه و استفاد صحیح از آن، یک رایحه جذاب را برای خود به همراه داشته باشید.

خرید اینترنتی ادو پرفیوم مردانه شیخ مدل آپیولنت گلد ادیشن

به طور کلی، Shaik Opulent Shaik Gold عطری خیره کننده است که طرفداران بسیاری دارد. برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستند، شیخ اپیولنت شیخ گلد یکی از بهترین انتخاب ها است. چه بخواهید در یک مراسم رسمی حضور داشته باشید یا در یک قرار دوستانه، این شیخ اپیولنت است که اجازه می دهد شما با اعتماد به نفس کافی در این مراسم ظاهر شوید. از این که رها پرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن مورد علاقه خود انتخاب می‌ کنید، سپاسگزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6084000005030

مشخصات

نام برند
شیخ
نام انگلیسی
Shaik Opulent Shaik Gold Edition for Men Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی
کشور مبدأ برند
بحرین
نت ابتدایی
زعفران
فلفل
فلفل صورتی
نت میانی
اسطوخودوس
رز
گل شمعدانی
نت پایانی
دانه تونکا
عود
چوب صندل
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
شیخ
نام انگلیسی
Shaik Opulent Shaik Gold Edition for Men Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی
کشور مبدأ برند
بحرین
نت ابتدایی
زعفران
فلفل صورتی
فلفل
نت میانی
اسطوخودوس
رز
گل شمعدانی
نت پایانی
عود
کهربا
دانه تونکا
چوب صندل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام