مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پاکو رابان اینویکتوس ویکتوری (Paco Rabanne Invictus Victory)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: فلفل صورتی، لیمو

نت میانی: اسطوخودوس، صمغ کندر

نت پایانی: لوبیای تونکا، وانیل، کهربا

گروه عطری: شرقی

ادامه مطلبنمایش کمتر
5,034,308 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3349668588732
توضیحات

پاکو رابان اینویکتوس ویکتوری مردانه ادوپرفیوم اینتنس 100 میلی لیتر

عطر  Invictus Victory Paco Rabanne عطری است مناسب مردان با رایحه کهربایی. این محصول یک عطر تازه طراحی شده است که تنها 3 سال از زمان عرضه آن به بازار می‌گذرد. Invictus Victory درواقع در سال 2021 عرضه شد و تا به امروز نیز خرید پاکو رابان اینویکتوس ویکتوری مردانه ادوپرفیوم اینتنس بیشتر برای دسته افرادی توصیه می‌شود که به دنبال عطرهای تازه و خاص هستند.

نت‌های ابتدایی این عطر ترکیبی از فلفل صورتی و لیمو بوده و از طرفی دیگر، نت میانی اسطوخودوس و الیبانوم است. در انتها نیز نت‌های پایه ترکیبی از وانیل، دانه تونکا و عنبر هستند.

نگاهی به برند پاکو رابان

پاکو رابان در اسپانیا به دنیا آمد اما در طول جنگ جهانی دوم به همراه پدر و مادرش به فرانسه نقل مکان کرد. در آنجا معماری خواند، اما در نهایت وارد دنیای مد شد و در انتها توانست عطرهایی را در بازار عرضه کند که پاسخ نیاز بسیاری از افرادی که به دنبال خرید عطر مردانه ادوپرفیوم اینتنس هستند را، بدهد.

در حال حاضر نیز علم معماری او را اغلب نمی‌توان به هیچ عنوان در آثارش انکار کرد، او عطرهایی را طراحی می‌کند تا خرید عطر زنانه ادوپرفیوم اینتنس را برای تمامی افراد دلنشین کند. 

پاکو رابان دوست دارد از مواد غیر معمول و خطوط تمیز و مدرن در ترکیب عطرهای خود، استفاده کند. او اغلب به دلیل استفاده از قطعات فلزی، پلاستیک و فایبرگلاس در بسته‌بندی عطرهایش، جلوه‌ای خاص به آن‌ها می‌دهد. شما می‌توانید با بررسی قیمت عطر پاکورابان اینویکتوس ویکتوری مردانه از طریق فروشگاه رهاپرفیوم، به راحتی نسبت به خرید آن‌ اقدام کنید.

ادامه زندگی پاکو رابان چگونه گذشت؟

این طراح به همراه ایو سن لوران، سبک مد دهه 1960 را تعیین کرد و توانست این زمینه را به وجود آورد تا هر فرد که به دنبال خرید عطر با ماندگاری بالا بود، برند او را انتخاب کند. در آن زمان او صحنه مد را با مضامین نوآورانه و لباس‌های عجیب به همراه عطرهایی با رایحه‌های خاص تسخیر کرد. در اواسط دهه 1970 شهرت او به دلیل کمبود ایده و بازتولید همان اثر به شدت کاهش یافت.

با این حال، شهرت او با مجموعه عطرهایش بهبود یافت. کالاندرا اولین عطری بود که توسط پاکو رابان در سال 1969 عرضه شد. در آن زمان به دلیل بوی سنگین شیپری انقلابی و الهام بخش بود و خرید عطر مردانه خوشبو را بسیار ساده می‌کرد. به دنبال آن عطرهایی مانند XS، One Million یا Invictus عرضه شدند که به موفقیت بزرگی دست یافتند. امروزه، آنها خرید عطر و ادکلن مردانه را برای ما بسیار ساده می‌کنند.

خرید آنلاین عطر پاکو رابان اینویکتوس ویکتوری

خرید آنلاین عطر مردانه ادوپرفیوم اینتنس پارکو رابان همین حالا در کنار خرید عطر زنانه ارزان به راحتی توسط مجموعه رهاپرفیوم قابل انجام است. شما می‌توانید ابتدا به بررسی قیمت عطر پاکو رابان اینویکتوس ویکتوری اورجینال پرداخته و سپس خرید عطر اصل را برای خود در سریع‌ترین زمان ممکن داشته باشید تا رایحه مورد علاقه شما درب منزل، تحویل شما گردد.

غلظت این محصول بسیار بالاست و گیرایی آن نیز به همان نسبت عالی طراحی شده است. این رایحه چوبی، پرقدرت و تاثیرگذار ظاهر می شود. این رایحه در ابتدا با عناصر لیمو و فلفل قرمز آغاز می شود. در قلب این رایحه به اسطوخودوس( لوندر ) و کندر بر خواهیم خورد. ترکیبی آرامش بخش! کمی بعد با ترکیب دانه تونکا، عنبر و وانیل این هرم بویایی قوی پایان میابد. همچنین این رایحه با دلفریبی و قدرتی که در ایجاد طراوت دارد برای مردان جذابیت می آفریند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3349668588732

مشخصات

نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Invictus Victory Edp 100ml
غلظت
ادوپرفیوم اینتنس
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
شرقی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
نت ابتدایی
فلفل صورتی
لیمو
نت میانی
اسطوخودوس
صمغ کندر
نت پایانی
لوبیای تونکا
وانیل
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne Invictus Victory Edp 100ml
غلظت
ادوپرفیوم اینتنس
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
شرقی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
نت ابتدایی
فلفل صورتی
لیمو
نت میانی
صمغ کندر
اسطوخودوس
نت پایانی
کهربا
لوبیای تونکا
وانیل
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام