مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
اسپری احیای مو 10 در 1 آی ان جی 250 میلی لیتر

– رفع شکنندگی مو

– پیشگیری از بروز موخوره و کنترل آن

– ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده و خشک

– مراقبت از مو در مقابل اشعه های مضر نور خورشید

– محافظت از مو در مقابل حرارت وسایلی همچون سشوار، اتو، بابلیس

ادامه مطلبنمایش کمتر
630,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8033075881658
توضیحات

اسپری احیای ۱۰ در ۱ آی ان جی یا همان اسپری مولتی اکشن ing به علت تمرکزی که بر تقویت ساختار مو دارد، می تواند کاربردهای گسترده ای همچون رفع شکنندگی مو ، پیشگیری از بروز موخوره و کنترل آن ، ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده و خشک ، مراقبت از مو در مقابل اشعه های مضر نور خورشید ، محافظت از مو در مقابل حرارت وسایلی همچون سشوار، اتو، بابلیس ، داشته باشد. لازم به ذکر است این محصول به علت برخورداری از خاصیت آنتی اکسیدانی می تواند بروز کلیه علایم پیری در مو را به تعویق بیاندازد. اگر موهای کم پشتی دارید، می توانید با استفاده از اسپری مولتی اکشن ing استفاده کنید. اما راز کاربرد گسترده از این محصول، حضور ترکیبات گوناگون در آن است. ترکیباتی که هر یک از آن ها در دنیای پوست، مو و زیبایی به واسطه اثرگذاری برجسته ای که دارند، محبوبیت بالایی دارند.


ویژگی ها

  • – تقویت موها
  • – قیمت مناسب
  • – ساخت کشور ایتالیا
  • – حجم ۲۵۰ میلی لیتر
  • – موثر در درخشندگی موها و رفع کدر بودن آن ها
  • – برخورداری از خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد پیری
  • – محافظت از مو در مقابل شکنندگی، حرارت و اشعه های مضر نور آفتاب
  • – مناسب برای انواع موها به خصوص افراد با موهای کم پشت، خشک و آسیب دیده

ترکیبات موثر اسپری احیای ۱۰ در ۱ آی ان جی:

روغن آرگان :

کمتر کسی را می توان یافت که از قدرت بالای این روغن در تامین رطوبت و همچنین مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو آگاه نباشد. روغن آرگان به علت آبرسانی عمقی مو می تواند نیاز شما را برای داشتن موهایی نرم و درخشان به صورت کامل برطرف کند. این ماده مغذی همچنین با نفوذ مواد مغذی به ساختار مو، می تواند به شما در مبارزه با موهای شکننده و خشک و آسیب دیده کمک کند.

روغن ماکادامیا :

این روغن که با عنوان روغن فندق استرالیایی نیز شناخته می شود، از درختی با همین نام از کشور استرالیا قابل استخراج است. این روغن سرشار از عناصر مهمی همچون کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم و همچنین اسیدهای چرب است. این روغن عموما برای تقویت موهایی با تار نازک توصیه می شود. اگر موهایی شکننده، رنگ کرده و آسیب دیده و کدر دارید، روغن ماکادامیا می تواند به شما برای برگرداندن آن ها به شکل روز اول، کمک کند. شما می توانید برای داشتن موهایی براق و درخشان از اسپری احیای ۱۰ در ۱ آی ان جی که حاوی این روغن است، استفاده کنید و از اثرات فوق العاده آن شگفت زده شوید.

عصاره ابریشم :

به علت برخورداری این عصاره از پرو-کراتین، می توان گفت عصاره ابریشم یکی از بهترین راه حل های  ممکن برای داشتن موهایی نرم و تقویت شده است. شما با استفاده از محصولات حاوی عصاره ابریشم می توانید خیال راحتی بابت داشتن موهایی براق، درخشان و نرم داشته باشید.

کراتین های آمینو اسید :

آمینو اسیدها فاکتوری کلیدی برای رشد و نگه داری از موها به شمار می روند. این دسته خاص از آمینو اسیدها از طریق تولید سولفور به مبارزه با ریزش موها می پردازند و ساختار پروتئینی مو را تقویت می کنند.


نحوه استفاده از اسپری مولتی اکشن ing:

بهتر است استفاده از این اسپری را به بعد از استحمام و شست و شوی کامل موها موکول کنید. برای این کار کافی است که پس از خشک کردن موها، در حالتی نم دار و مرطوب مقداری از اسپری احیای ۱۰ در ۱ آی ان جی را بر سطح ساقه مو تا قسمت انتهایی آن ها اسپری کنید. سپس اقدام به ماساژ دادن ساقه موهای خود کنید تا اسپری بهتر به موها جذب شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8033075881658

مشخصات

نام برند
آی ان جی
نام انگلیسی
iNG MULTIACTION SPRAY with extract 250 ml
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
250ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آی ان جی
نام انگلیسی
iNG MULTIACTION SPRAY with extract 250 ml
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
250ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام