مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
نوتروژینا میسلار واتر سم زدا 400 میلی لیتر
420,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3574661450537
توضیحات

میسلارواتر سم زدا نیتروژنا یک محصول 3 در 1 برای پاک کردن مواد آرایشی و تصفیه منافذ پوست است. این محصول هرگونه آلودگی، ذرات چربی، ناخالصی و رنگدانه‌های محصولات آرایشی را کاملا از روی پوست پاک میکند و صورت را تمیز و نرم کند.

میسلارواتر سم زدا نیتروژینا منافذ پوست را عمیقا از ذرات چربی و رنگدانه‌های آرایشی که ممکن است باعث انسداد منافذ، جلوگیری از تنفس سلول‌های پوست و ایجاد آکنه شوند، تصفیه می‌کند. این کار به محافظت از پوست نیز کمک خواهد کرد. این پاک کننده آرایش به قدری ملایم است که سطح متعادل رطوبت پوست را حفظ کرده و مانند برخی پاک کننده‌های سنتی آرایش، پوست را سفت و خشن نمی‌کند.

فناوری مسیلار سه گانه از ذرات میسل بوده که مانند یک آهنربا ذرات آلودگی و چربی را به خود جذب می‌کند، و فورا سطح پوست را تمیز می‌کند. این محصول حتی می‌تواند مواد آرایشی سرسخت و مقاوم در برابر رطوبت مانند ریمل‌های ضد آب را به راحتی در خود حل کرده و از روی پوست پاک کند.

میسلار واتر سم زدا نیتروژینا پوست را درخشان و شاداب میکند. این میسلار واتر برای انواع پوست قابل استفاده بوده و متخصصان پوست و چشم، آن را آزمایش و از لحاظ سلامتی تایید کرده‌اند.


ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3574661450537

مشخصات

نام برند
نوتروژینا
نام انگلیسی
Neutrogena Skin Detox Eau Micellare Triple Action 400ml
حجم
400ml
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نوتروژینا
نام انگلیسی
Neutrogena Skin Detox Eau Micellare Triple Action 400ml
حجم
400ml
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
890,000 تومان (بدون مالیات)
ضد کدری پوست و شفاف کننده پوست بهبود آکنه و ضد چین و چروک کنترل چربی و منافذ پوست درمان جوش های زیر پوستی حاوی BHA اسید سالیسیلیک دارای آلفا هیدروکسی اسیدها AHA لایه برداری سطحی و عمق یکنواخت کننده رنگ پوست خاصیت ضد...

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام