مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آرامیس دوین (Aramis Devin)

جنسیت: مردانه

حجم: 110 میلی لیتر

نت ابتدایی: گالبانوم، اسطوخودوس، درمنه، آلدئید، لیمو، ترنج، پرتقال

نت میانی: درخت کاج سوزنی، زیره سیاه، یاس، میخک قرنفلی، دارچین، درمنه

نت پایانی: چرم، سدر، مشک، خزه، گل لادن، نعناع هندی، کهربا، یونجه زرد

گروه عطری: چایپر

ادامه مطلبنمایش کمتر
2,286,900 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
022548005064
توضیحات

خرید عطر آرامیس دوین

آرامیس دوین مردانه ادو تویلت 110ml

یکی از بهترین عطرهای آمریکایی که توسط برنارد چنت تولید و تا به امروز نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده است، عطر آرامیس دوین مردانه ادو تویلت 110ml است. این عطر که پخش بوی فوق‌العاده‌ای را به خود اختصاص داده می‌تواند ساعت‌ها شما را خوشبو نگه‌دارد. اگر به دنبال خرید عطر مردانه با قیمت مناسب هستید، آرامیس دوین مردانه بهترین است.

معرفی اختصاصی آرامیس دوین مردانه ادو تویلت 110ml

آرامیس دوین، عطری مردانه است که ماندگاری بوی آن با توجه به میزان فعالیت شما در طول روز بین 3 الی 6 ساعت گزارش شده. همین موضوع باعث شده تا خرید آرامیس دوین مردانه ادو تویلت اورجینال بیشتر از سوی مردانی که به فعالیت ورزشی می‌پردازند، با تقاضای بالاتری رو به رو شود. خرید عطر مردانه تلخ آرامیس دوین باعث می‌شود تا شما دیگر نیازی نباشد که بارها برای پخش بو، آن را روی لباس خود تمدید کنید. 

اگر بخواهیم اطلاعات بیشتری در رابطه با این عطر فوق‌العاده به شما عزیزان بدهیم، باید بگوییم که آرامیس دوین مردانه ادو تویلت بیشتر برای ماه‌های سرد سال مناسب است. از آنجایی که بویی تلخ را به همراه دارد، در ماه‌های گرم سال آنطور که باید به خوبی نمی‌تواند جلوه خاصی را با خود به همراه داشته باشد. شایان ذکر است که برنارد چنت، آرامیس دوین مردانه را به گونه‌ای طراحی کرده تا زنان نیز بتوانند از آن استفاده کنند. پس اگر به دنبال خرید عطر زنانه تلخ هستید، این عطر برای شما نیز مناسب است. شما می‌توانید به راحتی پس از بررسی قیمت ادو تویلت مردانه آرامیس، نسبت به خرید آن از فروشگاه رهاپرفیوم اقدام کنید.

برند آرامیس
عطار برنارد چنت
سال عرضه 1977
کشور مبدا برند ایالات متحده

بررسی نت های رایحه آرامیس دوین مردانه ادو تویلت

قطعا مهم‌ترین موضوعی که می‌بایست در رابطه با خرید عطر مردانه آرامیس دوین مد نظر خود قرار دهید این است که ابتدا نت‌های رایحه آن را مد نظر قرار داده و سپس به خرید عطر زنانه اورجینال آرامیس دوین مردانه ادو تویلت بپردازید. 

در رابطه با نت‌های ابتدایی آرامیس دوین باید گفت که شما رایحه‌ای از ترکیب  لیمو، ترنج، پرتقال، اسطوخودوس و آلدهید را احساس خواهید کرد. پس از آن به سراغ نت‌های میانی آن می‌رویم که رایحه یاس، میخک صدپر، درخت کاج، زیره سیاه و دارچین را با خود به همراه دارد. بسیاری از افرادی که خرید عطر مردانه آرامیس دوین ادو تویلت انجام داده‌اند این نظر را دارند که نت‌های میانی آن‌ها را شگفت زده کرده است!

در رابطه با رایحه اصلی این عطر نیز باید گفت که شما ترکیبی از نعناع هندی،  مشک،  عنبر، لادن، سدر،  چرم و خزه درخت بلوط را احساس خواهید کرد. شما همین حالا می‌توانید به خرید عطر آرامیس دوین مردانه از فروشگاه رهاپرفیوم با قیمتی فوق‌العاده کنید. همچنین در صورت نیاز به خرید عطر و ادکلن زنانه نیز می‌توانید از رهاپرفیوم کمک بگیرید.

ادکلن آرامیس دوین مناسب برای چه فصلی است؟

ادکلن آرامیس دوین (Aramis Devin)، مناسب برای استفاده در فصل‌ های بهار و تابستان است. این عطر دارای رایحه ‌ای خنک و تلخ است که باعث می‌ شود در طول روز احساس تازگی و نشاط را تقویت کند. 
در فصل بهار، عطر آرامیس زنانه و مردانه می ‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. رایحه ‌های مرکباتی و سبزه‌ ها در این عطر، احساس انرژی و تازگی را به شما القا می ‌کند و هماهنگی خوبی با فضای معطر و گل ‌های به ارمغان دهنده بهار دارد.
همچنین، در فصل تابستان نیز ادکلن Aramis Devin قابل استفاده است. رایحه خنک و تلخ آن باعث می ‌شود در آب و هوای گرم تابستان، حس خنکی و تازگی را تجربه کنید. این عطر می ‌تواند در روزهای گرم و آفتابی، همراه شما باشد و احساس تازگی و روحانیت را به شما منتقل کند.
با این حال، همانطور که گفته شد، استفاده از عطر بیشتر به سلیقه شخصی و تمایلات فردی بستگی دارد. بنابراین، اگر شما از رایحه Aramis Devin در فصول دیگر نیز لذت می ‌برید، می ‌توانید آن را در هر فصل دلخواه خود استفاده کنید.

چرا رهاپرفیوم؟

اگر احتیاج به خرید آرامیس دوین مردانه ادو تویلت باقیمت مناسب دارید، رهاپرفیوم بهترین انتخاب است. شما می‌توانید ابتدا به راحتی به بررسی قیمت عطر مردانه آرامیس دوین از طریق فروشگاه رهاپرفیوم کرده و سپس ثبت سفارش خود را برای خرید آرامیس دوین مردانه ادو تویلت انجام دهید. شایان ذکر است که رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا نسبت به خرید عطر آرامیس دوین مردانه با اطمینان از کیفیت و اصالتش اقدام کرده و همچنین با ارائه قیمت آرامیس دوین مردانه ادو تویلت در رنج مناسب، به تمامی افراد این امکان را می‌دهد تا خرید ادو تویلت مردانه آرامیس و خرید عطر را به راحتی انجام دهند.

آیا زنان هم می توانند از عطر آرامیس دوین استفاده کنند؟

بله، زنان هم می‌توانند از عطر ارامس استفاده کنند. عطر Aramis Devin یکی از عطرهای محبوب و معروف برند Aramis است که به خصوص برای آقایان طراحی شده است. با این حال، استفاده از هر نوع عطر بیشتر به سلیقه شخصی و ترجیحات فرد بستگی دارد و به همین خاطر زنان هم می توانند از این عطر استفاده کنند.
Aramis Devin یک عطر کلاسیک با رایحه‌ای خنک و تلخ است که شامل ترکیباتی از مرکبات، آرایشگران، چوب صندل و عنبر می ‌باشد. این عطر برای زنانی که دوست دارند رایحه ‌ی تلخ و خنک داشته باشند، مناسب است. با این حال، همانطور که قبلا گفتیم، استفاده از هر نوع عطر بیشتر به سلیقه شخصی و تمایلات فردی بستگی دارد، بنابراین در نهایت تصمیم نهایی در انتخاب عطر بر عهده خودتان است.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
022548005064

مشخصات

نام برند
آرامیس
نام انگلیسی
Aramis Devin Edt 110ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
110ml
سال معرفی
1977
گروه عطری
چایپر
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
آمریکا
عطرساز
Bernard Chant
نت ابتدایی
آلدئید
اسطوخودوس
ترنج
درمنه
لیمو
پرتقال
گالبانوم
نت میانی
دارچین
درخت کاج سوزنی
درمنه
زیره سیاه
میخک قرنفلی
یاس
نت پایانی
خزه
سدر
مشک
نعناع هندی
چرم
کهربا
گل لادن
یونجه زرد
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
5
7 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آرامیس
نام انگلیسی
Aramis Devin Edt 110ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
110ml
سال معرفی
1977
گروه عطری
چایپر
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
آمریکا
عطرساز
Bernard Chant
نت ابتدایی
گالبانوم
اسطوخودوس
درمنه
آلدئید
لیمو
ترنج
پرتقال
نت میانی
درخت کاج سوزنی
زیره سیاه
یاس
میخک قرنفلی
دارچین
درمنه
نت پایانی
چرم
سدر
مشک
خزه
گل لادن
نعناع هندی
کهربا
یونجه زرد

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام